אילתים ידידים מסייעים בדרכים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 31/7/2020 15:18 ● ערב ערב 2977
הארגון הארצי ''ידידים'' הפועל באילת כבר שלוש שנים וכולל כ - 150 מתנדבים מקרב תושבי אילת, מרחיב את הפעילות בצל מגפת הקורונה – לא רק ידידים בדרכים אלא גם ידידים בבתים ● מבוגרים השוהים לבדם בבית, יכולים להיעזר בידידים המתנדבים כדי לשנע תרופות, לרכוש עבורם מזון ועוד ● בעידוד ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, מקושר הארגון למוקד העירוני 106, המפנה את פניות התושבים ישירות לידידים המתנדבים ● נתקלתם בבעיה, צריכים כל סיוע פנו למוקד העירוני או ישירות למוקד המתנדבים בטלפון: 053-3131310.
אילתים ידידים מסייעים בדרכים

ארגון "ידידים" פועל בארץ כבר משנת 2006 ומספק עזרה ראשונה לא רפואית, ללא כל עלות, בדרכים ובבתים במגוון תחומים: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל, חילוץ לכודים ממעליות, פתיחת דלתות שנטרקו וכיו"ב. הארגון הפועל בהתנדבות מלאה בפריסה ארצית, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים. באילת פועל הארגון זו השנה השלישית. 
עם תחילת תקופת הקורונה מסייעים עשרות מתנדבי הארגון לתושבי אילת בכל בקשה, ביניהן: שינוע מזון, תרופות, תיקונים בבתי קשישים ועוד. אמירה אדרי – מנהלת מחלקת התנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה הנעזרת במתנדבי הארגון בתיאום דן שרון – תושב העיר המנהל את הסניף באילת, מציינת כי הייחודיות היא במתן מענה מהיר לכל בעיה

מתנדבי ארגון "ידידים" מצטרפים לאלפי המתנדבים ביניהם בני נוער ותושבי העיר הפעילים בארגונים השונים, שפעלו ועדיין פועלים מאז פרוץ מגפת הקורונה, לסייע לתושבי העיר בדגש על אזרחי העיר הוותיקים הנדרשים לשהות בבתים על מנת לשמור על בריאותם. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש