איך לבחור מקרר מומלץ?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/7/2020 09:40 ● ערב ערב 2975
כל בית צריך מקרר טוב שישמור על מוצרי המזון קרירים וטריים לאורך זמן. לכן, אם הגיע הרגע להתחדש במקרר חדש ואיכותי, כדאי שתקראו קצת טיפים והמלצות לפני שאתם רוכשים
איך לבחור מקרר מומלץ?

מאת: מערכת אתר www.finder.co.il

 

הגיע הזמן להתחדש במקרר חדש?

 

על השאלה הזו רק אתם יכולים לענות (או טכנאי המקררים שלכם). המקרר כבר בן מעל 10 שנים והתפקודים שלו התחילו לרדת? אולי צצה בעיה חדשה כמעט כל שבוע ועלויות התיקונים מתחילות להדאיג אתכם? אולי המשפחה שלכם גדלה והמקרר הסטנדרטי שליווה אתכם עד עכשיו כבר לא עומדת בדרישות או שפשוט בא לכם להתחדש במקרר מומלץ חדש ונוצץ.

תהיה הסיבה אשר תהיה, אתם צריכים מקרר חדש ואתם צריכים אותו עכשיו, אז לפני שאתם רצים לחנות החשמל הקרובה לביתכם, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לבחור מקרר.

 

איך לבחור מקרר מומלץ?

 

מקרר טוב הוא לא סתם מקרר יפה שמקרר את המצרכים שלכם; יש עוד כמה דברים חשובים שאסור לשכוח לבדוק ולהחליט לפנים שבוחרים מקרר מומלץ לבית.

  • גודל ונפח – הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשאתם בוחרים מקרר חדש, הוא כמובן הגודל והנפח שלו. אתם צריכים לבחור גודל ונפח שיתאימו לצרכים שלכם, זאת אומרת שאם אתם משפחה גדולה שצורכת כמויות גדולות של אוכל, הנפח של המקרר צריך להיות די גדול (אפילו מקרר 4 דלתות) או אם יש לכם מטבח קטן, יש לבחור מקרר קטן שיתאים בגודל למקום שיש לכם ולא יבלוט או יתפוס את כל השטח הפנוי במטבח.
  • הספק מנוע – אם בחרתם במקרר מומלץ גדול שיכול להכיל הרבה מוצרים, יש לבחור לו הספק מנוע בהתאם – זאת אומרת שככל שלמקרר נפח גדול יותר, כך גם הספק המנוע שלו (בוואט) צריך להיות גדול יותר.
  • דירוג אנרגטי – הדירוג האנרגטי הוא פרמטר חשוב בבחירת מקרר (ובכלל כל מוצר חשמלי גדול) היות והוא משפיע על רמת צריכת החשמל ועל הידידותיות לסביבה. ככל שהדירוג האנרגטי גבוה יותר, המקרר שלכם יצרוך חשמל בצורה חכמה יותר ויחסוך לכם לא מעט כסף לטווח הארוך. מומלץ לרכוש מקרר מדירוג אנרגטי A ומעלה.
  • מאפיינים מיוחדים – אחרי שלקחתם בחשבון את הפרמטרים הרגילים, הגיע הזמן להתחשב במאפיינים המיוחדים של המקרר: האם אתם מעוניינים בתצוגת מגע חכמה? קיוסק מיוחד שמייצר קרח ושבבי קרח? שליטה מרחוק על הטמפרטורה? יש מגוון מאפיינים מיוחדים שיכולים להיות למקרר, אשר משכללים אותו והופכים את החיים שלכם לקלים יותר. לכן, אם יש לכם צורך מיוחד, וודאו כי המקרר עונה עליו.
  • מחיר – אחרי שהבנתם מה הצרכים שלכם, חשוב להתאים אותם לתקציב שלכם. ככל שהמקרר יהיה גדול ומשוכלל יותר, כך גם המחיר שלו יעלה. לדוגמה: המחיר של מקרר 4 דלתות לרוב מתחיל מ-7,000 ₪ ומעלה וככל שיהיו לו יותר מאפיינים שימושיים מיוחדים, המחיר ימשיך לעלות.

אל תשכחו לבחור מקרר של חברה אמינה וטובה, המעניקה לכם אחריות ארוכה. באתר Finder שסורק ומשווה בין המוצרים הכי עדכניים שקיימים היום בשוק, תוכלו למצוא שלל המלצות והשוואות של המוצרים שאתם צריכים


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש