אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● 28/8/2020 14:00 ● ערב ערב 2981
טיפ לילידי מזל השבוע כוכב מרקורי שאחראי על תקשורת בין אישית, נמצא במזל שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם להביע את דעתכם ולדאוג לכך שגם יקבלו אותה.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

טלה

בית העבודה שלכם מופעל בצורה אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא את היכולות שלכם לרמה גבוהה של עשייה. השקיעו גם ביחסי האנוש בעבודתכם, כיוון שנראה שהגיעה העת לתגמול ולהערכה שמגיעה עבורכם בצורה חד משמעית, עבור השקעתכם.    

שור

נושאי התקשורת השבוע בכל הנוגע ליכולת שלכם להבעה עצמית, יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לסף  סבלנות נמוך עם אנשים שקרובים לכם. פחדים שנובעים מתת ההכרה משתלטים עליכם וגורמים לכם לא לפעול בצורה טבעית.  

תאומים

אתם עסוקים מאוד עם המעגל הקרוב אליכם הוא המשפחה הגרעינית, כיוון שיש לכם צורך לרצות את המשפחה בגלל רגשי אשם שנוצרו אצלכם בעבר וגם בכלל שחשוב לכם  ליצור יחסים הוגנים עם הסביבה. נראה שלא כולם במשפחה שלמים עם ההתנהלות החדשה שלכם ועובדה זו יוצרת פעמים רבות קונפליקט משמעותי, כיצד להמשיך ולהתנהג בסביבה המשפחתית שלכם.  

סרטן

מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם נהנים מכוכב וונוס המפנק שבא לבקר במזל שלכם ומביא לכם שפע של בשורות טובות בנושאים שמאוד חשובים לכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא הישארו קשובים לצרכים של האחרים על מנת להישאר מעודכנים בנעשה.

אריה

אתם נמצאים בתקופה רגישה בגלל כוכב אוראנוס שמבקש מכם לחולל שינויים שלא תמיד אתם שלמים איתם. עובדה זו לא מוסיפה לכם שקט נפשי שכל כך נחוץ לכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם, אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם כרגע. מבחינה כלכלית זהו שבוע שבו עליכם לעסוק גם בנושאים כספיים דחופים.

בתולה

כוכב משמעותי כמו כוכב מרקורי המזוהה איתכם מבקר אתכם השבוע ולמעשה גם במהלך כל החודש הקרוב. זוהי תקופה טובה מאוד לביטוי האני הפנימי שלכם בנושאים שמאוד חשוב לכם להשאיר חותם ולהביע את דעתכם. בנוסף, גם כוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים מקרין אליכם בזווית טובה כך שנראה שאתם בתקופה טובה לקדם את עצמכם.  

מאזניים

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים דואליות בחיים האישיים והמשפחתיים שלכם . מצד אחד, אתם מרגישים שאתם רוצים שקט ולהיות בתוך הקונכייה שלכם, אך מצד שני מבחינה מקצועית הקריירה שלכם פורחת ואנשים רבים שמכירים בערך שלכם מבקשים שתגיבו ותביעו את דעתכם. הרשו לעצמכם לנוח בשבוע הקרוב על מנת לצאת עם אנרגיות מחודשות.  

עקרב

החיים החברתיים מאוד חשובים לכם ונראה שאתם מוצאים בהם משמעות רבה וזאת גם בגלל שכוכב התקשורת מרקורי נמצא החודש במקום המעלה את יכולות הדיבור והביטוי שלכם לרמה גבוהה. בדרך של שיחות אישיות תוכלו לשווק את עצמכם ואף  להחצין את יכולותיכם המקצועיות ולהראות לאחרים עד כמה אתם מוכשרים. זה הזמן להכין לעצמכם תוכנית עבודה מסודרת.

קשת

אתם עוברים תקופה שהיא מלחיצה וקשה עבורכם בנושאים שונים ובעיקר במישור הכספי והמקצועי. אתם עובדים קשה מאוד לשווק ולהוכיח את עצמכם אך נראה שהזמנים כמו סוף החופש הגדול ותקופת הקורונה עוצרת אתכם מלהתקדם בתכניותיכם. תאלצו לחשוב מחדש מחוץ לקופסא כיצד להגדיל את הכנסותיכם על מנת שתרגישו שיש לכם בסיס כלכלי.

גדי

אתם עוברים תקופה משמעותית ומעצבת בחייכם שגורמת לכם לעשות שינויים בתפיסת עולמכם , בחייכם המשפחתיים ואולי אף הבנה עמוקה שלכם לגבי מה היכולת הכלכלית שלכם. אין ספק שבמקביל אתם בשלים גם להכיל את הבשורות הטובות שאנשים קרובים מספרים לכם ומשמחים אתכם. נצלו את התקופה הנוכחית ליציאה לחופשה מהנה.   

דלי

אתם עדיין נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים. משקעים פנימיים שונים צפים ועולים על פני השטח וההתלבטויות התמידיות שאתם חשים בהם רק ממשיכים לגזול מכם אנרגיה. זה הזמן לעצור קצת ולנסות לקחת פסק זמן מההתלבטויות על ידי חופשה קטנה.

דגים

אתם עובדים קשה מאוד והשותפים לכם יודעים להעריך את המסירות שלכם. עובדה זו רק מגבירה את הצורך שלכם להשקיע עוד ועוד בחיים האישיים שלכם וזה הזמן שתיהנו מיצירה משותפת עם צעירים מכם במשפחה. אל תתנו לבעיות כספיות לטרפד לכם תוכניות. שינויים קטנים במרחב המחייה שלכם עדיפים כרגע משינויים גדולים והם אלה שיסבו לכם נחת.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש