הדברה באילת – מה חשוב לדעת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2020 11:48 ● ערב ערב 2971
עונת הקיץ בפתח ואיתה מזיקים רבים יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומוצאים את דרכם אל הבית, החצר או בית העסק שלנו. הדברה היא חלק אינטגרלי בהשגת שגרה שקטה במיוחד בעונת הקיץ, ובחירת חברה הדברה באילת המספקת שירותי איכותי ומקצועי היא הדרך להגיע לשם
הדברה באילת – מה חשוב לדעת?

אם יש לכם לבטים מסוימים לפני הזמנת המדביר לבעית המזיקים שבסביבה שלכם, קראו את המאמר שלפניכם והוא יסייע לכם בבבחירות נכונות בכל הקשור לחברת הדברה באילת.

 

מידע שחשוב לבדוק לפני הזמנת מדביר לבית או לעסק:

 

ישנם כמה פרטים חשובים שתמיד כדאי לבדוק לפני הזמנת איש מקצוע הביתה בכלל ומדביר בפרט, פרטים אלו יעזרו לנו לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע אמין אשר מסופק דרך חברת הדברה מקצועית.

שם המדביר ומספר הרישיון שלו: זו לא בושה לבקש לבדוק את תוקף הרישיון של המדביר אשר עומד לבצע את ההדברה אצלכם, להיפך בדיקה זו תאפשר לכם לדעת שאכן המדביר משתמש בחומרי הדברה מאושרים והוא מוסמך לבצע את כל פעולות ההדברה.

המלצות: כיום ניתן לבדוק כמעט בכל מקום פידבקים חיוביים ושליליים כאחד, דרך בירור ברשתות חברתיות, גוגל או המלצות מפה לאוזן, ישנן דרכים רבות לבדוק את דעת לקוחות החברה אותה אנו מתכוונים להזמין לבצע הדברה בבית או בעסק.

זמינות: חשוב לבדוק האם חברת ההדברה זמינה בכל שעה לטיפול בבעיית מזיקים, במיוחד בעיר כמו אילת, כדי שנוכל לסמוך על חברת ההדברה באילת להגיע בכל שעה.

 

היצע חברת ההדברה:

 

חברת הדברה מנוסה ואיכותית תדע להציע מגוון פעולות הדברה שונות ומגוונות, ופעולות אחרות הקשורות בתחום כך שיהיה ניתן לסמוך עליה לטפל בכל בעיה שנזדקק לה.

הדברת מזיקים שונים: חשוב לבדוק האם חברת ההדברה אותה אנו מתכוונים להזמין מספקת שירותי הדברה למגוון סוגי מזיקים מכיוון שישנם מקרים מסוימים בהם אנו חושבים שהבעיה שלנו היא דבר אחד ולמעשה מדובר בבעיה אחרת, בנוסף היצע רחב של טיפול בבעיות מזיקים מעיד על מקצועיות ועל שליטה בתחום.

סוגי הדברה שונים: דבר נוסף שיכול לתת אינדיקציה לרמת המקצועיות של חברת הדברה באילת היא כמות סוגי ההדברה אותה החברה מציעה, כיום ישנם סוגים רבים של הדברה כמו הדברה אלקטרוניץ, הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית, הדברה כימית ועוד. מעבר לכך שסוגי הדברה שונים יכולים להוות פיתרונות אידאלים לסיטואציות מסויימות, מגוון רחב של סוגי הדברה יכול גם להעיד שחשוב לחברת ההדברה לתת ללקוחות שלה את אופציית הבחירה כיצד לגשת לבעיה.

 

טיפול יסודי בבעיה ומניעת בעיות נוספות:

 

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא האם חברת ההדברה באילת אכן מספקת שירות הדברה ולא רק הדברה, כלומר, שאכן מדובר בחבילת שירות הכוללת טיפול שימנע מהבעיה לחזור בעתיד ומבעיות אחרות לצוץ בעקבותיה. ישנם מספר מצבים בהם יש צורך בטיפול מנע כמו למשל:

הרחקת יונים: נזדקק להרחקת יונים כאשר יונים מקננות בסביבתנו, בין אם זה במרפסת, בגג הרעפים, במסתור הכביסה של הבניין וכו', הרחקת יונים היא בעיה שיכולים להתלוות אליה מטרדים נוספים, לכן יש לוודא שחברת ההדברה שמתקינה את התקן הרחקת היונים תבצע גם ניקוי וחיטוי צואת יונים במקום בו היונים קיננו, ובנוסף תדאג לבצע גם הדברה נגד כיני יונים.

לכידת עכברים או חולדות: בהרבה מקרים של לכידת עכברים או חולדות בבית או בעסק, המכרסמים הצליחו לחדור אל המבנה דרך מחילה או חור שהם מצאו לעצמם, לכן יש לבקש מלוכד העכברים או החולדות בזמן ביצוע הסריקות לנסות למצוא את מקור כניסת המזיקים הביתה ולאטום אותו במקרה הצורך. יש לציין שלא מדובר בכל המקרים.

פינוי פגרים: פינוי פגר על הנייר נראה כמשימה פשוטה, על המדביר להגיע למקום, לדאוג לאסוף את הפגר בזהירות ולהיפטר ממנו. אך עם הפגר (תלוי במצב הריקבון שלו) יכולים להתלוות מזיקים נוספים, לכן יש לוודא עם חברת ההדברה שבשירות כלול ניקוי וחיטוי המקום לאחר פינוי הפגר.

לסיכום, הזמנת חברת הדברה באילת לבית או לעסק היא עניין חשוב שיש לחקור היטב לפני, במיוחד לקראת עונת הקיץ, לכן וודאו שחברת ההדברה שאתם פונים אליה אכן עומדת בתקנים שצויינו לעיל ותוכלו להסיר דאגה מלבכם.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש