הצלחה בשלב הראשון של מכרז האטרקציות בפארק הטרמינל באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/7/2020 20:37 ● ערב ערב 2974
למרות משבר הקורונה ואי הוודאות הכלכלית במשק, ממשיכה העיר אילת לעניין יזמים ומשקיעים. הצלחה אדירה נרשמה בשלב הראשון של המכרז להפעלת האטרקציות התיירותיות בפארק הטרמינל באילת, הממוקם בשטח שדה התעופה הישן. בשבוע שעבר קיימה החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) מפגש מציעים בו השתתפו 74 נציגים בכירים שהתעניינו במכרז - בעלי חברות עסקיות גדולות מרחבי הארץ, מנכ"לים ובעלים של חברות מאנגליה, ארה"ב ורוסיה, וביניהם אחת החברות המפעילה את גלגלי הענק הגדולים בעולם.
הצלחה בשלב הראשון של מכרז האטרקציות בפארק הטרמינל באילת

לדברי ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי, "ההתעניינות הרבה במכרז וההשתתפות המכובדת במפגש המציעים למרות משבר הקורונה, מהוות הבעת אמון מובהקת מצד הקהילה העסקית, בעיר אילת בכלל ובפארק הטרמינל בפרט". אבי כהן - מנכ"ל החברה הכלכלית ציין, כי מדובר במכרז להקמה והפעלה של אטרקציות בשטח של כ-14 דונם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה המפונה, לתקופה של 10 שנים. "אנו בטוחים שפארק הטרמינל ישנה לחלוטין את תרבות הבילוי והפנאי בעיר גם בקרב תושבי העיר וגם בקרב הנופשים בה". אמר כהן. 

הפארק הענק, הגדול בישראל שיוקם בהשקעה של 170 מיליון שקל וישתרע על שטח כולל של 70 דונם, יכלול אטרקציות תיירותיות, פארק פתוח המחבר את הצד המזרחי והמערבי של העיר ומרושת בשבילים והצללה, פארק אתגרי, מגרשי משחק ועוד. עוד ייבנו בשטח, מתחם הופעות ופסטיבלים חדשני ממכולות ממוחזרות, מרכז תרבות עירוני, מוזיאון, מלון לואו קוסט, מתחם קמפינג ועוד. מבנה הטרמינל יישמר ויוסב למרכז חדשנות עירוני. המתחם המיועד לשמש כמתחם האטרקציות על שטח כאמור של כ – 14 דונם, יחולק לשלושה חלקים: מתחמים מערבי ומזרחי ששטח כל אחד מהם הוא כ-7 דונם, ועוד שדרה מרכזית (בתוואי מסלול ההמראה הקיים), שתכלול פארק עירוני, שטחים ציבוריים ושטחי שירות שונים. בכל אחד מתתי המתחמים יופעלו אטרקציות, וכן יופעלו אטרקציות "חוצות גדר" בכל שטח הפארק. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז להפעלת האטרקציות התיירותיות בפארק הטרמינל הוא 20.7.20.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש