​​3 סדרות הכלא הכי טובות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/8/2020 11:36 ● ערב ערב 2979
סדרות שעוקבות אחרי אנשים שנמצאים בכלא יכולות לבלבל אותנו. מצד אחד, מדובר בפושעים לכל דבר ועניין שמרצים את הזמן שנגזר עליהם. מצד שני, הסדרות יכולות לא פעם להציג את האסירים באופן אנושי ולגרום לנו להזדהות עם התחושות שלהם
​​3 סדרות הכלא הכי טובות

 

מיוחדות ומבלבלות


סדרות שעוקבות אחרי אנשים שנמצאים בכלא יכולות לבלבל אותנו. מצד אחד, מדובר בפושעים לכל דבר ועניין שמרצים את הזמן שנגזר עליהם. מצד שני, הסדרות יכולות לא פעם להציג את האסירים באופן אנושי ולגרום לנו להזדהות עם התחושות שלהם. האם הגיע להם להיכנס לכלא? האם המאסר שלהם היה בלתי נמנע? בשביל לעזור לכם למצוא את הסדרה הבאה שתראו, ריכזנו עבורכם את סדרות הכלא הכי טובות שיצאו. תהנו!

 

נמלטים


הסדרה עוקבת אחרי מייקל, ארכיטקט מחונן שמחליט להכניס את עצמו לכלא בשביל להימלט עם אחיו, לינקולן בורוז שמואשם ברצח של בכיר בממשלת ארצות הברית ונידון לגזר דין מוות. הסדרה עוקבת אחרי תכנוני הבריחה והקשרים שמייקל רוקם עם האסירים השונים. התכנון המדויק של הבריחה, הדיאלוגים המתוחכמים ורצף האירועים האינטנסיבי הופכים את הסדרה לממכרת ומאוד.

 

כתום זה השחור החדש


"כתום זה השחור החדש" עוקבת אחרי כלא נשים בארצות הברית. דרך נקודת המבט של האסירות השונות, הצופה מתוודע לאישיויות מיוחדות, סיפורים לא קלים ולצורך הבסיסי של כל אדם במעט חום ואהבה. האם מגיעה להן מחילה? איך הדברים יסתבכו בתקופת המאסר שלהן?

 

אוז


הסדרה עוקבת אחרי חיי האסירים בבית סוהר בארצות הברית שנמצא תחת רמת האבטחה הגבוהה ביותר ובו האסירים הקשוחים ביותר. הסדרה מלאה באלימות ואינטריגות מסובכות למדיי ותותיר אתכם פעורי פה.

 

מחפשים סדרות נוספות?


בין אם ראיתם כבר את הסדרות שציינו ברשימה ובין אם אתם מחפשים סדרות מסוגה אחרת, תמיד נחמד להגיע לכל סדרה שעולה לנו לראש בקלות ובמהירות. לשם כך הוקם האתר Sdarot TV. באתר מגוון אדיר של סדרות עם תרגום מובנה שנגיש מאוד לשימוש. אם אתם מסתבכים בשימוש באתר, תוכלו כמובן   להיעזר במדריך נגיש שיעזור לכם להבין כיצד להשתמש בו בקישור הבא.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש