ראש עיריית אילת לראש הממשלה: ''שחררו את העיר אילת מנטל הסגר''

מאת: או-מד מדיקל ● 9/9/2020 17:19 ● ערב ערב 2982
לאחר 48 שעות רצופות של קרב בלימה אותו מנהל ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי כנגד ההחלטה להטיל סגר על העיר אילת שלאחריה החליט קבינט הקורונה להטיל סגר לילי רק על שכונת השחמון, שיגר היום (ד') ראש העירייה מכתב דחוף לראש הממשלה – בנימין נתניהו העומד בראש קבינט הקורונה וביקש את התערבותו בביטול הסגר על שכונת השחמון. "נא שחררו את העיר אילת מנטל זה, "בולמי הזעזועים" שלנו נשחקו מסגירת שדה דב, מהסופה שטרפה לנו את כל החופים, מהסגר האחרון שגרם לאחוזי אבטלה מפלצתיים. העיר לא תוכל להכיל זעזוע כלכלי וחברתי נוסף" כתב ראש העירייה.
ראש עיריית אילת לראש הממשלה: ''שחררו את העיר אילת מנטל הסגר''
''החלטה זו שגויה ונשענת על מסד נתונים שגוי''. יצחק הלוי

"אדוני ראש הממשלה, החלטה זו שגויה ונשענת על מסד נתונים שגוי" כתב ראש העירייה לראש הממשלה והסביר, כי סגר על שכונה בה מתגוררים קרוב למחצית מתושבי אילת משפיע קשות על כלכלת העיר ותעשיית התיירות וכמובן על כל מערכת החינוך בעיר.

עוד במכתבו הסביר ראש העירייה, כי שכונת השחמון מורכבת מ - 8 רובעים בתוכם מעל                 ל- 7,500 יחידות דיור, בהם מתגוררים מעל ל- 23,000 תושבים!!! המהווים כ- 40% מכלל תושבי העיר. נכון להיום בשכונה נמצאים פחות מ- 50 תושבים המוגדרים כמאומתים וכולם במצב בריאותי טוב. "מדובר ב- 0.3% מכלל תושבי השכונה" הדגיש ראש העירייה והוסיף, כי בארבעת הימים האחרונים חל קיטון משמעותי במספר החולים המאומתים ביחס למספר הבדיקות והממצאים מלמדים יותר מכל שאילת עיר ירוקה ובעלת חוסן בריאותי יציב. על רקע האמור שב וביקש ראש העירייה את התערבות ראש הממשלה בביטול הסגר על שכונת השחמון.

במכתב נוסף ששיגר ראש העירייה לשר הבריאות – חה"כ יולי (יואל) אדלשטיין, למנכ"ל משרד הבריאות - פרופ' חזי לוי, לפרויקטור הלאומי למאבק בקורונה - פרופ' רוני גמזו ולמשנה למנכ"ל משרד הבריאות – פרופ' איתמר גרוטו ביקש ראש העירייה להפסיק לאלתר את העוצר הלילי על שכונת השחמון באילת ולהמשיך להגדיר את אילת כעיר ירוקה.  במכתבו אליהם אמר ראש העירייה : "נתוני התחלואה באילת בהתאם לפרמטרים הכלולים בתכנית הרמזור אינם מצדיקים כל נקיטת צעדים".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש