אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 11/9/2020 10:05 ● ערב ערב 2983
טיפ לילידי השבוע - כוכב העשייה המוכר בשמו מארס יבצע את נסיגתו הקרובה במזל שלכם במשך כל החודשים הקרובים ולכן תהייה זו תקופה שחשוב מאוד שתהיו זהירים בעשייתכם.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הממונים לכם בתחום זה. בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל השותפים לכם בעבודה. כמו כן בעקרבות ביקור כוכב העשייה במזל שלכם יהיה זה נכון לבחון אפשרויות חדשות.    

 שור

כוכב התקשורת נמצא בבית העבודה שלכם ומעניק לכם זמן איכות עם האנשים הקרובים לכם ביותר בתחום המקצועי. זהו זמן שבו תרגישו שאתם מתקשרים טוב יותר עם האנשים החשובים לכם בכל תחומי החיים לכן נראה שמצדם תהייה גם התקרבות בתקופה הקרובה והם יחפשו את קרבתכם ודעתכם. זהו זמן נפלא לשדרג את צורת העבודה שלכם .  

 תאומים

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר. השמש בשמיים תעורר אצלכם בכל פעם מחדש את ההתלבטות כיצד לבטא את עצמכם במקומות שבהם אתם מרגישים חסרי אונים מול דרישות המעגל הביתי שלכם. נסו ליצור לכולכם תחומי עניין ושיתופי פעולה שיעניקו תוכן לכולם.

סרטן

במהלך החודשים הקרובים יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה במקום המקושר עם כל נושא הבנייה המקצועית שלכם. אתם משקיעים זמן ניכר בכל הקשור לקריירה ולכן אתם נחשבים אמינים מאוד ואנשים סומכים עליכם ועל דעתכם. נסו להיות בקשר יותר פתוח עם הסביבה הקרובה לכם ולשתף אותם בהתלבטויות שלכם.

אריה

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם להגדיל את אפשרויות פרנסתכם בתחומים החשובים לכם. זה הזמן לדחוף את עצמכם גם דרך יחסי צבור שאתם מצוינים בהם ולהשתמש בכל הכריזמה העומדת לרשותכם. זה הזמן ליהנות מיכולת ההשפעה שלכם.

בתולה

בחודש הקרוב נראה שיהיו לכם מניעים רגשיים חבויים בנוגע לאנשים קרובים אליכם ולכן לא תרצו לשתף אף אחד בתחושותיכם האישיות. יש סיבה מדוע אתם מסתירים ומפנימים את רגשותיכם . הסגירות הטבעית שלכם לא מאפשרת לכם להרגיש חופשיים ולספר לקרובים לכם מה מטריד אתכם ולכן אתם עלולים להישאר מתוסכלים.  

מאזניים

במהלך החודש הקרוב תהייה השמש בשמיים בבית תת המודע שלכם  ותעניק לכם את הצורך לשקוע ולהיות בתוך עצמכם על מנת להתחדש אנרגטית. בזמן זה תשתפר מאוד היכולת האינטואיטיבית שלכם ותובנות שונות תוכלנה להגיע אליכם מבלי שתתאמצו לשם כך . זה הזמן שלכם לחשבון נפש קטן ביחס לתחושותיכם עוד לפני יום ההולדת שלכם.

עקרב

בחודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס בבית הקריירה שלכם כך שזו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם לנצל חלון הזדמנות זה ולפעול למען קידום עצמכם בכל תחומי העבודה. אל תדחו למחר את מה שאתם יכולים לעשות היום !

 קשת                    

בתקופה זו של לפני החגים נראה שיהיה עבורכם הזמן האידיאלי לבנות את הפן המקצועי שלכם ולנסות לשדרג אותו כמה שיותר. זה לא הזמן לשתף אחרים בתוכניותיכם, אלא להכין לעצמכם תוכנית עבודה עם נקודות משמעותיות לעשייה ולפעול בדרך של תכנון מבוקר. אנשים שסמכתם עליהם בעבר לא בטוח שנכונים לכם בשלב זה.  

גדי

הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם נושאי הבית והמשפחה הקרובה ביותר שלכם ולכן זה הזמן הנכון לתכנן שינויים שיכולים לעזור לכם לשפר את היחסים בבית בין האנשים הקרובים לכם ביותר. יש לכם סיכויים טובים להצליח, כיוון שכאשר אתם מציבים בפני עצמכם פרויקט אתם עושים אותו בצורה הטובה ביותר.

דלי

הכוכב וונוס מבקר בבית השותפויות שלכם ולכן זה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הקרובה ולוודא שאתם מובנים לגמרי בדעותיכם לאנשים הקרובים אליכם. ייתכן והתנהגות של אנשים אחרים בנוגע להתנהלות המקצועית שלכם יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות שלכם בהמשך הדרך. בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם.

דגים

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להרשות  לעצמכם, לשבת לאחור בנחת ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בחצי השנה האחרונה. זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש עתידי של תוכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים שאתם סומכים עליהם.   

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש