מחדשים את שוק הרוכלים של אילת

מאת: או-מד מדיקל ● 14/9/2020 12:29 ● ערב ערב 2983
שוק הרוכלים הפועל באילת כבר 6 שנים סמוך לבית הגשר בטיילת, משנה את פניו עם שדרוג המקום ומפעילי דוכנים חדשים. 74 תושבי אילת ניגשו לקול קורא שפרסמה העירייה למתן בקשה להפעלת דוכן במתחם בכפוף לקריטריונים. 35 מהם נבחרו על ידי ועדה ציבורית שמינתה העירייה, חלקם מפעילי דוכנים קיימים. בהתאם להנחיית ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, 5 דוכנים נוספים יוצעו בהגרלה לחיילים משוחררים מבני ובנות אילת. מיד לאחר החגים ישוב לפעול המתחם המשודרג. בימים אלה זוכים מפעילי הדוכנים לקבל הכשרה מהבית לעסקים בעירייה על מנת להעניק להם כלים להצלחה.
מחדשים את שוק הרוכלים של אילת

6 שנים לאחר שפינתה העירייה את הטיילת הצפונית מדוכנים ופתחה את שוק הרוכלים, מחדשת העירייה את פני המקום ומרעננת את שורותיו. 35 תושבי העיר נבחרו כאמור להפעיל דוכן במקום, לאחר שאושרו על ידי הוועדה הציבורית למתן היתרי רוכלות במגרש 40, שמינתה העירייה בראשות השופטת (בדימוס) שרה פריש. 5 דוכנים נוספים יוקצו כאמור בהגרלה לבני ובנות אילת – בוגרי צבא. במסגרת שדרוג המקום, צומצם מספר הדוכנים מ – 59 ל – 40 על מנת לרווח את השורות לצד שדרוג המתחם.  

על מנת לסייע להצלחת השוק ולהצלחתם האישית של בעלי הדוכנים, יזם האגף לפיתוח כלכלי בעירייה, תכנית הכשרה עסקית בשיתוף מעוף אילת. ההכשרה שרוכזה ליום אחד שהתקיים השבוע (ב') במרכז הצעירים, כללה מתן כלים על ידי היועצים המובילים של המעוף ונציגות מטעם הוועדה בתחומי התפעול, בידול המוצר, תמחור, שירות ומכירה, ניהול תזרים מזומנים ועוד. עוד הוצע למפעילים, להמשיך ולקבל ייעוץ עסקי אישי, במחיר מסובסד הן במסגרת המעוף והן במסגרת הבית לעסקים בעירייה המציע לעסקים אילתים עד שעתיים ייעוץ בתחומים מובילים בעלות של 50 ₪ לשעה. "אנו סבורים, כי ההכשרה תספק למפעילי הדוכנים, הכוונה חשובה ומשמעותית, תחזק מחויבות גדולה עם כניסתם למתחם ותייצר קשר ראשוני החשוב למרקם היחסים במקום" אמרה מרלן רוזנפלד – מנהלת האגף לפיתוח כלכלי בעירייה.

כאמור לאחר החגים ישוב לפעול שוק הרוכלים המשודרג ובו תוצע מרכולתם של מפעילי הדוכנים.

 

מקבלים הדרכה לקראת הפעלת הדוכנים בטיילת


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש