כל מה שרציתם לדעת ניסור בטון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/9/2020 10:12 ● ערב ערב 2982
כל מי שמתעסק בעבודות שיפוץ יודע כי בכל מה שקשור לבטון אי אפשר לנהוג בקלות דעת. אין מצב לעשות שימוש בכלי הבנייה הרגילים והפשוטים לצורך ביצוע קידוחים או ניסור של הבטון. התוצאה עשויה להיות ממש לא מוצלחת. זה יהיה לא מדויק, יהיה קשה מאוד לבצע את הניסור והכי גרוע, הניסור הבלתי מקצועי עלול לסכן את המבנה ואת יושביו.
כל מה שרציתם לדעת ניסור בטון

 

מסיבה זו חשוב לפנות ולהיעזר באנשי מקצוע מתחום הבנייה בעת שרוצים לבצע שינויים בבטון קיים.

חברת ניסור בטון המובילה בישראל מציעה את השירות הכי מקצועי, הכי אמין והכי בטוח.

 

איך מנסרים בטון?

 

אז הבנו כי הבטון הוא חומר חזק מאוד ואם מדובר בבטון מזוין, הרי שזה משהו עוד יותר חזק ועוד יותר קשה לניסור.

 

אז איך מבצעים את הדבר בפועל?

 

כאן נכנסים לתמונה מסורי היהלום. בעזרת היהלום אפשר להגיע לתוצאות יעילות במיוחד. כי מסור היהלום הוא מסור עוצמתי במיוחד שמסוגל לגבור אף על הבטון וליצור בו את הניסור הרצוי בגודל המדויק והממוקד.

איך זה קורה בפועל? היהלום, למי שאינו יודע לא נועד רק לצורך ייצור תכשיטים יוקרתיים. היהלום הוא חומר מאוד חזק עד שיש כאלה הטוענים כי היהלום הוא החומר הכי חזק שיש לנו בטבע. היהלום עם כל העוצמה שלו מסוגל לנסר את הבטון שהוא גם כן אחד החומרים החזקים ביותר שיש לנו היום בתחום הבניה. כי עם בטון בונים בניינים, מקימים מבני תעשייה ואף מעמידים גשרים גדולים. ברור שזה אמור להיות הכי חזק שרק יכול להיות.

מסור היהלום מסוגל ליצור תא החור המדויק בבטון בלי לגרום לו לכל נזק.

 

ניסור ביהלום – היתרונות

 

אז הבנו כי מדובר בפתרון בלעדי וחזק עבור הצורך של ניסור בבטון. אך מעבר לכך, יש גם יתרונות נוספים שחשוב שנהיה מודעים אליהם.

מסור היהלום אינו מרעיש מאוד – כל ניסור ולמעשה כל עבודות הבנייה יוצרים יחד הרבה מאוד רעש. מסור היהלום אינו כזה. הוא פועל עם מינימום רעש ותוך זמן קצר ממש הוא מסיים את תפקידו.

מסור היהלום אינו מותיר אחריו לכלוך גדול – מסור היהלום מבצע את העבודה בלי לגרום ללכלוך גדול בסביבה.

מסור היהלום מנסר בצורה ממוקדת – הניסור הממוקד של מסור היהלום מוביל לקידוח מדויק וממוקד בדיוק על פי הצורך. כך שלא יהיה צורך בטיוח או בתיקונים אשר אלו יפגעו במבנה הן מבחינת יופי והן מבחינת בטיחות.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם מקדם אתרים


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש