מסע בין כוכבים עם איתן שוורץ

מאת: אביבה דקל ● 11/9/2020 08:43 ● ערב ערב 2983
אם אתם חולמים על טיול בין הכוכבים, איתן שוורץ ומצפה הכוכבים הנייד שלו יגשימו לכם את החלום - מצפה הכוכבים של איתן הוא לא טלסקופ ענק הממוקם במבנה מפואר, המצפה של איתן הוא מצפה נייד , שאפשר לקבוע אותו בכל מקום שבוחרים, ואם איתן שוורץ הוא שידריך אתכם בטיול שלכם, אתם ידיים טובות, משום שאיתן הוא אדם שכוכבים הם עולמו והאהבה האולטימטיבית שלו ♦ האטרקציה 'מה למעלה" של איתן שוורץ זוכה החל משנת 2015 בתעודת מצוינות מטעם ה -TRIPADVISOR- אתר האינטרנט אליו פונים רבים לקבלת ייעוץ לטיולים ולאטרקציות - וזוכה מאז בתעודת מצוינות מדי שנה
מסע בין כוכבים עם איתן שוורץ

בימים כתיקונם איתן שוורץ מסתובב בקיץ בעולם , ניפגש בכנסים  עם מכורים לכוכבים כמוהו ומרצה בפני קבוצות מכל העולם על מה שקורה בשמים שמעל לראשינו.  השנה , בשל המגפה חובקת העולם,  נשאר איתן באילת וזו הזדמנות מצוינת לתושבי אילת ליהנות משמי הקיץ המרהיבים ולטייל  עם  איתן  ומצפה הכוכבים הנייד שלו  בעקבות צדק, שבתאי ומאדים המבקרים בקיץ  אצלנו.


איך יוצאים לטיול בין הכוכבים  עם איתן שוורץ? 


 מתקשרים ל'מה למעלה' (0544819973), מזמינים מקום, מקבלים הוראות הגעה לשטח ממנו יוצאים לטיול, שהוא  בהר יהורם,  מרחק של כתשעה קמ' מאילת , שם מחכה לכם איתן עם הטלסקופ שלו.  
אין לכם איך להגיע?  איתן יעזור. זו ממש לא בעיה – גם הסעה למקום המפגש אפשר  להזמין אצל איתן וניתן גם לשלב את התוכנית עם טיול ג'יפים.

 המסע בין הכוכבים מתחיל בלב המדבר ומשך בדרך כלל שעה וחצי. תכניתו  של איתן, הנקראת  'כוכב נולד', עוקבת אחרי כוכבים מרגע לידתם, דרך התפתחותם ורואים, או לפחות מדברים, על מותם. בנוסף רואים את מערכת השמש, את הירח, את כוכבי הלכת המופיעים ברקיע באותה עונה ובאותה שעה.  הקיץ מבקרים בשמים שמעל לראשינו  בשעות נוחות ביותר, שבתאי צדק ומאדים והמחזה הוא ממש מרהיב -  בעיקר כשאיתן מסביר מה אתם רואים.  לומדים על מיקומו של כוכב הצפון, הכוכב היחיד שמקומו ברקיע קבוע, על משמעותו ואיך מוצאים אותו. התוכנית מלווה בתצפיות באמצעות טלסקופ, משקפות רגילות וקרן הלייזר הירוקה בעזרתה מצביע איתן על הכוכב עליו הוא מדבר. 
תוכנית מדהימה נוספת המתאימה בעיקר למזג האוויר המצוין בלילות הקיץ כוללת בנוסף לתצפית כוכבים, בילוי סביב המדורה ולינה בשטח. איתן ישמח לארגן בשבילכם את כל מה שצריך לשהייה מהנה בשטח.  החל בסידורי הלינה, האוכל והשתייה . 

לילות במצפה הכוכבים 'מה למעלה' מתאימים לזוגות רומנטיים, לימי הולדת של ילדים, לקבוצות, למשפחות, לוועדי עובדים וגם לקבוצת חברים שהנושא מעניין אותם.
האירועים מתקיימים מדי יום. שעת ההתחלה משתנה לפי עונות השנה ולפי הכוכבים.

מחיר: - 100 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד. 
המחיר לא כולל הסעות והאילתים נהנים ממחירים מיוחדים .

ליצירת קשר 0544819973.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש