אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● 14/8/2020 11:08 ● ערב ערב 2979
טיפ לילידי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי צמוד למדי לשמש שלכם ולכן היכולת שלכם להגיע לעמק השווה בנושאים כאובים בחייכם תהייה במיטבה ותגיע השבוע לשיאה.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

טלה

אלה מכם הקשורים עם צעירים מכם במשפחה וייתכן שהם הילדים שלכם תהיו מאוד עסוקים ביצירת זמן איכות כיוון שאיזה שהוא קול פנימי מנחה אתכם לכך שאתם חייבים להיות קשובים לזולת ובעיקר למי שקרוב אליכם. ההיענות שתקבלו תיתן לכם עוד כוח לתת מעצמכם. למרות שיש לכם צורך לפרוץ קדימה ,חשוב מאוד שתקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ותחכו עוד קצת.

 

שור

בחודש הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית ומשפחה ובעיקר עם המעגל הראשון של חייכם. עימותים שונים יגיעו על רקע אישי ובעיקר בגלל העובדה שהציפיות מכם גבוהות מהרצון שלכם לתת. עובדה זו גורמת לכם לחוש לא טוב נפשית, אך נראה שמהשבוע תתחילו להרגיש טוב יותר, כיוון שסוף סוף הכוכבים זזים ומפסיקים  להשפיע עליכם באופן שהם עושים זאת כרגע, ולכן גם תחזור לכם גם תחושת העצמאות.

 

תאומים

בית הכספים שלכם מואר על ידי כוכבים מאוד משמעותיים עובדה שמלמדת על כך שנושא זה חשוב מאוד עבורכם עכשיו ואתם בודקים את המערך הכלכלי שלכם. נסו להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו לכם בנושאים רגישים אלה כיוון שאתם לא תמיד רואים את העובדות כפי שהן ויכולים לנהוג בפזיזות. העבודה שהייתם תלויים בה לקיומכם מתחילה להירגע ואתם תוכלו לתכנן את עתידכם כפי שהייתם רוצים וללא לחץ.

 

סרטן

נראה שיש לכם הוצאות רבות אך אלה הוצאות שגורמות לכם שמחה, כיוון שהכוכב האחראי על כספים וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות להוציא כספים על הנאות ופינוקים ובעיקר למי שקרוב לכם. הנושאים המקצועיים ממשיכים להטריד אתכם ונראה שאתם מאוד דואגים לעתידכם ומה יהיה, אך מסתבר שלחיים קצב משלהם ואתם מרגישים שבמידה ותמשיכו לנהוג כמו עד היום תצאו לדרך חדשה.

 

אריה

לאחרונה חוויתם אירועים שונים בתחומי התדמית האישית שלכם שגרמו לכם לראיית עולם חדשה ושונה ממה שהורגלתם עד היום. עובדה זו גרמה לכם להתנהג באופן שגם אתם לא הייתם מאמינים על עצמכם. השבוע תמשיכו בקו זה כיוון שרק עכשיו הכוכב מארס שנותן כוח, מרץ ואנרגייה משפיע עליכם ונותן לכם את הכוחות לחזור למסלול. דרושה לכם חופשה שתעזור לכם לצבור אנרגיות.

 

בתולה

כוכבים רבים מבקרים אצלכם בבית תת המודע ולכן נושאים שונים ופחדים צצים מעל פני השטח גם אם אינכם מעוניינים לדון בכך. מאחר ואתם מאוד מאופקים ולא מחווים את דעותיכם, הרי שבמידה ואתם רוצים להרגיש טוב אתם חייבים הפעם להיות יותר קשובים לעצמכם ולפעול לפי המסרים הפנימיים שתקבלו. רק עבודת צוות בין עצמכם לסביבה הקרובה, תוכל לעזור לכם לפעול בהצלחה.

 

מאזניים

הכוכב מארס שנמצא אצלכם בבית השותפויות ומערכות היחסים האישיות מפעיל אתכם בתקופה האחרונה וגורם לכם לאינטנסיביות בעשייה שלכם שלעיתים גורמת לכם להיות אימפולסיביים מהרגיל. לקראת סוף השבוע תתחילו להרגיש הקלה. זה הזמן שלכם להתחיל לשחרר קצת את הצורך שלכם בשליטה ולתת לאחרים לעזור ולהרגיש שהם תורמים לא פחות מכם בתחומים החשובים לכולכם.

 

עקרב

בחודשים האחרונים ניסיתם פעמים רבות למצוא את עצמכם ודרככם בסבך האירועים, עובדה זו גרמה לכך שהייתם כבולים בעשייתם ואף ייתכן נראה שנותבתם לתחומי חיים שנכפו עליכם בגלל הנסיבות. מבחינה כלכלית גם כן נאלצתם להאט בגלל אירועי הקורונה. אבל, מהשבוע אתם נכנסים לתקופה חדשה שבה תהייה לכם יכולות לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית.

 

קשת

הכוכב סטורן שגורם לעיכוב ממשיך להשפיע עליכם ואף עושה זאת בגדול, תוך כדי קשיים. אתם נמצאים בתחילת תהליך של שינוי שיקרה לכם, אך נראה  שהדברים ייצאו קצת מפרופורציה ואתם לא תוכלו לעשות דבר, אלא לזרום עם הנסיבות, ובמיוחד הדברים נכונים לגבי מי שנמצא בשליש האחרון של המזל. כל השאר יכולים ליהנות מתחושת רווחה, צורך בהתאווררות ואכן זה הזמן לנפוש.

 

גדי

אתם עוברים תקופה שאינה פשוטה, אך איכשהו עם כל קשיי החיים אתם כבר לא מזדעזעים בכל פעם שקשה לכם, או שאתם מרגישים את הקושי ממשמש ומגיע. הפחדים שאתם חווים גורמים לכם להתנהל אחרת מאשר בחיי היום יום שלכם, אך למעשה אם תעיזו לעצור רגע ולהסתכל לפחד בעיניים, תראו שאתם רק יכולים להרוויח מהעניין. הסביבה הקרובה תבוא לעזרתכם וגם כספים יתחילו להגיע.  

 

דלי

מבחינה רגשית אתם ממשיכים לחיות בתוך בועה שבה נוח לכם להיות עם עצמכם ובעיקר אם לא באים אליכם בדרישות חדשות ומלחיצות. כמו כן, גם בנושאי עבודה אתם עומדים במקום אחד, עובדים קשה אך עדיין לא ממצים את מלוא היכולות שלכם. זה בדיוק הזמן שלכם להחליט מה ואיך אתם עושים ואולי אף לנהל שיחה עם מישהו חיצוני שיעזור לכם להחליט באופן אובייקטיבי מהי הדרך הנכונה.

 

דגים

מבחינה מקצועית אתם עובדים קשה ולא תמיד מתוגמלים כפי שאתם חושבים שמגיע לכם. בכל מקרה העבודה הקשה, תעזור לכם בהמשך כך שתוכלו להסתמך על היכולות שלכם להשקיע כאשר תצטרכו להוכיח את עצמכם. השבוע תרשו לעצמכם להיות טובי לב מהרגיל ונראה שהקרובים לכם עומדים ליהנות מכך. התעסקות בנושאי כספים תהייה נכונה לכם לתחזוק מצבכם הכלכלי.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש