אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 15/7/2020 20:01 ● ערב ערב 2975
טיפ לילידי השבוע - השבוע יצא מהנסיגה כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי במזל שלכם, וזה הזמן להביע את עצמכם ולוודא שאנשים יבינו אתכם, כפי שאתם מנסים להעביר להם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

נראה שאתם עצבניים יותר מתמיד בכל הקשור לענייני בית ומשפחה ולכן תהיו בהתלבטות עם עצמכם כיצד לנהוג. נראה שהדרך שבחרתם בה בתקופה האחרונה גרמה לכך שאולי אתם מקבלים את החופש והשחרור שרציתם, אך איכשהו אתם פוגעים באנשים קרובים שייתכן מאוד שבהמשך יגידו לכם שהם מעוניינים לתפוס מכם מרחק בגלל העובדה שלא הייתם בשבילם ברגעים בהם כן היו זקוקים לכם.

 

שור

הכוכב שלכם וונוס נמצא בבית הכספים ועכשיו גם יצא מנסיגה ארוכה. זה הזמן לחשוב על אפיקים חדשים להתנהלות והתרחבות כלכלית. זה גם הזמן להשקיע יותר זמן איכות עם אנשים הקרובים לכם, אך מטבע הנסיבות לאחרונה לא יכולתם לאפשר זאת לעצמכם. בנוסף, הבית שלכם דורש שיפוץ והטעם הטוב שלכם יכול לעזור לכם למצוא דברים יפים שיעזרו לכם בעיצוב סביבת מגוריכם.

 

תאומים

הכוכב שלכם מרקורי ייצא השבוע מהנסיגה בבית הכספים שלכם , אך עדיין ימשיך להשפיע בדרך מדאיגה , ולכן זה עדיין אינו הזמן הנכון עבורכם לשנס מתניים ולחשוב על דרכים יצירתיות כיצד לשדרג לעצמכם את ההכנסה ובדרך זו גם לשפר את חייכם האישיים. כוכב זה ימשיך עד לסוף החודש לבקר בבית הכספים שלכם והדבר הנכון עבורכם יהיה ללמוד לשמר את כספיכם על ידי תוכניות חסכון שונות שיעזרו לכם.

 

סרטן

את הרגשות האישיים הכמוסים ביותר שלכם, אתם שומרים לעצמכם ומתנהלים ומשדרים כלפי חוץ שהכל כרגיל. עליכם להיזהר מהבועה שאתם נמצאים בה כיוון שעלול להיות שיום אחד היא תתפוצץ בפניכם. השבוע יתיישר כוכב התקשורת מרקורי אצלכם, לאחר תקופה של נסיגה וייתכן שסוף סוף תתחילו להרגיש שהנה נפתחת בפניכם דלת נוספת להצלחה. היזהרו מאימפולסיביות יתר בתחום העבודה.

אריה

הכוכב וונוס שמביא שמחה נמצא אצלכם במקום מאוד חשוב מבחינתכם והוא הבית שבו אתם מציגים את עצמכם חברתית ובונים מערכות יחסים וקשים. תרגישו שאתם הרבה יותר מקובלים ופופולאריים מאחרים ויהיה לכם רצון להמשיך בתחושה הזו, ולכן תרצו גם לפנק את האחרים שבאים איתכם במגע וקרובים ללבכם. בנוגע לכל הכרוך בתוכניותיכם האישיות, מומלץ לכם לשמור על פרופיל נמוך.

 

בתולה

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה יש לכם יכולת למנף את הקריירה האישית שלכם דרך מערכות יחסים טובות עם הבוס שירצה לשפר לכם את תנאי העבודה מאחר ויהיה  מאוד מרוצה מכם. כמו כן , גם מבחינה חברתית , זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשקם מערכות יחסים שמזמן לא הייתם איתם בקשר, אך למרות הזמן שחלף אתם בכל זאת מעוניינים לשמר את הקשר ואת המעמד החברתי הנלווה אליהם.  

 

מאזניים

נראה שאתם מרגישים בלחץ ובמתח בגלל הצורך שלכם לעבוד בשותפויות שאינן תמיד מתאימות לכם לדעתכם, אך הנסיבות בשטח הינן כאלה שאתם חייבים להתפשר על מה שיש ולכן אתם מרגישים שאתם פועלים במשנה מרץ ואף מאבדים בשל כך אנרגיה מיותרת. למרות שיש הרבה אי וודאות בסביבת העבודה שלכם, הרי שאתם עדיין מאוד מקווים להגיע להשגים גבוהים בבניית עצמכם.  

 

עקרב

אתם אנשים שמתאמצים לעמוד בציפיות ולכן אתם מציבים בפני עצמכם רף גבוה במיוחד ובכל פעם שמשהו לא מסתדר לפי ההבנה שלכם, אתם נכנסים לפסימיות של כמה ימים. הצורך שלכם לחופש ועצמאות נבלם מדי פעם מחדש בגלל התנאים בשטח ונראה שאתם עדיין לא מרגישים את תחושת ההקלה שמביאה איתה העובדה שהכוכבים המאתגרים שמשפיעים עליכם, זזים לאט מדי לטעמכם.  

 

קשת

ילידי השליש האחרון של המזל עדיין מרגישים את השפעתו המיטיבה של כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר והמביא איתו שפע והצלחה בבית הכספים שלכם ולכן סוף סוף תוכלו לקבל כספים שהובטחו לכם מאנשים שחייבים לכם, וגם ייתכן כי תקבלו החזרים כספיים מרשויות בשל התנאים החדשים. זהו שבוע מצויין לקחת את האירועים בפרופורציה הנכונה ולא להכנס לתחושתת פסימיות.  

 

גדי

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן ומצפים לכם עימותים משמעותיים עם האנשים במעגל הראשון של חייכם, כיוון שתפיסת העולם שלהם שונה משלכם ואתם דוחקים בהם שתשמע בעיקר דעתכם.

 

דלי

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם למרות שכוכב התקשורת עדיין מושפע מהנסיגגה השבוע בבית העבודה והבריאות שלכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיות שלכם על מנת שתוכלו להצליח כמו שאתם מצפים מעצמכם. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה עומדים לחוש את האנרגיה של כוכב סטורן שיעכב את התקדמוכם.

 

דגים

נראה שאתם עוברים סערות משמעותיות בנושא הכספי כיוון שכוכב העשייה מארס נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם פעילים מאוד בנושא זה בתקופה האחרונה ואולם בגלל העובדה שרק השבוע יוצא כוכב התקשורת מנסיגה וכוכב זה יכול לגרום לבלבול רב וחוסר וודאות, נראה שכדאי לכם לחכות עם כל החלטה כלכלית ובנתיים הרשו לעצמכם  לפנק את האנשים בסביבת חייכם הקרובה.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת