אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● 16/9/2020 15:44 ● ערב ערב 2984
אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020


טלה


שפע
אתם נמצאים בפתחו של עידן חדש והוא העובדה שכוכב השפע המוכר בשמו יופיטר, נמצא כבר בבית הקריירה שלכם ונתן לכם את פריצת הדרך לה חיכיתם זמן רב. בשנה הקרובה ימשיך הכוכב לבקר במקום שיכול להשפיע עליכם מאוד מבחינה חברתית, כך שתוכלו לקדם את עצמכם דרך אנשים שאתם מכירים ותהיו מבוקשים במקומות רבים באנרגיה הטובה שתביאו .  

אתגר
כוכב הקושי המאתגר המוכר בשמו סטורן, כבר נמצא אצלכם כשנה בבית הקריירה ומביא לכך שבכל החודשים האחרונים וגם בשנה הקרובה תהיו  עסוקים מצד אחד בעבודה קשה וניסיון לבסס את מעמדכם המקצועי ומצד שני חשוב לכם מאוד להראות שאתם מוצלחים ויכולים להצליח בכל התחום הקרייריסטי שלכם, למרות הקשיים שמנסים להערים עליכם בדרך. 


 

שור


שפע
כוכב השפע נמצא כבר בבית הנסיעות והלימודים שלכם וגרם לכם לשנות יעדים ולהתחיל בכיוונים חדשים. לא בהכרח מה שרציתם , אלא מה שהמציאות כיוונה אתכם. בשנה הקרובה בעקבות ביקור הכוכב תתחילו ליהנות מהתוצאות ותהייה לכם הצלחה מקצועית, אישית וגם קרייריסטית. זה הזמן לכוון את למידתכם גם ליישום של הצלחה כלכלית.

אתגר
זוהי שנה שבה תמשיכו לעשות שינוי משמעותי בדפוסי החשיבה שלכם, כיוון שכוכב סטורן הקרוי המורה הגדול, נמצא אצלכם במקום שמקובל לקשר אותו עם תפיסת עולם ולימודים. בשנה הקרובה תאלצו לקחת על עצמכם שינויים משמעותיים בתחומי העבודה וייתכן אף אחריות חדשה שלא תהייה קלה, אך הכרחית לצורך ההתקדמות שלכם.  


 

תאומים


שפע
כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא כבר במקום שיכול להאיר את מערכות היחסים שלכם לטובה. לפנויים שביניכם, עשויה זאת להיות תקופה שבה תכירו אנשים מתאימים שייכנסו לחייכם. בשנת 21 ימשיך הכוכב במסעו לכיוון פיתוח יכולות הלמידה שלכם וכיוון שאתם מזל עם יכולות למידה גבוהות חשוב שתנצלו תקופה משמעותית זו להתפתחות.
אתגר
אתם צפויים לקשיים כלכליים למרות שאתם סומכים על כך שאנשים הקשורים אליכם יעזרו לכם. כספים שציפיתם להם לא יגיעו ונראה שתלמדו שאתם יכולים לבנות רק על עצמכם ולא על הבטחות של אנשים אחרים. מאחר שתחושו אכזבה, נראה שעובדה זו תדחוף אתכם להעמיק יחסים אישיים יותר על בסיס חברתי ופחות אינטימי.


 

סרטן


שפע
הכוכב יופיטר המוכר בשמו כוכב ההזדמנות נמצא כבר אצלכם בבית השותפויות ונתן לכם יכולות לשפר את היחסים שלכם במעגלים החשובים לכם כמו בית ומשפחה. בשנה הקרובה תוכלו להמשיך להתפתח ולבנות גם על עזרה כלכלית שיכולה להגיע אליכם דרך השותפים לכם בחיים. זה הזמן ללמוד לקבל עזרה ולא להתנגד לה כאשר אתם באמת זקוקים לזה.  

אתגר
בבית השותפויות שלכם נמצאים עכשיו שני כוכבים מאוד משמעותיים שאמורים לשנות לכם את כל תפיסת החיים על מנת שתבינו שעד היום כנראה שלא התנהלתם מספיק טוב וייתכן שבגלל עובדה עדיין זו לא הגעתם למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים. לילידי המזל, תהייה זו שנה של למידה משמעותית מהם מערכות היחסים הנכונות לכם.


 

אריה


שפע
השנה האחרונה הייתה מלאת הצלחה בכל הנוגע ליכולות שלכם לקבל הזדמנויות חדשות בעבודה ונראה שאתם יכולים לקצור את הפירות בתחום זה. אנשים קרובים לכם יבואו לעזרתכם גם בשנת 2021 ותלמדו שיש לכם על  מי לסמוך ותמיד יהיה לכם את האדם שאתם זקוקים לו. זה יהיה גם הזמן הנכון לחשוב על מטרות קידום נוספות.  

אתגר
בשנה זו תהיו עסוקים בעבודה קשה ובניסיון להוכיח לסביבה ומעל לכל לעצמכם, שהאמון שנתנו בכם הינו נכון ואתם יכולים לעמוד בכל הציפיות . כדי להצליח, תאלצו לבנות דפוסי חשיבה חדשים בנוגע לסגנון העבודה שלכם וחשוב מאוד שתהיו יותר פתוחים לתפיסת עולם חדשה שתכיל גם את הקרובים לכם בצורך שלכם להמציא את עצמכם מחדש. 


 

בתולה


שפע
כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית היצירה והילדים ולכן הקשרים שלכם עם אנשים צעירים מכם נותן את אותותיו במובן החיובי ואתם מוצאים איתם שפה משותפת רבה . בשנה הקרובה יש לכם סיכויים טובים להצליח בכל מה שקשור לעבודתכם ולמרות שתעבדו יותר, נראה שתצליחו לממש ולשלב בצורה טוב בין הבית לעבודה.  

אתגר
ייתכן מאוד ובשנה זו תצטרכו לתת יותר תשומת לב לאנשים חדשים שסמוכים אליכם וייתכן אפילו צעירים מכם. בשנים האחרונות הייתם מאוד מרוכזים בעצמכם ולכן ייתכן שפחות שמתם לב לאלה שזקוקים לכם וליותר זמן איכות אתכם. בשנה הקרובה תאלצו לעבוד הרבה יותר קשה ומחיר זה עלול לגבות עייפות פיזית ונפשית ולכן חשוב שגם תלמדו לנוח.


 

מאזניים


שפע
כוכב השפע שנמצא אצלכם בבית המשפחה הביא איתו השנה הזדמנויות טובות ורבות לחיזוק הקשר הבין אישי בתחום המשפחתי. זה עדיין הזמן הנכון לעצב לעצמכם את חיי המשפחה כפי שרציתם במעגל הראשון של חייכם. בשנה הקרובה יבקר כוכב זה גם בבית היצירה שלכם, כך שתהייה לכם הזמנות לחלוק תחום חיים נוסף עם הקרובים לכם ביותר.

אתגר
בית המשפחה שלכם וכל הקשור למעגל האישי הקרוב אליכם ידרוש התייחסות נוספת ומחודשת וזאת על מנת לפתור קונפליקטים שנוצרו מזמן ושאתם אינכם יכולים לסיימם לבדכם. ייתכן ותיאלצו לקבל עזרה חיצונית על מנת לפתור בעיות. עליכם לשנות סגנון חשיבה, כיוון שנראה שגם בשנה הקרובה תרגישו שאתם נאלצים להתמודד עם אותן הבעיות.  


 

עקרב


שפע
בשנה זו תחושו צורך בהתחדשות בגלל שינויים שאתם עוברים ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. תרצו למצוא לעצמכם מקום משלכם, שתשמחו לעצב   כדי להתאימה למטרותיכם האישיות. למעשה, כל שינוי סביבתי במעגל האישי יהיה טוב עבורכם ובלבד שתיתן לכם תחושת התחדשות. בנוסף , ייתכנו בשורות טובות שיגיעו מכיוון המעגל הראשון של חייכם.

אתגר
אתם נמצאים בקונפליקט משמעותי כיוון שאתם מנסים ליצור לעצמכם קו חדש במקום שאתם חיים בו ואולי אפילו סביבה חדשה. זה בדיוק הזמן עבורכם להשקיע בלימודים שיעזרו לכם לגבש את עתידכם. גם בשנה הקרובה תמשיכו להתמודד עם מחשבות אלה ונראה שהקרובים לכם במעגל המשפחתי לא תמיד יבינו את הצורך שלכם בשמירה עלהקיים ולא שבירת הקיים.   


 

קשת

 

שפע
נראה שאתם בתקופה ארוכה של ניסיון להתחלות חדשות ומנסים לשדרג לעצמכם את החיים מבחינה אישית וכלכלית. זה הזמן לפתוח תוכניות חיסכון ולהעביר ממקום למקום על מנת לצבור לעצמכם עוד רווחים. בשנה הקרובה יהיה נכון עבורכם להשקיע אנרגיה כדי למצוא לעצמכם את המקום שאותו תשמחו לשדרג, על מנת להפכו לפינה האישית שלכם.

אתגר
כוכב סטורן המגביל נמצא בבית הכספים שלכם ולמזלכם כוכב זה לא יבקר יותר בבית זה, אלא בעוד 27 שנים. ובינתיים, זוהי תקופה שבה אתם מרגישים בקושי כלכלי , כיוון כשבכל פעם נוספים לכם עוד ועוד הוצאות. בשנה הקרובה תהיו בשלים לעשות שינויים משמעותיים כמו מעבר מגורים או אפילו שינויים בתוך הקיים כדי לעצב לכם סביבה נוחה. 



גדי


שפע
השנה הגיע סוף-סוף כוכב השפע וההזדמנות למזל שלכם ולכן הייתה זו שנה שבה יכולתם ליהנות מההצלחה שחוויתם ומצורת חייכם שהתקדמה מאוד. זה הזמן ליהנות מהפירות שנטעתם. השנה אתם עומדים ליהנות גם משפע כלכלי בעקבות ביקור הכוכב בבית הכספים שלכם והזדמנויות עסקיות ייפלו בחלקכם. השפע שיגיע אליכם יעזור לכם להמשיך ולשדרג את חייכם.    

אתגר
באופן פרדוקסאלי, אתם המזל שיכול לשאת בהצלחה סבירה את הימצאותו של כוכב סטורן במזל שלכם כיוון שאתם המזל שגם מאופיין על-ידי כוכב זה, כך שקשיים הינם מוכרים לכם ואפילו סבירים עבורכם. יש לכם יכולת להתמודד עם כל אחריות שעליכם לקחת על עצמכם ועל הסביבה שבה אתם חיים, ונראה שאתם עומדים בכך בהצלחה. 


 

דלי


שפע
עד לסוף השנה עדיין יימצא כוכב השפע בבית תת-המודע שלכם, כך שתוכלו להמשיך לקבל הארה לגבי איך נכון לכם להתנהל וגם אם יהיו לכם קשיים כתוצאה מפחדים שיתעוררו, תוכלו ללמוד מכך ולשדרג את עצמכם. מתחילת 21 תהיו המזל שכוכב השפע יבוא לבקר אתכם ואז תרגישו שהנה סוף סוף אתם מתחילים לקבל הזדמנויות שמתאימות לתוכניות שלכם. 

אתגר
כוכב סטורן הידוע ביכולת שלו להביא קשיים, עדיין נמצא אצלכם בבית תת-המודע. מצד אחד ייתכן ויתעוררו פחדים שעד היום לא הייתם מודעים להם ומצד שני זה בדיוק הזמן הנכון לטפל בהם ולהשתחרר מהם באופן סופי. גם השנה תחושו כך , אך יהיה לכם את היכולת לקחת אחריות ולשנות בחייכם את הטעון שינוי על מנת להגיע להצלחה.


 

דגים


שפע
גם שנה זו עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם במישור הבין אישי ובעיקר החברתי. נראה שתגיעו יותר ויותר אל אנשים שמתאימים ונכונים לכם להמשך תוכניותיכם להתפתח בחיים ולכן כדאי לכם להיות זהירים ולא לאכזב אותם. השנה החושים האינטואיטיביים שלכם יהיו טובים ומפותחים מהרגיל וחשוב מאוד שתלמדו לסמוך על תחושות הבטן שלכם.  

אתגר
מבחינה חברתית אתם עדיין נמצאים בתקופה טובה עבורכם כיוון שהחיים מזמנים לכם את האנשים שיכולים להתאים לסגנון החיים שלכם ולתפיסת העולם שאימצתם בשנה האחרונה. גם בשנה הקרובה תחושו כך ועדיין תהייה לכם ההזדמנות להבין שכל קושי הוא בסיס להתקדמות וחשוב שבשלב זה, תשנו את דרך תפיסת עולמכם החברתית. 


•    על מנת לקבל תחזית פרטית , מומלץ להכין מפה אישית אסטרולוגית.
•    מומלץ לשלב בקריאה את מזל האופק


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש