ראש עיריית אילת על הכוונה להפסיק את הטיסות לאילת: "הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני"

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/7/2020 23:50 ● ערב ערב 2973
על רקע החלטת חברת ״ישראייר״, להפסיק את הטיסות לאילת תוך 14 ימים אמר ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי: ״לא הגיוני ובלתי סביר בעליל, שינתקו את העיר אילת ויפגעו בתושביה בכלל והחולים בפרט״. לצד זאת הביע ראש העירייה הערכה כלפי חברת ישראייר ששמרה אמונים לעיר אילת בתקופת הקורונה והודה לעומד בראשה - אורי סרקיס, על הסיוע לעיר אילת ותושביה, בשעתם הקשה. בפניה לגורמים הרלוונטיים, ביניהם משרד התחבורה ומשרד האוצר, אמר ראש העירייה: "אנא אל תאלצו אותנו להגיע לירושלים".
ראש עיריית אילת על הכוונה להפסיק את הטיסות לאילת: ''הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני''

כידוע מאז נסגר שדה דב ב 1.7.19 שב ומדגיש ראש עיריית אילת את ההשלכות הקשות על העיר, בגינן קיבלה הממשלה החלטה בישיבתה באילת מיום 7.8.19 להקצות 20 מיליון ₪ לטובת סבסוד טיסות לתושבי העיר. החלטה זו עוד לא מומשה ועתה קיים כאמור האיום על הפסקה כליל של התעופה הישראלית לאילת. בעניין זה ניהל וממשיך לנהל ראש העירייה שיח חוזר ונשנה מול שרת התחבורה - חה״כ מירי רגב, משרד הבריאות, רשות שדות התעופה, הממונה על התקציבים במשרד האוצר וכל הגורמים הרלוונטיים לקבלת החלטה, לפיה אי אפשר לנתק את העיר אילת מהתחבורה האווירית.

 

בפניה לכל הגורמים ציין ראש העירייה, כי החלטה זו תחסל את תושבי אילת בדגש על מאות מתושביה החולים הנזקקים לטיפולים רפואיים מחוץ לאילת. החלטה זו תעצור את תנועת הרופאים המגיעים לאילת להעניק לתושבי העיר טיפול רפואי. החלטה זו תוסיף עומסים כבדים על כביש 90 שגבה לא אחת חיים ותוסיף עומסי רכבים בלתי סבירים בתוך העיר. החלטה זו מכניסה לסגר עיר שלמה, עיר שמעל ל- 50% מתושביה מובטלים, עיר שעדיין מדממת מסגירת שדה התעופה דב, עיר שנשענת רובה ככולה על תיירות, עיר שנפגעה יותר מכל עיר בארץ מנגיף הקורונה. "הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני, אנא אל תאלצו אותנו להגיע לירושלים" אמר ראש העירייה ודרש מכל הגורמים הרלוונטיים להתעשת ולפעול כך שהעיר אילת הרחוקה ביותר בישראל, לא תנותק ממנה״.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש