אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/6/2020 12:46 ● ערב ערב 2969
טיפ לילידי השבוע גם השבוע יימצא הכוכב האחראי על מערכות יחסים בשם וונוס במזל שלכם ולמרות הנסיגה יעזור לכם לפרוח בנושא זה, לאחר תקופה בה הסתרתם את רגשותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

אתם נאלצים לעסוק בחלק המקצועי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שעובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על עתידכם, אם כי בלחץ.  יש לכם ציפיה לעמוד במטרות של עצמכם וכמובן גם של הסובבים אתכם ולכן אתם  בתקופה שהיא עמוסה אינטנסיבית ורגשית עבורכם בכל תחומי החיים ולא רק בנושאי קריירה. הנסיבות המשתנות ימשיכו להשפיע עליכם ועל סביבתכם.   

שור

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותה של השמש בבית הכספים שלכם. כמו כן, הכוכב שלכם וונוס נמצא בנסיגה בבית הכספים עובדה נוספת שבעטייה חשוב מאוד שתשמרו על איזון כלכלי ולא תרשו לעצמכם מותרות שאינן ברשותכן בתקופה זו של חייכם. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים לכם בשל העובדה שאתם מחוייבים גם לאחרים בכל התחום הכלכלי של חייכם.

תאומים

נושאי מימוש אישי ומקצועי משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא פשוט בשל אי הוודאות הכרוך בכך. כמו כן, הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית הכספים ומעורר אתכם לחשיבה כלכלית בעוד כוכב היחסים והכספים המוכר בשמו וונוס נמצא במזל שלכם ובנסיגה. זוהי תקופה מאוד מבלבלת ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לא לעשות כלום במידה ואתם לא חייבים וכמובן לא להגיע להחלטות כלכליות.

סרטן

הכוכב מרקורי שמביא מחשבה שלפני עשייה נמצא כרגע במזל שלכם ומביא גם אינטנסיביות שאינכם אוהבים ומורגלים אליה ובשל כך אתם מופעלים בגלל נסיבות חדשות בחייכם. מחשבות והרהורים שונים גורמים לכם להיות יותר מסוגרים בתוך עצמכם ולא מוכנים לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם. חכו עד לאחר יום ההולדת ותרגישו שהנה נפתחה בפניכם דלת חדשה.  

אריה

זוהי תקופה מרגשת ומלאת עניין מבחינה מקצועית וחברתית . אתם עומדים בפני שינויים רבים שאתם כאנשים שתמיד חשוב לכם להמציא את עצמכם מחדש , השנה הקרובה תהייה מצויינת עבורכם להוכיח זאת ולהוסיף עוד פן חדש ביכולות שלכם. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה עשירה באנשים חדשים שייכנסו לחייכם ואתם תוכלו ליהנות מאוירה מגוונת שתשמח אתכם.  

בתולה

הכוכב מארס שמביא בחיקו עשייה די אגרסיבית נמצא במזל דגים הוא בית הזוגיות והשותפויות שלכם ולכן תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ואתם פועלים רבות על מנת להראות לאחרים שאי אפשר לטפס עליכם ואתם עושים את המקסימום על מנת לבטא את עצמכם בדרך שתבהיר לאחרים שיש לכם מה להציע לזולת בכל התחומים. כמובן שגם ההיבט המקצועי נוטל בפאזל זה חלק רב משמעות.  

מאזניים

בית העבודה פעיל מאוד אצלכם ועובדה זו מתבטאת בעקבות החודשים האחרונים שהיו בנסיגה והנה עכשיו יש לכם הזדמנות חדשה להוכיח לעצמכם את יכולותיכם החדשות ואף המקצועיות. יש לכם זמן לעבוד עם אחרים בשיתוף פעולה ומומלץ לכם לעשות זאת די מהר ועוד לפני שכוכב התקשורת מרקורי, ייכנס בקרוב אל בית הקריירה שלכם ושוב יגרום לכם לחוסר יציבות מקצועית בחייכם.

עקרב

נושאי זוגיות , יחסים וכספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד מערכות היחסים שאתם נמצאים בהם עם אחרים. קשה לכם לשחרר את העבר ועובדה זו מאוד מעכבת בעדכם  מלהתחיל התחלות חדשות ונכונות עם אנשים חדשים שייכנסו אל חייכם. בשלב הזה , אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם ונראה שהגעתם לשלב בו אתם  מבינים שאתם חייבים לסמוך אך ורק על עצמכם.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת מצד אחד וגם הכוכב שלכם יופיטר נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם וגורם לכם לערעור המעמד הכלכלי הטוב שאתם רוצים להישען עליו. בנוסף, זוהי למעשה נקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה ועכשיו הגעתם לשלב שבו עליכם לשנס מתניים.  

גדי

נושאי זוגיות ויחסים מטרידים אתכם בגלל ביקור כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי בבית המאפיין התלבטויות והתעסקות בנושאים אלה. עובדה זו מביאה איתה לנקודת שיא חדשות ומשמעותיות בחייכם ולכן חשוב מאוד שתשקיעו בעבודה וביחסים שווה בשווה. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סרוב כתשובה. מאחר ואתם עומדים בפני החלטות חשובות – אל תנהגו בפזיזות.    

דלי

הכוכב סטורן שמביא חוסר בטחון וחששות לצד החלטות, נמצא במזל שלכם ונכנס לנסיגה. זוהי תקופה מאוד משמעותית שיכולה לתת לכם הזדמנות שנייה לבחון נושאים שמאוד חשובים לכם. ייתכן ותרגישו פחד וקשיים, אך אין ספק שבתוך תוככם אתם יודעים מהם התחומים שאותם אתם חייבים לשנות ובדרך זו לשדרג את סגנון חייכם למקום אותו אתם הייתם רוצים לעתידכם האישי והמשפחתי.

 

דגים

מאחר והשמש בשמיים שהוא המאור הגדול נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי נראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לחוסר מנוחה. גם כוכב העשייה נמצא במזל שלכם וגורם לכך שאתם מוכנים עכשיו להשקיע במקומות שעד היום התעלמתם מהם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש