פינוי בינוי בירושלים – מראה ויזואלי ושיפור תשתיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/7/2020 09:44 ● ערב ערב 2973
באזור ירושלים ישנן כמה וכמה שכונות שבהן מצב התשתיות והמבנים הוא כל כך קיצוני, עד למצב שבו נאלצה העירייה לתת את הדעת לנושא. הפתרון האולטימטיבי בראי אנשי המקצוע הוא פרויקט פינוי בינוי בירושלים
פינוי בינוי בירושלים – מראה ויזואלי ושיפור תשתיות

באחרונה אושרו כמה וכמה תוכניות כאלה, בשכונות ברחבי העיר והן מתחילות לרקום עור וגידים. יחד עם זאת, מבחינתם של תושבי העיר, שלא מכירים את ההליך המקצועי, פרויקט פינוי בינוי בירושלים הוא מעין עוף מוזר ולא ברור. ולכן יצרנו לכם מדריך קצר שיכול לעשות לכם קצת סדר בנושא.

 

חמישה דגשים חשובים על תהליך פינוי בינוי בירושלים

 

כדי לצלוח תהליך פינוי בינוי בירושלים יש חמש נקודות חיוניות שאתם ממש רוצים להכיר:

  1. עמידה בתנאי התוכנית – במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית ישנן דרישות מינימליות שכל מבנה חייב לעמו בהן. חשוב לבחון את איכות התשתיות שלכם, את "גיל" המבנה ואת רמת המחייה שבה אתם חיים, על מנת להבין האם אתם זכאים להיכנס תחת המניפה של פרויקט פינוי בינוי בירושלים.
  2. הסכמה רחבה של הדיירים – כמו כל פרויקט גדול אחד בתחום שיפור התשתיות, לא ניתן להיכנס לפרויקט בלא קבלת אישור של רוב, או לעיתים רבות גם כול הדיירים בבניין. בחנו היטב את הוראות החוק והבינו מה הוא הסף המינימלי בו אתם צריכים לעמוד ורק שיש לכם את האישורים של כל הדיירים, תוכלו לעבור לשלב הבא.
  3. התקשרות עם קבלן אחראי – חשוב לבחור את האדם שאתם רוצים לעבוד מולו באופן ישיר, על בסיס מניעים מקצועיים בלבד. נסו למצוא קבלן שלו יש הוכחות לפרויקטים דומים בתחום, כדי להבטיח שיהיו לכם הצלחות מעולות בפרויקט.
  4. עמידה בלוחות הזמנים – קבעו במעמד חתימת החוזה את לוחות הזמנים לפרויקט. במידה ויש עיכובים, מוצדקים או לא, תהיה לכם אפשרות לקבל פיצוי מהקבלן או לעתור לבית הדין על הפרת החוזה.
  5. מציאת דיור חלופי הולם – החלק הכי חשוב של פרויקט פינוי בינוי בירושלים הוא הפינוי. אתם רוצים למצוא מקום מגורים חלופי הולם לתנאי המחייה הנוכחיים שלכם. ולכן אל תהססו לבחון את כל האפשרויות שלכם ולעמוד על דעתכם בדרך למציאת הבית הזמני שלכם לשנים הקרובות.

 

התנהלות מקצועית אחראית – היא דרישה בסיסית

 

גם אם אין לכם ניסיון בפרויקטים גדולים בתחום הבנייה, אתם יכולים לצלוח את העבודה על פרויקט פינוי בינוי בירושלים בצורה טובה ואידיאלית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין מה הם גבולות המסגרת של הפעילות שלכם ומה הם התנאים עליהם אתם לא מוכנים להתפשר כלל. אל תחששו לפנות לכמה אנשי מקצוע ורק כאשר אתם בטוחים וסמוכים באנשים שמלווים אתכם, תוכלו לצאת לדרך ולשנות את פני הבניין והשכונה שלכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש