חקירות גירושין - מתי נידרש לכך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/6/2020 23:41 ● ערב ערב 2969
מרביתנו נוהגים לחשוב על חקירות גירושין ככאלו שמטרתן לחשוף בגידות וחוסר נאמנות מצד בני או בנות הזוג אל מול הפרטנר. אולם בפועל כאשר הליך גירושין הולך ומתעצם לכדי סכסוך קשה, הצורך בחקירה נדרש לא אחת עבור צרכים שונים והרבה פחות עסיסיים מאלו שאנו עשויים לדמיין.
חקירות גירושין - מתי נידרש לכך?

 

חשדות כלכליים – גורם עיקרי לשכירת שרותי חקירה

 

מערכות יחסים אינטימיות, התאהבויות ויצר תשוקה, כל אלו אינם משאת נפשם של זוגות הנמצאים בהליכי גירושין וכל שכן כאשר היחסים עולים על קו חריף ושלילי.

במקרים שכאלו, המחשבה העיקרית אליה נשואות עיניהם של הזוג היא לא אחרת מאשר הסטטוס הכלכלי, מידת החלוקה ברכוש ותשלום דמי המזונות. למרבה הצער, תיקי גירושין רבים הולכים והופכים להליכים מכוערים, קשים ומתישים. משרדי חקירות מוצאים עצמם לא אחת תחת עומס של תיקים כשכל מטרתם היא לבצע חקירה ומיפוי כלכלי של אחד מבני הזוג שנגדו הולכים ומתאספים חשדות.

 

הסתרת נכסי נדל"ן

 

בעל עסק מאזור המרכז אשר מחזיק בחברת אחזקת מבנים נחשף כאשר בגד באשתו במשך שנים. הזוג החליט על הליכי גירושין ללא כל דיחוי והבעל אף הגדיל לעשות והחליט לעזוב את ביתם המשותף ולשכור דירה באופן זמני.

במסגרת הליך המשא ומתן לחלוקת הרכוש, הביא הבעל את כל המסמכים הנדרשים אשר העידו על כך שחברתו לאחזקת מבנים לא הייתה רווחית מזה שנים ארוכות. לדברי בת זוגו, תמונת המצב הכלכלית איננה עומדת בקנה אחד עם העובדה שהיא ובעלה רכשו דירה בעיר מבוקשת באזור המרכז ובשכונה חדשה ונחשקת.

שכירת שירותיו של משרד חקירות על-ידי עורך דינה של האישה, העלתה תמונת מצב שונה לחלוטין. דרך מעקבים ובירור ניירת, נמצא כי הבעל רכש שתי דירות אשר אותן שם על שמם של ילדיהם המשותפים. עוד נמצא, כי מרבית מהכנסותיו של העסק הגיעו בשחור, דבר אשר אפשר לו להציג מצג שווא אל מול עורך הדין וכן אל מול הרשויות.

 

חשבונות בנק

 

לא אחת, זוגות אשר הגיעו להליך הגירושין, עשו זאת לאחר שעברו תהליך הדרגתי ובו הכירו בכך שהפרדת הכוחות היא איננה אלא רק עניין של זמן.

לאור זאת, ישנם מקרים בהם הליכי גירושין הופכים לסכסוכים קשים שבמסגרתם עולים חשדות כנגד אחד מן הצדדים באשר לקיומם של חשבונות בנק מוסתרים. חשבונות שכאלו לרוב מוקמים על-ידי אדם אחר מבני המשפחה או מכריהם של בן או בת הזוג, ואלו מכניסים לשם כספים הנאגרים לקראת מועד הגירושין.

לעתים רק שכירת שירותיו של משרד חקירות מקצועי יכולה לסייע במציאת המקורות אשר יוכיחו מעבר לכל צל של ספק כי אכן חשבונות הבנק הקיימים, הוקמו אך ורק במטרה לאגור כספים ולהסתירם מפני חלוקת הרכוש והכסף המשותף.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש