אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/6/2020 00:22 ● ערב ערב 2972
טיפ לילידי השבוע כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם, אך עדיין בנסיגה ולכן כל תכנון בשבוע הקרוב יכול להיות עם אופציה לשינויים בגלל מצבי חיים משתנים שתיתקלו בהם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

בשבוע הקרוב תמשיכו לחוש בהתלבטויות פנימיות בנוגע לכל המתרחש בנושאים שמטרידים את מנוחתכם ברמה האישית והרגשית , עובדה זו מחברת אתכם לסיטואציות שונות מלאות בדילמות של איך וכיצד נכון לכם להתנהג. נכון שאתם רוצים להמשיך ולממש את עצמכם ולא לוותר על דברים שחשובים לכם, אך מנגד יש דרישות חדשות מהסביבה הקרובה שלכם, ואתם חייבים להסתגל לנסיבות חדשות.

שור

הכוכב שלכם נמצא בנסיגה בבית הכספים ולכן נושא זה יהיה מאוד דומיננטי עבורכם ואתם עלולים להיות מאוד מודאגים מהעובדה שלא תמיד אתם יודעים כיצד לפעול. ייתכן ותאלצו  להתמודד עם אחריות חדשה שהחיים מזמנים לכם, ונראה שלא תמיד יש לכם סבלנות ויכולת להכיל את הקשיים החדשים ומעדיפים שאחרים שמאוד קרובים אליכם יעזרו לכם להתמודד עם המציאות הלא נוחה שאליה נקלעתם.  

תאומים

מארס כוכב העשייה נמצא בבבית הקריירה שלכם ונותן לכם פתח לתקווה חדשה בנושאים שמזמן רציתם לממש אותם,  אך איכשהו לא תמיד היו לכם הכוחות הנדרשים לביצוע המשימות ששמתם לעצמכם. אחת הסיבות המעכבות היא שהכוכב שלכם נמצא בנסיגה וזוהי תקופה לא טובה להתחלות חדשות ובנוסף, כוכב הכספים והיחסים עדיין נמצא בנסיגה במזל שלכם עד לשבוע הבא. 

סרטן

כוכבים משמעותיים כמו השמש וכוכב התקשורת נמצאים השבוע במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את תוכניותיכם למען העתיד לבוא. אל תחליטו החלטות משנות חיים, עד אשר כוכב התקשורת מרקורי לא יתיישר במזל שלכם באמצע יולי אך בכל הנוגע למערכות יחסים ובעיקר כאלה שיש בהם רב הנסתר על הנגלה, תוכלו לנשום לרווחה והתוצאות הטובות לא תאחרנה להגיע.   

אריה

השמש בשמיים מאירה אצלכם את תחום החיים המקושר עם תת ההכרה והילד הפנימי שבכם ולכך מתלווה כוכב התקשורת שנמצא כרגע בנסיגה וגורם לכם להרהורים משמעותיים. זה הזמן הנכון עבורכם להתכנס בתוך עצמכם ולבדוק מה נכון לכם לעשות ומה אתם משאירים לעשייה לאחר תקופת יום ההולדת. זה הזמן להשקיע יותר בבניית התדמית   החברתית שלכם, אך לא לחשוף את סודותיכם.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה מעניינית ורגישה מבחינה חברתית בגלל העובדה שהשמש בשמיים בלווית כוכב התקשורת מתארחים אצלכם בבית החברים והחברה. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את הקשרים האישיים שלכם עם אנשים שלאחרונה נכנסו לעולמכם. עליכם רק לוודא שהרצון שלכם לעזור מתאים באנרגיה גם לאנשים מסביבכם, כיוון שייתכן ולא כולם יסכימו עם דעותיכם ואל לכם להיעלב מכך.

מאזניים

בית העבודה שלכם מוצף כוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם לשווק את עצמכם מבחינה מקצועית ואישית. נראה שאתם בולטים בתחומכם ויש לכם יכולת להצליח מאוד למרות שיהיו כאלה שמקינאה לא יפרגנו לכם. למרות הקשיים האוביקטיביים, זה הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות אישית ולא לפנות למקומות שאינכם בטוחים שמתאימים לכם ויכולים להתיש אתכם אנרגטית.

עקרב

אתם נמצאים בתקופה שיותר קל לכם מאי פעם ללמוד מאחר והשמש בשמיים וכוכב החשיבה מאירים לכם את המקום המקושר עם לימודים ויכולת להביט אל החיים ממבט מרחבי של תפיסת עולם גבוהה. יש לכם עכשיו יכולת להצליח בלימודים או בעיסוקים שונים המעשירים את עולמכם הרוחני והגשמי. למרות שלאחרונה קשה לכם לעיתים קרובות , אתם במיטבכם ויש לכם את היכולת לקחת אחריות ולהצליח.  

קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינית מבחינה אישית , אך אין זה אומר שאתם נהנים מההתרחשויות מסביב. כולם פונים אליכם ומצפים שתפתרו להם את הבעיות והפעם זו אף תקופת שיא, כיוון שהיא בדיוק בסיום מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשבת עם עצמכם ולבדוק מהם התחומים החשובים לכם לעשייה ולהישגים וכיצד אתם רוצים להמשיך את דרככם העתידית.

גדי

אתם שואפים לשלמות ומוכנים לעבוד מאוד קשה עבור מטרותיכם. נראה שכל הפוקוס שלכם כרגע מנותב לנושאי שותפיות בעבודה , ולכן לעיתים קרובות אתם שוכחים לראות את הצרכים של האנשים הנמצאים איתכם בשותפות אישית. ייתכנו מקרים של חוסר הבנה בגלל העובדה שאתם מאוד ממוקדים בחשיבה בדרך משלכם ולא תמיד מוכנים להסכים עם הנסיבות בשטח, שקוראות אתכם לשינויים.

דלי

בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים, אך אין זה אומר שאתם בשפע בכיוון זה, אלא שהנסיבות משתנות ואתם כל פעם צריכים להמציא את עצמכם מחדש על מנת לעמוד בקצב ההתרחשיות. נראה שאתם מאוד רוצים לשנות את סגנון עבודתכם ומשקיעים בכך שעות רבות. השינויים שאתם מחכים להם, אכן יגיעו ועדיף שתזרמו עם השינויים ולא תנסו להתנגד להם כיוון שהם יקרו בכל מקרה.

דגים

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שמתרחש בביתכם ונראה שאתם עומדים בפני שינויים משמעותיים בנושא. אלה מכם שיש לכם ילדים נראה שהם תופסים את מירב תשומת הלב שלכם בתקופה הזו ואתם חושבים כיצד לעזור להם לממש את עצמם. בתקופה זו גם מערכות היחסים במעגל הראשון של חייכם עומדים למבחן ואתם נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה שמכריחה אתכם להתגמש עם הנסיבות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש