לראשונה יתקיים סמינר מד"צים עירוני בזום

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 31/7/2020 15:49 ● ערב ערב 2977
בצל הקורונה ולאחר שהורגלו התלמידים ללמידה מרחוק באמצעות אפליקציית זום, אישר מינהל חברה ונוער, באופן חריג גם את קיומם של סמינרי המד"צים (מדריכים צעירים) בזום. במסגרת זו, יעברו 27 חניכי כיתות ט' ממסגרות ותנועות הנוער השונות שמפעילה רשת המתנ"סים את ההסמכה כמדריכים צעירים דרך הזום. ההסמכה מסכמת תהליך הכשרה שנמשך כל השנה.
לראשונה יתקיים סמינר מד''צים עירוני בזום

במהלך שנה שלמה עוברים חניכים בכיתות ט' הכשרה לקראת הסמכתם כמדריכי נוער צעירים. בסוף שנת הפעילות, בחופשת הקיץ, יוצאים בני הנוער לסמינר מד"צים מחוזי שנמשך מספר ימים. בסמינר מקבלים החניכים את ההכשרה הסופית ואת ברכת הדרך לשנת פעילות מאתגרת ומעצימה בה הם הופכים מחניכים למדריכים של שכבות צעירות יותר בתנועות, מסגרות ומרכזי הנוער.

 

השנה בעקבות משבר הקורונה ולצד הגבלות רבות, בוטל הסמינר ובעצה אחת של מינהל חברה ונוער ביחד עם מרכזי הנוער, הוחלט על קיום סמינר דיגיטלי בזום. את הסמינר המתקיים בימים אלה מעבירות רכזות הנוער בהובלת רכזת מד"צים העירונית - ציפי טליאס. "אני שמחה שיכולנו לאפשר לבני הנוער לסיים את התהליך ולקבל את ההסמכה" אמרה טליאס בגאווה והוסיפה: "אנחנו רואים חשיבות רבה להתנסות של בני הנוער בהעברת פעילויות במרחב הדיגיטלי (בזום). איננו יודעים באיזה אופן תיפתח שנת הפעילות ועל כן חשוב שהחניכים ילמדו להעביר פעילויות ולהיות מוכנים להדרכה גם באופן הזה".

 

בסיום הקורס יקבלו כאמור החניכים את תעודת המדריך מטעם מינהל חברה ונוער, והם אלה שידריכו בשנה שעברה בתוך מסגרות הנוער השונות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש