וואלה שופס חנכה את חנות הדגל הראשונה שלה באילת

מאת: ניר אמיתי ● 15/7/2020 19:59 ● ערב ערב 2975
על כך שאילת הפכה למעצמה של אלקטרוניקה וסלולר אין עוררין ● כל מכשיר סלולר שלישי נמכר באילת והסיבה כמובן נעוצה בפטור ממע"מ שהופך אותה לזולה בקנה מידה עולמי ● לכן לא התפלאנו לגלות שבזמן שרובנו היינו ספונים בבית בחודשי הקורונה, הגיעה לאילת ספינת הדגל של הסחר האלקטרוני – ’וואלה שופס’ – ופתחה בעיר חנות דגל ראשונה בשדרת הבולבארד ● מנכ"ל ’וואלה שופס’: "מעבר למחיר הנמוך, מאחורי הרכישה עומד אתר גדול, עם גב, שנותן שירות גם לאחר המכירה. עבור הצרכן שמגיע לאילת למספר ימים ושב לביתו, זה חשוב מאוד"
וואלה שופס חנכה את חנות הדגל הראשונה שלה באילת
“כל זמן שהפטור ממע"מ יישמר באילת גם הקניונים שלה יישארו" ● צילום באדיבות וואלה שופס

כבר למעלה מחודשיים שנדב מלובני, אילתי מבטן ולידה, מבלה מחדש בעיר הולדתו לאחר ששב אליה כאחראי מטעם ’וואלה שופס’ להקמתה של חנות הדגל הראשונה של מותג האונליין הוותיק והמוכר. ב’וואלה שופס’ זיהו את אילת כמובילת מכירות בתחום האלקטרוניקה והסלולר, וכמי שמובילים את שוק האונליין בתחום, ביקשו לייסד נציגות פיזית בעיר הקיץ הנצחי, על מנת לאפשר לעשרות אלפי הגולשים באתר מדי יום לבצע את רכישתם רגע לפני שהם ממריאים לחופשה באילת ולאסוף אותה היישר מהחנות הפיזית החדשה שנפתחה בשדרת הבולבארד הממוזגת שבמלון ה’רויאל גרדן’. עבור תושבי אילת מדובר בכלל בפתרון מעולה, שכן הם יכולים כעת לרכוש את המוצר באתר החברה במחירו באילת, להגיע מיד ולאסוף אותו מבלי להמתין מספר ימים עד שיגיע במשלוח. 

 

כנסו לאתר ובואו לאסוף 


גם המבחר אינו מוגבל והוא משתרע על המגוון העצום של מוצרי החברה באתר, שחובק בימים אלו אח צעיר בדמות אתר ’וואלה שופס’ אילת שיציג את המחירים בעיר החופש והקניות של ישראל. 
"נעזרתי אך ורק בספקים מקומיים", מספר מלובני בראיון ל'ערב ערב', על החודשיים העמוסים בהם בילה את חודשי הקורונה בהקמת הסניף הפיזי הראשון של החברה, “למרות שעדיין לא פתחנו רשמית, אנחנו כבר רושמים מכירות מצוינות", הוא מספר, "כאילתי שעובד ב’וואלה שופס’, היה ברור לי שמתחילים כזה מיזם באילת". 

 

 

מאמינים באילת


בראיון ל'ערב ערב' התייחס השבוע מנכ"ל ’וואלה שופס’, רון שולויס, לפתיחת הסניף: "שוק האלקטרוניקה והסלולר אמנם צפוף, אבל ברור לנו שהחלק הארי בו נמצא בעיר אילת. מאחר ו’וואלה שופס’ ממוקמת במקום מרכזי בשוק הזה ברמה הארצית, אין סיבה שלא נגיע גם לאילת וניקח נתח גם שם".
זה מעניין שמי שנולד כאונליין עושה את הדרך בחזרה לחנויות הפיזיות...
“כן, אבל היום העולם הוא כזה, כולם משלבים פיזיקל ודיגיטל, אפילו ’אמזון’ פתחו חנויות מותג, אז יש הגיון בסיפור הזה, ועל אחת כמה וכמה במקרה של אילת, שהיא מקרה מיוחד, כי היא מרכזת את תיירות המע"מ".

כלומר אתה מעריך שלקניונים באילת תהיה זכות קיום שנים לאחר שהם ייעלמו ממקומות אחרים?
“כן. כל זמן שהפטור ממע"מ יישמר באילת, גם הקניונים שלה יישארו. אני גם לא חושב שהקניונים ייעלמו לגמרי וגם חנויות האלקטרוניקה לא ייצאו מהם, ואת זה אני אומר ממקום ש’וואלה שופס’ היו חנות האונליין הראשונה בישראל, כך שאנחנו מאוד מאמינים באונליין ועדיין בתקופת חיינו אני מאמין שהחנויות הפיזיות יישמרו”. 


בעתיד תוסיפו מיקומים נוספים בעיר?
“כרגע אנחנו מתחילים עם החנות הזו, במיקומה המרכזי שהוא אסטרטגי מבחינת אזור התיירות, הוא מאפשר לתייר לבצע את ההזמנה אונליין ולהגיע מהמלון לאסוף אותה, כבר כעת נרשמת הצלחה גדולה לחנות בימיה הראשונים, וכמובן שבמידה וההצלחה תמשיך, נשקול לפתוח מיקומים נוספים. באתר ’וואלה שופס’ גולשים כיום עשרות אלפי גולשים מדי יום, יש בו כמיליון וחצי עד שני מיליון כניסות בחודש, הוא פוגש את הצרכן עוד לפני שהגיע לאילת והוא מספק לו את המחיר באילת לצד המחיר הרגיל באופן שמאפשר לו להימנע מהתור בחנות ולהגיע לאסוף את המוצר שרכש באתר, אבל באותה מידה הוא יוכל פשוט להגיע לשדרת הבולבארד המקורה, כך שלא יצטרך לעמוד בשמש ויוכל להיכנס אל החנות שיהיה בה מבחר ענק וניתן יהיה לרכוש בה ולקבל בה את כל מוצרי האתר. 

ומבחינת המחירים?
אתר ’וואלה שופס’ ממוקם בראש טבלת המחירים הנמוכים כעניין שבשגרה, כך שבתוספת הפטור ממע"מ אנחנו נהיה תחרותיים בכל הקטגוריות. אנחנו מבינים שהצרכן באילת הוא מוטה מחיר ואנחנו נהיה ערוכים לכך. אבל מה שחשוב מעבר למחיר, זו העובדה שמאחורי הרכישה עומד אתר ’וואלה שופס’, שהוא אתר גדול, עם גב, שעומד מאחורי המכירה ונותן שירות גם לאחריה, ועבור הצרכן שמגיע לאילת למספר ימים ושב לביתו, זה חשוב מאוד”.

ניתן לקבל כרגע את כל המוצרים שבאתר בחנות הפיזית?
“אנחנו עובדים מאוד קשה כדי שכל מה שהלקוחות יחפשו באילת גם יהיה בה, אלו כמובן דברים דינאמיים”.
“’וואלה שופס’ ממוקם בראש טבלת המחירים הנמוכים, כך שבתוספת הפטור ממע"מ אנחנו ניתן פייט". החנות החדשה בשדרת הבולבארד
 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש