5 דרכים שישפרו את המכירות שלכם ברשת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/6/2020 08:58 ● ערב ערב 2971
המכירות ברשת (ecommerce) כבר מזמן הפכו לעובדה וכל עסק שמכבד את עצמו ומסתכל קדימה, מבין היום יותר מתמיד שבלי נוכחות אינטרנטית ומערך הפצה יעיל, מאבד העסק נתח גדול של עסקאות פוטנציאליות שהולך וצומח מדי שנה.
5 דרכים שישפרו את המכירות שלכם ברשת

רבות כבר נאמר על החשיבות של הפרסום והחשיפה ברשת אך לפני שמתחילים לשפוך הון, כדאי להכיר מספר דרכים שיכולות לסייע לכם להגדיל את המכירות ובעיקר, לנהל את המערך באופן יעיל ולגרום ללקוחות שלכם לאהוב אתכם.

 

היתרון של נאמנות על פני פרסום

 

אין ספק שפרסום הוא זרוע מאוד חשוב בחייו של כל עסק אך לפני שרצים להשקיע הרבה מאוד כסף (או לבזבז), חשוב להבין שיש דבר הרבה יותר יעיל מפרסום אגרסיבי שלעתים אינו מחזיר את ההשקעה עליו.

אנו מתכוונים ללקוחות שאוהבים את המותג שלכם, את השירות וימשיכו לרכוש ולהמליץ עליכם גם בזמן שהמתחרים משקיעים סכומים ניכרים בפרסום.

בניגוד לחשיבה המקובלת, הדרך להגיע אל ליבו של הצרכן הישראלי מאוד פשוטה וכל מה שצריך הוא לתת לו את התנאים הטובים לבצע את הרכישה, לתמוך בו בעת הצורך, לתמחר את המוצרים באופן הוגן והשאר כבר יעשה בדרך כלל מעצמו.

לפניכם 5 דרכים לשפר את המכירות שלכם באמצעות שיפור וייעול תשתית מכירות אונליין תוך התייחסות לאתר אינטרנט, ניהול המלאי והשירות ללקוח.

 

השקיעו באריזה

 

לקוח שמבצע הזמנה באינטרנט אינו נפגש אתכם פנים אל פנים ולהוציא מקרים שבהם הוא מתקשר על מנת לברר דבר מה, בדרך כלל הרושם החיצוני יתבסס על חווית הרכישה באתר והאופן שבו המוצר הגיע אליו.

השקיעו באריזות קרטונים למשלוחים במיתוג אישי ובאיכות גבוהה שתבטיח את שלום המוצר ותכבד את הלקוח והפריט שהוא רכש.

זכרו שאריזות קרטון אינן מוצר שמתבלה ולכן תוכלו להזמין כמות מרוכזת בהתאמה אישית וליהנות מהנחות משמעותיות.

 

משלוחים מהירים

 

רבות נאמר ונכתב על שיפור אחוזי ההמרה (כמות הלקוחות שנכנסו לאתר וגם ביצעו רכישה), כשאחד הצעדים שיכולים לשפר אותו יותר מכל הוא קיצור זמן ההמתנה למוצר.

הדבר האחרון שהלקוח רוצה הוא לחכות למוצר שזה עתה רכש באינטרנט וככל שתצליחו לקצר את זמן ההמתנה, כך עולה הסיכוי שתצליחו להוביל לרכישות נוספות.

הפסיקו לחשוב במונחים של ימי עסקים ותתחילו לחשוב במונח של אותו היום. זה יכול להיות יקר יותר אך ברגע שיהיה לכם צבר הזמנות, העניין יהפוך להרבה יותר משתלם ורווחי.

זה בדיוק המקרה הקלאסי שבו נשאלת השאלה מה בא לפני מה, הביצה או התרנגולת? אנו סבורים שאם לא תיצרו את התנאים, יכול להידרש הרבה זמן עד שתראו עליה משביעת רצון במכירות.

 

השכרת מחסנים באופן דינאמי

 

כל בעל עסק יודע שאחת האפשרויות לרכוש מוצרים במחירים זולים יותר היא לקנות אותם בהיקפים גדולים יותר.

מעבר לעניין העלויות ו"ההשכבה של כסף על מלאי", יכול להיות מאתגר למצוא מקום לכמות גדולה של סחורה.

זה המקום להכיר את האפשרות לשכור מחסנים על בסיס דינאמי. משמע לשכור שטח אחסנה לפי צורך שיכול להשתנות מדי חודש כך שבחודש הראשון אתם יכולים לשכור שטח של 5 קוב בעוד שבחודש העוקב, אתם יכולים לצמצם או להגדיל את השטח לפי דרישה.

באופן הזה אתם יכולים לצמצם את עלויות האחסנה באופן משמעותי ולחסוך את כאב הראש בניהול כמות משתנה של מלאי.

 

אפשרויות תשלום מרובות

 

העדפות צרכנים הוא משהו שקשה לצפות ולכן כדאי לתת לצרכן לבחור את אפשרות התשלום המועדפת עליו בדגש על פייפל וכל סוגי כרטיסי האשראי במדינת ישראל.

באותה הזדמנות, חשוב לתת את הדעת ולהקדיש מחשבה לאופן התשלום, מספר תשלומים ועיצוב ידידותי ומעודד רכישה של עמודי סל הקניות והקופה באתר האינטרנט.

 

אתר אינטרנט מתקדם

 

עם כבר נגענו מעט בחוויית הרכישה באתר, שווה להזכיר בכמה משפטים את בחירת הפלטפורמה שתשמש למכירת המוצרים.

בפני כל מי שעומד להקים אתר אינטרנט מכירתי (ecommerce) עומדות הרבה מאוד אפשרויות ותנו לנו להתחיל מהסוף – לעתים קרובות המחיר היקר ממש לא מעיד על יתרון כלשהו.

פלטפורמות המכירות נחלקים לשלושה סוגים: עיקריים: 1. חנויות מוכנות כמו שופיפיי 2. הקמת חנות במערכת קוד פתוח כמו וורדפרס 3. הקמת חנות בקוד סגור על ידי מתכנת.

באופן כללי אפשר לומר שאנו מעדיפים את האפשרות השנייה מהסיבה שכך אתם לא קשורים בקשר דם לאף חברה או מתכנת ומגוון האפשרויות שעומד בפניכם עצום וכולל פלטפורמות כמו וורדפרס, מג'נטו, ועוד רבים וטובים. אפשרות נוספת שיכולה לבוא בחשבון היא שימוש במערכת קיימת כמו שופיפיי שבעלויות מצחיקות מספקת לכם פלטפורמה איקומרס של הגדולים.

שילוב של כל האמצעים האלה יסייע לכם להשיג את המרב ממערך המכירות ולשפר באופן ניכר את חווית הרכישה של הלקוח.

כפי שבוודאי שמתם לב, מדובר בשרשרת תהליכים שבה דבר מביא לדבר וככל שהלקוח יהיה מרוצה יותר, כך יעלו גם המכירות שלכם.

הכותבת היא דנה מאתר הצרכנות 'דקס'


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש