צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת – החופשה המועדפת על הישראלים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/8/2020 11:47 ● ערב ערב 2980
אם יש משהו שאנחנו הישראלים לא מסוגלים להעביר לפחות חצי שנה בלעדיו, הוא חופשה טובה. בימים בהם האפשרויות מצומצמות, צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת מושכים אליהם עוד ועוד אורחים שהחליטו לא להיכנע לתקופה ההזויה שפקדה אותנו. כך, הצפון מתמלא במטיילים שקפצו על ההזדמנות לצאת ולגלות את הארץ היפהפייה שלנו, הטבע המיוחד בצפון ושאר האטרקציות שהוא מציע.
צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת – החופשה המועדפת על הישראלים

 

מה ההבדל בין צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת לצימרים רגילים

 

מפאת הביקוש שהולך ועולה והאטרקטיביות של צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת נפתחים בכל יום עוד ועוד צימרים הטוענים להיות המפנקים, הטובים והיוקרתיים ביותר. אם כן, מבין כל המבחר העצום, נראה שקשה מאוד לבחור את הצימר המתאים ביותר עבור כל אורח ובכלל, איך מבדילים בין סוגי הצימרים ומבטיחים לעצמנו לילה בצימר יוקרתי באמת?

  • פרטיות מעל לכל – בעלי הצימרים היוקרתיים יותר מבינים שהיתרון הגדול ביותר בחופשה בצימר, הוא הפרטיות. צימרים אלו מתוכננים היטב ומציעים חצר, בריכה או ג'קוזי הנסתרים מעיניי העוברים והשבים ועדיין מצליחים לאפשר לאורחים ליהנות מהנוף המרהיב, בלי לשמוע דיבורים מהשכנים ואת הרעש שמסביב.
  • הרמה שונה לחלוטין – אתם חייבים להבין, על בעלי הצימרים אין כמעט בקרה. המשמעות היא שכל אדם יכול להחליט שהוא מעוניין לארח תמורת תשלום, במבנה המיועד לכך. כאן בעצם ניתן לראות את ההבדל הגדול באמת "סתם" צימר, לצימר יוקרתי – החשיבה על הפרטים הקטנים, היחס האישי לכל אורח ולצרכים האישיים שלו, פינוקים וצ'ופרים קטנים שיחכו לאורחים בבקתות, כל אלו משדרגים את חווית האירוח מקצה לקצה.
  • הרבה יותר מצימרצימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת נחשבים לרוב יוקרתיים לא רק מפאת קיומה של הבריכה המפנקת, אלא גם בשל ה"בונוסים" שמסביב. לדוגמא, ישנם מתחמי צימרים בהם יוצעו טיפול ספא בתוספת תשלום, ארוחות בוקר מגוונות שיגיעו עד לפתח הדלת בשעה הנוחה לכם, שיתופי פעולה עם אטרקציות בסביבה (כי הרי לא נסעתם את כל המרחק הזה רק כדי להניח את הראש על כרית), ועוד.

 

אז מה צריך לעשות בפועל?

 

הגיע הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם סוף סוף? מדהים! כדי לבחור צימרים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת שהם גם יוקרתיים ומפנקים ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ מאוד לשוחח עם בעל הצימר ולשאול את כל השאלות הנכונות; מה יחכה לכם בבקתה? לאן החצר\מרפסת תפנה? מה המתחם מציע מלבד לינה? על פי התשובות שתקבלו תוכלו לדעת למה לצפות.

אבל ביננו, למה לכם להסתבך כל כך? אירוח אצל עדנ'ס בוטיק - צימרים יוקרתיים בחד נס הוא כל מה שאי פעם חלמתם עליו! צרו קשר עוד היום לקבלת מידע אודות כל אחת מהבקתות המעוצבות, היוקרתיות, המפנקות והייחודיות שלנו ולסגירת תאריך. נתראה בקרוב!


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש