כך תעשו בעצמכם שיווק דיגיטלי אפקטיבי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/8/2020 11:43 ● ערב ערב 2980
הזדמנויות עיסקיות, שיתופי פעולה, בניית קהילה של עוקבים, גיוס לקוחות חדשים ועוד, כל אלה הם רק חלק מהמאפיינים העיקריים של עולם השיווק הדיגיטלי. איך אתם כבעלי עסקים תוכלו להפוך את השיווק לאטרקטיבי ולכזה שישיג בהצלחה את מטרות העסק? נשמח לשתף אתכם במספר כללים שיובילו אתכם להצלחה. מוכנים? אנחנו מתחילים!
כך תעשו בעצמכם שיווק דיגיטלי אפקטיבי

 

להפגין נוכחות ברשת

 

לפני שאתם בוחרים להתמקד בערוצי שיווק דיגיטליים כמו, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיב וכו', עליכם קודם לבדוק היכן הקהל שלכם נמצא ופעיל. תוכלו לגלות זאת על ידי שאלון קליטת לקוחות. את נתוני השאלון תוכלו לנתח וכך לגלות איפה בדיוק נמצא הקהל שלכם ובהתאם לכך להפעיל את הערוץ או הערוצים הדיגיטליים הרלוונטיים. אגב, אם אתם לא יודעים כיצד לפתוח את ערוצי השיווק שהוזכרו לעיל, תוכלו להיעזר בחברה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי.

 

פרסום עם מטרה

 

לפני שאתם בוחרים לפרסם מוצר או שירות, בדקו האם אותו פרסום יכול להשיג את המטרה שלכם. מטרה יכולה להיות חשיפה של מוצר או שירות חדש, קידום מכירות של מוצרים, שיתוף אישי וכו'. בדקו שהפרסום שלכם מייצר ערך וסקרנות אצל הקהל שלכם והוא לא פרסום שמתמקד אך ורק במכירות של מוצרים ושירותים.

 

טרנדים וחידושים

 

תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום שמשתנה כל הזמן. על כן, עליכם גם לבדוק מהם הטרנדים והחידושים ולאמץ אותם בהתאם. לדוגמה, אם אתם מתכוונים לעשות השקה של מוצר או שירות, תוכלו לספר על כך באמצעות שימוש ב-STORY של הפייסבוק והאינסטגרם.

 

הפגינו רגש ותמכרו יותר

 

אין מה לעשות, זוהי עובדה שפוסטים מרגשים וכאלה שנכתבו מהלב, הם פוסטים שיכולים לכבוש את קהל העוקבים שלכם. לדוגמה, אם העסק שלכם עוסק בהדרכת הורים, אז אפשר לצלם סרטון אישי המראה כיצד משכיבים ילד לישון. דוגמה נוספת יכולה להיות לגבי עסק של תזונאי או תזונאית שהצליחו בעצמם לרדת במשקל וכו'. למעשה, התוכן שתשתפו צריך להיות תואם לתחום בו אתם עוסקים.

 

קבוצת פייסבוק לעוקבים פעילים

 

אם אתם רוצים לשמר עוקבים וכמו כן לגייס עוקבים חדשים, נסו לפתוח קבוצת פייסבוק. בקבוצה זו, תוכלו לשתף את העוקבים במבצעים, הנחות על מוצרים נבחרים, מידע חדש ואפילו תוכלו לקדם שיתופי פעולה שלכם עם עסקים אחרים.

 

שימוש בסרטוני וידאו

 

אפשר לצור סרטוני וידאו באורך של עד 2 דקות ובהם לשתף על פעילות העסק וכמו כן לענות על שאלות של לקוחות. לדוגמה, אם מדובר על עסק של אימון לזוגיות, אז אפשר לצלם סרטון עם טיפים לדייט ראשון ואם מדובר על עסק של יועצות שינה, אז אפשר לצלם סרטון בשידור חי ובו להשיב על שאלות של הורים וכו'.

 

רשימת תפוצה

 

שיווק במייל הוא שיווק שרץ חזק מאוד אצל המון עסקים. באמצעות שיווק כזה, אפשר לשמור על קשר ישיר עם העוקבים. אגב, היופי הוא שבשיווק במייל, אתם לא תלויים ברשתות החברתיות. אפשר לשלוח 4 מיילים בחודש, כאשר מרבית המיילים צריכים להיות עם ערך מוסף ואילו אחד מהם צריך להניע לפעולה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש