אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 1/7/2020 23:52 ● ערב ערב 2973
טיפ לילידי השבוע - ילידי השליש האחרון של המזל יכולים לשמוח , כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות יוצר כלפיכם זוויות טובות שמאפשרות לכם להתחיל בחיים חדשים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי שמקרין אליכם מביאים יחדיו שורה של קשיים בנושאי משפחה , שם הם מבקרים עכשיו. נראה שנושא זה מעסיק אתכם מאוד ולשמחתכם  התפניתם לטפל בנושאים האישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם להירגע בדרך של מדיטציה או כל אפשרות שתגרום לנפש שלכם להיות במצב נינוח ורגוע.  

 

שור

הכוכב מארס שמביא איתו רצון לפעול נמצא אצלכם במקום המקושר עם החיים החברתיים שלכם . זוהי תקופה טובה עבורכם כיוון שאתם מקבלים כוח ואומץ פנימי בעוצמה שכזו שאתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול הממונים עליכם, עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובת העבודה ולא רק דואגים לעצמכם. וונוס מלכת הכספים יצאה מהנסיגה ומעכשיו תחושו בהקלה בתחום הכלכלי.   

 

תאומים

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, ובסמוך לו נמצא הכוכב המקושר איתכם ושמו מרקורי בבית הכספים שלכם בנסיגה, עובדה שמלמדת על תקופה של חוסר וודאות ואולי אף רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, אתם  נוטים כעת לבזבזנות יתר וזה פחות חביב.

 

סרטן

הכוכבים מרקורי המקושר עם תקשורת וגם השמש בשמיים ,  נמצאים יחדיו במזל שלכם וגורמים לכך שאתם נתונים ללחץ אישי חזק שמאוד משפיע עליכם ויש צורך בשיחות הבהרה כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך להתנהל מכאן בנושאים קרובים שמציקים לכם. מומלץ לכם לא לשתף בתוכניותיכם אנשים שאינכם סומכים עליהם במאה אחוז וכמובן אלה שגם בעבר הוכיחו עצמם כחברים קרובים.  

 

אריה

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שילידי המחצית הראשונה חווים רצון לשנות מסגרות ולשפר את חייכם עד כמה שאפשר. והעובדה השנייה היא שהשמש בשמיים נמצאת במקום המקושר עם תת המודע שלכם וגורמת לכך שאתם מאוד חוששים מהתחלות חדשות למרות שכלפי חוץ אינכם מתנהגים כך. חכו עד לאחר יום ההולדת ואז תרגישו שיותר קל לכם ליישם דברים.    

 

בתולה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים ולחברים שאיתם אתם מתראים. למרות שהכוכב שלכם נמצא בנסיגה , אל תפריעו לעצמכם ליצור מצבים חדשים של חברויות וארועים שיצריכו אתכם לצאת מהמעגל המוכר לכם. גם  מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות , ולכן פעלו לפי האינסטינקט הטבעי שלכם.

 

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם בעבודה והן בבניית עתידכם המקצועי. הכוכב שלכם וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם קשרים מעבר לים וחשוב מאוד שתטפחו תחום זה כמה שאפשר. למרות הקשיים בדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות בעיקר אם תלמדו לשתף פעולה.

 

עקרב

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם יימצא אצלכם בבית המקושר עם תחביבים וגם עם גורמים צעירים מכם במשפחה ומחוצה לה. זה הזמן לנסות להכיל כמה שיותר שינויים למרות שכל דבר כרגע מקפיץ אתכם ואתם נוחים להתרגז יותר מאשר כרגיל. סף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. רק כאשר תלמדו לקחת כל דבר בצורה מאוזנת תרגישו שדברים משתנים לטובתכם.  

 

קשת

במהלך החודש שעבר ועד עכשיו נסוג כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס בבית השותפויות והזוגיות שלכם , כך שהיו לכם אפשרויות להתחלות חדשות, אך נראה שבכל פעם התאכזבתם מחדש והלכתם אחורה. כדי להתאזן מומלץ לכם לצאת אל הטבע כמה שיותר על מנת להתמלא אנרגטית ולשחרר משקעים שכבר אינכם זקוקים להם. רק על לידי שחרור העבר תוכלו להכניס לחייכם אנרגיה חדשה.     

 

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות שלכם בעבודה ובחיים האישיים. אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זה רק טבעי שתעשו את חשבונות הנפש הנדרשים לתקופה זו , על מנת להסיק מסקנות ולדעת כיצד לתכנן את העתיד. זה הזמן ללכת קדימה בחיפוש עבודה מקצועית שתיתן לכם מהות ומשמעות בחייכם וכמובן שתגרום להם לתחושה של מיצוי עצמי.

 

דלי

אתם נמצאים בתקופה שלגמרי אינה קלה עבורכם וכל פעם אתם צריכים לאסוף את עצמכם מחדש ולהתנהל לפי הנתונים בשטח. נכון שאתם אוהבים שינויים , אך למעשה הפעם אתם מרגישים איך הקרקע נשמטת לאיטה תחתיכם ובכל פעם אתם צריכים לחשוב באופן יצירתי כיצד לשרוד את הקשיים והשינויים שאתם יודעים שמתבקשים מכם, אך בפירוש אין לכם רצון או חשק פנימי לעשותם.

 

דגים

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. זה גם הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם תחביב שהוא בגדר עיסוק .

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש