הקורונה שוב משלבים למידה מרחוק

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/6/2020 23:17 ● ערב ערב 2970
מספר שבועות לפני סיום הלימודים בבתי הספר התיכוניים ועל מנת לצמצם את הסיכון להדבקה בווירוס הקורונה בקרב תלמידים, אישר מחוז דרום של משרד החינוך את המתווה לשילוב למידה מרחוק עבור תלמידי חטיבות הביניים. המטרה לצמצם את מספר התלמידים השוהים בבתי הספר התיכוניים ובכך למנוע צפיפות בכיתות, בחצרות, במסדרונות ובשירותים ולצד זאת לאפשר רצף למידה וקיום בחינות בגרות לתלמידי התיכונים. עוד בצל הקורונה, לא יתקיימו כידוע מסיבות סיום, גם לא נשף סיום י״ב.
הקורונה שוב משלבים למידה מרחוק

בהתאם למתווה שהציג מינהל שח״ק בעירייה בהובלת ד״ר דרורי גניאל ופורום ההורים העירוני בהובלת אייל סורגייט ובתמיכת ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, החל מהיום (ב׳) תלמד בכל יום בבית הספר, שכבה אחת מחטיבות הביניים (ז׳,ח׳,ט׳), בשאר הימים תתבצע הלמידה מרחוק, כאשר המורים כולם יגיעו מידי יום לבית הספר ויילמדו משם מרחוק בהתאם למערכת הרגילה. בפועל כל שכבה תלמד פעמיים בשבוע בבית הספר ובשאר הימים הלמידה תהיה כאמור מרחוק. תלמידי י׳, י״א, י״ב ילמדו כרגיל, ברובם לומדים בימים מרוכזים לקראת בחינות הבגרות שהוארכו כידוע עד לחודש יולי השנה. גם כיתות החינוך המיוחד, אולפן, תל"ם ותכנית מל"א ילמדו כרגיל על פי מערכת מותאמת.
ד״ר דרורי גניאל: ״כדי לשמור על שלומם ובריאותם של התלמידים וכדי לאפשר קיום של בחינות הבגרות, מצאנו פשרה טובה, שתאפשר למידה כרגיל בעבור כולם מבלי להסתכן בהדבקה חלילה שתוביל לסגירת בית ספר ובכך תסכן את בחינות הבגרות של תלמידי התיכונים. המנהלים, המורים וצוותי החינוך ערוכים ומוכנים לכל למידה״.

לצד צמצום מספר התלמידים בבתי הספר, נשמרות כמובן ההנחיות, ביניהן הצגת הצהרת בריאות חתומה בסמארט סקול – מקוונת או ידנית לאחר מדידת חום. בנוסף, חלה חובה להגיע עם שתי מסכות, אוכל ושתיה ולשמור על היגיינה וריחוק חברתי של שני מטר בין תלמיד לרעהו.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש