התקבל היתר בניה ראשון בפרויקט ''נופי בראשית'' באילת

מאת: ● 8/9/2020 12:53 ● ערב ערב 2982
קבוצת מנוס קיבלה בימים אלו היתר בניה ראשון בפרויקט "נופי בראשית". ההיתר הוא למתחם 117 בפרויקט המוקם ברובע 11 של שכונת שחמון באילת. הפרויקט כולו צפוי לכלול שבעה מגרשים עליהם תבנה קבוצת מנוס עשרות בניינים עם כ- 200 יח"ד. "נופי בראשית" יוקם כמעין מתחם, המחובר ברחוב הולנדי ולכל אחת מיחידות הדיור יוצמדו כמובן חניות מקורות ופתרונות הצללה איכותיים מתאימים להתמודדות עם תנאי החום הכבד בעיר.
התקבל היתר בניה ראשון בפרויקט ''נופי בראשית'' באילת

במסגרת הפרויקט ייבנו דירות גן ומחציתן דירות גג. בכל הדירות קיימת אופציה לבריכה פרטית בחצר רחבת ידיים, והן פונות לנוף המדברי של העיר.

דירות הגן יכללו 5 חדרים, והן ישתרעו על שטח של 140 מ"ר בממוצע. בכל דירה 2 יחידות מאסטר, הכוללות שירותים ומקלחת. לדירות הגן שתי גינות צמודות- הגינה הקדמית המשתרעת על שטח של כ-40 מ"ר, וגינה רחבת ידיים בחלק האחורי של הבית, המשתרעת על שטח של כ-120 מ"ר, עם אופציה לבריכה פרטית בחצר. מחירה של דירת גן בפרויקט עומדת בשלב זה על כ-2 מיליון ש"ח.

דירות הגג יהיו בנות מפלס אחד בלבד, ויכללו בממוצע 125 מ"ר, עם מרפסת המשתרעת על כ-80 מ"ר, ובה אופציה לבניית בריכה פרטית, כמובן. גם בדירות הגג קיימים שני חדרי מאסטר, הכוללים שירותים ומקלחת, לצד חדרי השינה הנוספים בבית. מחירה של דירת גג בפרויקט עומדת בשלב זה על 1.95 מלש"ח.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס:  " אנחנו שמחים על קבלת היתר הבניה של המגרש הראשון בפרויקט הראשון שלנו באילת.  החברה שלנו פועלת כבר שנים רבות בעיקר באיזור ירושלים, לאחרונה זיהינו באילת פוטנציאל נדל"ני אדיר. למרות כל הקשיים אילת נותרה אטרקטיבית מבחינה נדל"נית. הביקושים לדירות חדשות נותרו חזקים ויש לא מעט פרויקטים חדשים שנבנים ממש בימים אלו בעיר. לצורך הקמת הפרויקט, בחרנו באנשי המקצוע הטובים ביותר בעיר, במטרה להעניק לתושבי אילת הזדמנות לרכישת דירה בסטנדרט הגבוה ביותר בפרויקט הייחודי המהווה בשורה נדל"נית של ממש".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש