האם אתר האינטרנט שלך מוכר מספיק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/8/2020 03:34 ● ערב ערב 2979
למה אתר המכירות שלך לא זוכה לתנועה גדולה של גולשים? מדוע קצב המכירות באתר האיקומרס שלך לא עומד בציפיות וביעדים שהגדרת מראש? מה עליך לעשות כדי להגביר את המכירות בחנות האינטרנטית שהקמת? המומחים לבניית ולקידום אתרי איקומרס עונים על כל השאלות הנפוצות.
האם אתר האינטרנט שלך מוכר מספיק?

 

הקמת חנות אינטרנטית נועדה לאפשר לך למכור מוצרים ללקוחות רבים, ללא תלות במיקום הפיזי של העסק שלך. אתר מכירות מסייע לך להפוך למותג מוכר ומצליח, למכור מוצרים ללקוחות בכל הארץ ובהתאם לצורך למכור פריטים שונים גם ללקוחות בחו"ל. כמו כן, האתר משמש כנכס דיגיטלי עבורך ויכול להפוך למקור ההכנסה העיקרי, כל עוד אתר המכירות בנוי נכון ויש בו היררכיה ברורה, ממשקים ידידותיים למשתמש, עיצוב מקורי, תוכן שיווקי ומידע מפורט המסייע לגולש לקבל החלטה ולרכוש מוצר מסוים באתר.

אם האתר שלך לא מוכר מספיק וגם אין תנועה גדולה של גולשים בחנות הווירטואלית, מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המנוסים כדי לבדוק את האתר ולשפר אותו, וכדי לתכנן אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתגרום לאתר האיקומרס שלך להיות פופולרי ומקור להכנסה גבוהה.

 

חשיבות ההיררכיה הנכונה באתרי איקומרס

 

חשוב ליצור היררכיה נכונה וברורה באתרי מכירות, היררכיה נכונה של האתר חשובה לגולשים ולקידום האתר במנועי החיפוש. ככל שמבנה האתר שלך יהיה טוב יותר – כך גוגל ושאר מנועי החיפוש יעניקו דירוג גבוה יותר לאתר שלך, והאתר יופיע במיקום גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש.

היררכיה נכונה באתר מסייעת לגולשים לנווט בו בקלות ובמהירות, כך אחוזי הנטישה נמוכים יותר, וכל גולש מתרשם לטובה מהחנות האינטרנטית והסיכוי שהוא ירכוש פריט מסוים גבוה בהרבה. חשוב לדעת כי מנועי החיפוש, וגוגל בפרט, סורקים את כל עמודי האתר ומקטלגים את האתר לפי ההיררכיה הפנימית הקיימת בו. כדי להגביר מכירות ולצורך קידום אפקטיבי של החנות האינטרנטית – עליך להשקיע זמן ומחשבה בתכנון ההיררכיה באתר, לדוגמה הקמת קטגוריות, עמודי מוצר ותפריט ניווט נוח.

 

מהירות טעינת האתר

 

לגולשים אין הרבה סבלנות, הם רוצים לקבל מידע במהירות ובלי להמתין יותר משלוש שניות עד טעינת האתר. אם זמן הטעינה של חנות אינטרנטית גבוה מ-3 שניות, גולשים רבים עלולים לנטוש את אתר המכירות שלך ולרכוש מוצרים אצל המתחרים.

 

אתר רספונסיבי

 

מומלץ לנתח את תנועת הגולשים והמכירות באתר שלך כדי לשפר אותו ולהבין מאיפה מגיעים רוב הגולשים ומהם הרגלי הקנייה שלהם. כיום כבר ידוע שרוב הגולשים שרוכשים מוצרים שונים באתרי האיקומרס מגיעים לאתר באמצעות המובייל שלהם. לכן, עליך לבדוק האם אתר המכירות שלך רספונסיבי ומותאם למובייל.

כמו כן, חשוב לזכור כי לפני מספר שנים גוגל הוציאה את עדכון מובייל פירסט, אם האתר שלך לא מתאים לגלישה בסמארטפון הדירוג של האתר יהיה נמוך משמעותית ופחות גולשים יבקרו בחנות האינטרנטית שלך.

 

אתר מכירות אופטימלי לקידום בגוגל

 

לאחר שהשקעת משאבים רבים כדי להקים חנות אינטרנטית עליך לקדם את האתר בגוגל, ובהתאם לצורך במנועי חיפוש נוספים. כדי לקדם במהירות את אתר המכירות שלך מומלץ לבנות את החנות בעזרת אנשי מקצוע, עדיף בפלטפורמה ייעודית הכוללת כלים וקודים מובנים לקידום SEO בגוגל.

מעבר לקידום האתר בגוגל כדאי לתכנן אסטרטגיה שיווקית הכוללת גם פרסום ממומן במדיה החברתית, הפצת תכנים לצורך קישורים, ניהול בלוג, דיוור ישיר לרשימת תפוצה, הקמת פרופיל עסקי בפייסבוק ועוד.

הכתבה באדיבות קונימבו – החברה המובילה בפיתוח אתרי איקומרס בישראל.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש