המתנ''סים באילת פותחים את שנת הפעילות תשפ''א

מאת: ● 28/8/2020 13:53 ● ערב ערב 2981
בימים אלה נערכת רשת המתנ"סים לשנת פעילות חדשה בתמיכתה ובעידודה של עיריית אילת והעומד בראשה מר מאיר יצחק הלוי ● עיריית אילת מייחדת חשיבות רבה לתרבות שעות הפנאי ותמשיך לעשות הכל על מנת שהפעילות תמשך גם במציאות החדשה שנכפתה עלינו עקב משבר הקורונה
המתנ''סים באילת פותחים  את שנת הפעילות תשפ''א
קהילת ה”אלפים” ביעלים

שנה לא פשוטה חוו המתנ"סים בצל הקורונה, שנה בה נאלצו לסגור את שעריהם, להפסיק את הפעילויות  השונות והמגוונות ולהמציא את עצמם מחדש ועשו זאת בגדול - בפעילות בדיגיטל, הקלטת סרטונים על ידי מדריכי החוגים, הפקת מסיבות מרפסות, שלוש פעמים בשבוע, חגיגת ימי הולדת לילדים "עד הבית" (כ-200 ימי הולדת), הקמת מערך חלוקת מזון לנזקקים בשיתוף אגף הרווחה בעירייה, יצירת תכניות ותכנים לבני הנוער בעיר, יצירת קשרים עם האוכלוסייה המבוגרת בעיר בעזרת טאבלטים ייעודיים – מערכת "מחוברים", חיבור בני הנוער לבני הגיל השלישי במיזם "מדברים רחוק מרגישים קרוב", הפעלת קו חם לבני נוער ועוד.

 

קפסולות של עד 20 משתתפים


פעילות מבורכת זאת נמשכה גם בקיץ - שאז יזמה וקיימה רשת המתנסים את תכנית "קיץ בטוח באילת" שכללה קייטנות "בית הספר וגני החופש הגדול" לכ-3,000 ילדי הגנים ובתיה"ס בכיתות א'-ד', קייטנת מדע מסובסדת (ב-80 ש"ח) ומחנה כדורגל,  אוהל "מתחברים לנוער בחופים" בטיילת מלכת שבא, ופעילות עובדי אגף הנוער באיתור ויישוג - מונח טיפולי שמשמעותו "להושיט יד" או "לצאת אל". זוהי פעילות יזומה, הנעשית לעיתים רבות על ידי אנשי מקצוע - בחופי העיר, הפארקים ומקומות הבילוי של בני הנוער באילת.
וכעת משנסתיימה פעילות הקיץ, נערכים במתנ"סים לשנת פעילות חדשה של החוגים והפעילויות שתחל בראשון בספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים. הפעילות שתכלול כ-200 פעילויות וחוגים לכל הגילאים, פעילויות ספורט ופעילויות בספריה. ברשת המת"נסים מאמינים שדווקא בעת הזו, חשוב לשמור על שיגרה וליהנות מפעילות פנאי עשירה ומגוונת. כל הפעילות תתנהל בהתאם לכל הנחיות משרד הבריאות ותתעדכן בהתאם, על בסיס יום יומי. המשתתפים נדרשים למלא הצהרת בריאות, לעטות מסכה במרחב הציבורי ולמדוד חום. הפעילות תתקיים עפ"י ההנחיות, בקפסולות של עד 20 משתתפים בתוך מבנה ו-30 בפעילות בחוץ. חברי מועדוני גיל הזהב יחולקו  לקבוצות וההשתתפות מותנית בהרשמה מראש לימים ספציפיים, כדי לא לערבב בין המשתתפים (קפסולות). גם בסטודיו לספורט למבוגרים במתנ"סים קולייר, בית רובין ושחמון, נדרש רישום שבועי מראש, המשתתפים מגיעים עם מזרון ובקבוק מים אישי. לא ניתן להגיע לשיעורים בהחלטה ספונטנית.

 

התיאטרונצ'יק חוזר


בנוסף, מקווים לשוב ולהפעיל את  מנויי הצגות הקטנטנים בתיאטרונצ'יק ולחזור גם להצגות בתיאטראות אילת, להחזיר את ההצגות מהמנוי של השנה שעברה ולפתוח את תכנית המנויים החדשה לשנה זו תשפ"א. גם פעילות כל  תנועות הנוער ובהן צופים, בני עקיבא, מחנות העולים, דילר, שומרי המפרץ, כנפיים של קרמבו ועוד מתחדשת, והכל על פי המתווה החדש.
במתנ"סים בית רובין, קולייר, יעלים ושחמון מקווים שיוכלו  לקיים את אירועי פתיחת השנה וההרשמה לחוגים בכל ארבעת המתנ"סים, שבהן ניתן יהיה "לטעום" מהמבחר הגדול (כ-200) של החוגים והפעילויות כמו: מחול, רובוטיקה, תיאטרון, עיסוי תינוקות, חוגי ספורט: כדורגל, כדורסל, טניס, כדורשת ועוד מגוון עצום של תחומים.

 

מה מציעים לכם במתנ"סים


בכל אחד מארבעת המתנ"סים  -  בית רובין, קולייר, יעלים ושחמון יש מבחר גדול של פעילויות לגיל הרך, ילדים, נוער ומבוגרים, אולם בכל מתנ"ס יש תחום התמחות המיוחד והמייחד אותו משאר המתנ"סים:
מתנ"ס בית רובין – הוא הבית של התיאטרון הקהילתי באילת, הצגות המנויים, להקות זמר לילדים ומבוגרים, תכנית "עמיתים" לאנשים עם מגבלה נפשית, מרכז השכלה למבוגרים, תכניות לעולים ותכניות מסובסדות של משרד המדע בתחומי הרובוטיקה והשנה חדש ! חוגי ג'אגלינג.
מתנ"ס יעלים – הוא הבית של "החוויה האתנית" – קשת של אנשים מכל העדות הפועלים בתחומי התיאטרון והזמר כדי לשמר את התרבות הרב גונית על כל עדותיה, מועדון 50+ ומועדון "מופת" לאוכלוסייה הבוגרת, חוג כדורגל במחיר מוזל לילדי השכונה, יצירת קהילה לתושבי שכונת יעלים "האלפים", והשנה חדש ! צעירי אילת – בית ספר לאמנויות הבמה, עושים מקום עם תום, קארדיו דאנס ועוד.
מתנ"ס קולייר – הוא הבית של בית הספר למחול שבו 500 רקדנים ורקדניות בכל סגנונות המחול: קלאסי, מודרני, היפ הופ, פלמנקו, סטריט ג'אז ועוד, מועדון "בשביל הזהב" לאוכלוסייה הבוגרת, מועדון "אור בלב" לעיוורים ולקויי ראיה, ערבי זמר חודשיים, חוגי רפואה לילדים, סדנאות לנוער ומבוגרים: תפירה, הורות, בריאות ועוד.
מתנ"ס שחמון – הוא הבית של המרכז לגיל הרך שבו מתקיימות פעילויות לאם ולתינוק כגון: עיסוי תינוקות, "אמא שלי ספורטיבית", ליווי התפתחותי ועוד. מתנ"ס שחמון הוא הבית של מרכז המוסיקה ווליום – בו מתקיימים חוגי מוזיקה בגיטרה, תופים, פיתוח קול, אורגנית ועוד.
במתנ"ס שחמון נמצא מבנה המרכז לגיל הרך ולמשפחה ובו בית הספר להורים עם סדרות להורים לגיל הרך, להורים למתבגרים ועוד, וכן אולם התיאטרונצ'יק בו מקיימות הצגות לילדים מגיל שנה ומעלה.
במתנ"ס שחמון יש מגוון פעילויות לאוכלוסיות מיוחדות: תנועת "כנפיים של קרמבו", מעגלי תעסוקה, מועדון "מעגלים"-לבוגרים עם מוגבלות שכלית, מועדון "האופק שלנו" לאנשים עם מוגבלות פיזית, מועדון "קשת" להורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי ועוד.
בנוסף יש לרשת המתנ"סים  שתי ספריות – ספריה עירונית ושלוחת מתנ"ס שחמון.
יו"ר דירקטוריון המתנ"סים מר דרורי גניאל, מנכ"לית רשת המתנ"סים הגב' איריס כהן,  וכל העובדים והמדריכים של הרשת מזמינים את כל תושבי אילת להגיע למתנ"סים ולנצל את הפנאי שלהם באופן איכותי ומעשיר במגוון גדול של פעילויות ותכניות ההעשרה השונות. ההרשמה לכל החוגים בעיצומה והנרשמים עד סוף אוגוסט יקבלו 100 ₪ הנחה לחוג. ניתן לפנות אלינו לכל המתנ"סים בטלפון ובוואצאפ. 
במידה והפעילות תופסק, בהוראת משרד הבריאות, נפעל לזכות את הרשומים בהתאם.


מתנ"ס בית רובין     טל: 08-6343343   פקס: 08-6370319
מתנ"ס יעלים           טל: 08-6333281  פקס: 08-6331547
מתנ"ס קולייר          טל: 08-6331018  פקס: 08-6337448 
מתנ"ס שחמון         טל: 08-6307020   פקס: 08-6307001
אגף גיל רך ומשפחה  טל: 08-6307025   פקס: 08-6307027
אגף נוער וספורט       טל: 08-6307033  פקס: 08-6307034
ספריה עירונית          טל: 08-6301730  פקס 08-6307046
אתר
:  www.eilatmatnasim.org.il 
 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש