חוזרים לשגרה ולמעגל העבודה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/6/2020 23:19 ● ערב ערב 2970
כחלק מהחזרה המדורגת לשגרה בצל הקורונה וביחד איתה החזרה למעגל העבודה, קיימה העירייה בשיתוף לשכת התעסוקה יריד תעסוקה שני, שהתקיים בשבוע שעבר (ד') במרכז צעירים הסמוך לפארק המזרקה המוסיקלית. ביריד הציעו בתי המלון, תנאים משופרים לעובדי ניקיון הכוללים תוספת של 20% בשכר, לעובדים שיתמידו בעבודתם 3 חודשים לפחות. ביריד זה כמו ביריד הראשון הגיעו כ - 350 מתושבי העיר, דורשי העבודה.
חוזרים לשגרה ולמעגל העבודה

לצד תכנית חירום שגיבשו שירות התעסוקה ועיריית אילת, להוצאת העיר אילת מעומק האבטלה, קיימה העירייה שני ירידי תעסוקה בהשתתפות התאחדות מלונות אילת ובעלי עסקים מקומיים. כ- 350 תושבים הגיעו ליריד התעסוקה בו השתתפו 15 מעסיקים ממגוון תחומים, ביניהם רשתות בתי המלון, גופים מסחריים ופרטיים, חברות כ"א, לשכת התעסוקה, מרכז עוצמה ועמדות של הבית לעסקים ומרכז צעירים שריכזו משרות בודדות מבעלי עסקים שונים בעיר. מבקרי היריד בכל הגילאים נרשמו למשרות מתאימות או השאירו פרטים ליצירת קשר עתידי. בימים אלה נאספים נתונים על תוצאות היריד והיקפי קליטת העובדים.  

כידוע על רקע השלכות משבר הקורונה על כלכלת העיר אילת הנשענת ברובה על תיירות, וכך גם על מצב התעסוקה שהגיע בתחילת המשבר ל – 70% אבטלה, סוכם בין שירות התעסוקה ועיריית אילת על הפעלת תכנית חירום, במסגרתה יינתנו מענים תעסוקתיים ייחודיים לתושבי העיר כולל תגבור של לשכת התעסוקה באילת למתן מענים לתושבי העיר. התוכנית תתבסס על שני צירים מרכזיים: ציר ההיצע יכלול השקעה בהכשרה והשמה עבור המתייצבים בשירות התעסוקה, בדגש על תהליכי גיוס, אבחון, ייעוץ תעסוקתי ועוד. בנוסף יוקם מרכז הכשרה, בשיתוף פעולה עם גופי ההכשרה הפועלים בעיר. התוכנית תתבצע בתיאום עם כלל הגורמים המקדמים תעסוקה בעיר עבור כל האוכלוסיות המתגוררות בה, ותוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים, בדגש על הקניית כלים וכישורים לעבודה מרחוק. ציר הביקוש, יכלול גיוס שותפים מהמגזר העסקי ותוכניות עסקיות לעיר (מקומות עבודה, עסקים קטנים), יצירת שיתופי פעולה ברמה המקומית והארצית כגון הזמנת יזמים ושילובים במהלכים שונים בעיר, והקמת תשתיות לקליטת עיסוקים חדשים בעיר.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש