מסעדת המפרץ - כי את הארוחה הזאת תזכרו תמיד

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 25/6/2020 00:11 ● ערב ערב 2972
הקורונה מונעת בעדנו מלעלות על טיסה ליוון או לאתר נופש אחר בחו"ל? לא נורא משום שבטיילת הצפונית מחכה לכם מסעדת המפרץ בה תוכלו לשקוע באחד מכיסאות הקש הנוחים, ליהנות מארוחה נפלאה ולהרגיש כמו בחופשה ביוון
מסעדת המפרץ - כי את הארוחה הזאת תזכרו תמיד

למעלה משלושים שנה  מגישים משה רביבו ואביו אלברט  במסעדה שלהם, את האוכל הטרי והטעים שלהם. מסעדת המפרץ היא אחד העסקים המשפחתיים הוותיקים בעיר ונהנית מקהל לקוחות קבועים גדול המצביע ברגליים –  ביניהם אילתים ותיקים וחדשים, אורחים וגם תיירים רבים מחו"ל שחוזרים למסעדה המפרץ בכל ביקור שלהם בעיר, בעיקר בגלל האוכל הטעים, אבל גם בגלל האווירה המיוחדת וגם משום שהם יודעים שיוכלו למצוא במסעדת המפרץ תפריט  עשיר ומגוון כמעט בכל שפה.
במסעדה שבעים מקומות ישיבה בחלל סגור וממוזג ועוד מאה ושלושים מקומות ישיבה על המרפסת הפרחונית והירוקה, שעל הגינון המיוחד שבה ממונה אלברט רביבו אבי המשפחה.  תפשו מקום באחד מכיסאות הקש הנוחים, כשברקע מתנגנת מוסיקה נעימה של שנות השבעים והשמונים  והתחילו ליהנות מאחת הארוחות הטעימות ביותר  שתאכלו אי פעם. 

 

 

מה בתפריט?
בתפריט הגדול והמגוון  תמצאו פירות ים מכל הסוגים ו גם דגים טריים  כמו לוקוס, ברבוניות, בורי, מושט סטייק סלמון, לברק, דניס ועוד. את הדג שבחרתם תוכלו לקבל  אפוי בתנור, מטוגן או על הגריל.  
בנוסף לדגים ופירות ים תוכלו לבחור מתוך 25 סוגי בשר המוגשים  כאן – החל מלבבות עוף ושיפודי הודו, דרך קבב, המבורגר הבית העשוי מאנטריקוט, שיפודים שונים, ביניהם שיפודי אנטריקוט, שקדי עגל , מעורב ירושלמי, סטייק פילה וכבד אווז . כל המנות מוגשות עם תוספת של  תוספות כמו צ'יפס, אורז או תפוח אדמה אפוי., וכל מנה היא חגיגה בפה. 
ויש גם פינה איטלקית בה אפשר למצוא פסטות מכל הסוגים ברטבים שונים, פיצות הנאפות במקום בתנור אבן, קרפצ'יו סלמון טרי וקרפצ'יו פילה.

 


גם בקינוחים המבחר לא קטן: עוגת גבינה ופירות יער, עוגת ריבת חלב, סופלה שוקולד, עוגת גבינה פירורים, שוקולד, קרם ברולה ופאי תפוחים וכולם טעימים ומהווים סיום מתאים לארוחה מצוינת.
ויש גם משקאות מכל הסוגים: משקאות קלים, משקאות חמים, בירה מכל הסוגים, יינות,  משקאות אלכוהוליים שונים, קוקטילים טעימים ומיצי פירות מרעננים.
הריחות הנישאים מן המטבח ומצלחות הסועדים האחרים  ממלאים את המסעדה  ומעוררים תיאבון. בחרו מקום לשבת וקחו את הזמן –  הריבוי והמגוון של המנות הוא אינסופי,  הטעם הוא טעם של עוד, הכל טרי וטעים והבחירה באמת קשה. במסעדת המפרץ לא מאיצים באורחים, להיפך,  כאן רוצים שתקבלו בדיוק מה שאתם רוצים, ומשהחלטתם מה תאכלו, תקבלו אוכל טרי שהכינו במקום  ולא משהו שהוכן מראש.  גם כל הסלטים המוגשים עם המנות הם טריים טריים ומוכנים במקום. בעלי המסעדה משתדלים מאד שתיהנו, וכנראה שזה מצליח שכן כל מי שאכל  במסעדת המפרץ הופך להיות סועד קבוע .

 

צילום חיים דוד

 

והמחירים? 
"הזולים ביותר באזור התיירות באילת" אומר משה רביבו "זה בדוק.  ואילתים נהנים כאן מ 15% הנחה על כל התפריט.”

ואירועים?
גם אירועים ומסיבות יערכו לכם כאן. ימי הולדת, מסיבות עובדים, אירועים חברתיים שונים – אתם בוחרים את התפריט, את המשקאות ואת המוסיקה ומקבלים אירוע שהוא בדיוק לטעמכם,  ואם אתם תושבי אילת תקבלו גם  באירועים  15% הנחה על כל התפריט.

בואו לאכול וליהנות ב'מסעדת המפרץ' – מסעדה בסגנון  ובטעם של פעם  כמו שתמצאו בחופי יוון ובעיירות הנופש השונות באירופה. 

מיקום: על הטיילת הצפונית צמוד לבית הגשר.
פתוח: כל ימות השבוע בין השעות 12:00-23:00
טלפון : 08-6374545  פקס: 08-6525210  
טלפון של משה רביבו: 0505787096


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש