אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 7/8/2020 11:32 ● ערב ערב 2978
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה טובה משפיע עליכם מטובו, כך שיש לכם כוח פיזי להתחלות מעשיות.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות

טלה

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם, בגלל הימצאותו של הכוכב שלכם מארס במזל שלכם ולכן יש לו גם יכולת לגרום לכם ליותר כוח פיזי ומוטיווציה למלא את המטרות שתכננתם עד היום. היזהרו מלפעול בצורה פזיזה כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. השתדלו לבוא קצת יותר מפויסים אל אלה הקרובים וחשובים לכם. אתם עדיין בקונפליקט וטרם נמצאה הדרך לשילוב .

 

שור

השבוע ובמשך כל החודש הקרוב כוכב העשייה נמצא במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן יכולת הביצוע שלכם תתעכב ואף מצב הרוח שלכם יהיה יותר שלילי בעקבות זאת. בנוסף, השמש בשמיים שנמצאת בבית המשפחה שלכם בזווית מאוד מאתגרת עבורכם ובצמוד לכוכב מרקורי האחראי על התקשורת גורמים לכך שאתם נוחים לכעוס ולהתרגז מהר מדי לעומת פעמים אחרות.

 

תאומים

נושאי כספים ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בתקופה הזו כיוון שהכוכב האחראי על כספים והמוכר בשמו וונוס מבקר הפעם במקום שמכריח אתכם להתנהל אחרת מבחינה כלכלית  כך שאתם מאוד רגישים לנושא זה . לצערכם כל הקשור לנושאי כספים עדיין לא מתנהל על הצד הטוב ביותר ויתרה מכך אתם אף עוצרים עצמכם לעיתים בצורה מכוונת מהתנהלות נכונה ומעדיפים להתנהל בספונטניות.  

 

סרטן

השמש בשמיים בלוויית כוכב התקשורת עברו למזל אריה שהוא בית הכספים שלכם ולכן אתם מתחילים להרגיש הקלה מסוימת בתוכניותיכם ובהתנהלות הכללית סביבכם. מומלץ לכם להשקיע הפעם בעצמכם ובמקורבים לכם על מנת להגיע להישגים שבעיניכם טובים יותר. חוויתם תקופת יום הולדת מתסכלת במקצת , אך כוכב וונוס שמביא איתו רגעים נעימים, נכנס למזל שלכם וישפר את הרגשתכם.

 

אריה

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית תת ההכרה ולכן נושא זה עלול להיקלע לקשיים על רקע העובדה שיש לכם צורך בהסתגרות ואף רצון להסתיר את מחשבותיכם האישיות  ולפעול רק במקומות שאתם חייבים לעשות זאת ולדבר ולעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לעבודה ולא יותר. כיוון שכך , זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים ולא לוותר על תוכניותיכם המקוריות.

 

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור אירועים חברתיים מוצלחים עולה על הפרק ואתם עושים זאת בהצלחה רבה. זה הזמן הנכון לשקם מערכות יחסים שמזמן התמסמסו בעקבות קשיי החיים ואיכשהו אתם חשים שהגיע הזמן לחדש אותם. מומלץ לכם לפעול בצורה עדינה ואף מתחת לפני השטח על מנת להגיע למקומות שאותם אתם רוצים להשיג , בעזרת המיומנות הרבה שלכם.

 

מאזניים

אתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בליצור רושם חדש ונכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים במישור האישי וגם במישור המקצועי. אתם מקבלים הערכה רבה ואף יותר מתמיד וזה בדיוק הזמן הנכון לנצל את ההישגים שלכם עד תום ולשפר את מעמדכם גם ברמה הארצית.

 

עקרב

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות המקצועיות ובונים את עצמכם לאט אבל בטוח ולמרות שפעמים רבות אתם מרגישים שהנטל כבד לכם מדי, אתם לא מתייאשים. כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים נמצא במקום בו הוא גורם לכם להבין ברמה האישית העמוקה ביותר שכדי להצליח, אתם חייבים לעשות שינוי ולא יכולים להישאר באותו מקום שבו אתם נמצאים היום. המשיכו בדרך זו ותצליחו !

 

קשת

אתם עוברים שינויים משמעותיים רחבים ביותר בתחומי חיים רבים. במובן המקצועי וגם במובן האישי. יש לכם תחושה שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ומטרותיכם ולפעול להשגת המטרה, עובדה שפעמים רבות זלזלתם בה והתייחסתם לתחומי חייכם השונים,  כאל ברור מאליו. במידה ותמשיכו לפעול למען המטרות הגלויות והחבויות שלכם תוכלו להגיע למנוחה ולנחלה ולחוש רגעים רבים של אושר.

 

גדי

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. כוכב וונוס שנכנס למזל סרטן הוא בית הזוגיות שלכם, יקל עליכם ויגרום לכם להבין ולהרגיש שהנה אתם פועלים בדרך הנכונה והכול נכנס לפרופורציה הנכונה.  

 

דלי

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בזוגיות, בשותפויות ובחיים הקשורים למעגל הראשון של חייכם. כוכב התקשורת מרקורי שנמצא במזל אריה הוא המזל המשלים שלכם אך בדרך עצבנית למדי , גורם לכך שסף הסבלנות שלכם קצר מהרגיל ואתם נענים בצורה מאוד לא נעימה אם מישהו מותח איתכם את החבל מהר מדי לטעמכם. עליכם להתנהל בשבוע זה בזהירות רבה.  

 

דגים

נראה שאתם עוברים מהפכים די משמעותיים בחיים בגלל העובדה שיש לכם צורך לעבוד קשה ובכך ליצור לכם דרכים חדשות להשפעה על אנשים שיכולים לעזור לכם בהמשך הדרך. אתם מפתיעים את עצמכם עד כמה אתם יצירתיים כל פעם שאתם צריכים לפתור בעיות חדשות . זה הזמן להפעיל את התקשורת הטובה שלכם על הסביבה על מנת לקרב אותה למטרות שלכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש