רייזרים בחווה אילת

מאת: אביבה דקל ● 4/6/2020 12:40 ● ערב ערב 2969
אין כמו טיול במדבר ברייזר ובעיקר אחרי שבמשך חודשיים הייתם כלואים בבית בסגר ● החוויה שמצפה לכם בטיול כזה בשמורה שמסביב לאילת היא חוויה משחררת ובלתי נשכחת בין אם אתם חולקים אותה עם המשפחה והילדים או עם חברים ● כל מה שתצטרכו לעשות כדי ליהנות מחוויה זו הוא להרים טלפון לרייזרים בחווה ולקבוע תאריך ומסלול ואתם מוכנים לצאת לדרך...
רייזרים בחווה אילת

את הטיול שלכם תוכלו להתחיל בכל מקום שנוח לכם - היציאה לטיולים יכולה להיות ממלון ה'רויאל פארק' או לחילופין אפשר לתאם יציאה מכל מקום אחר כמו למשל 'פארק תמנע', מצפה רמון ועוד.  קבעו עם רייזרים בחווה מאיפה תרצו  להתחיל את הטיול שלכם -  והם יגיעו אליכם ויוציאו אתכם לטיול שכמותו טרם חוויתם. חוששים מנסיעה מטלטלת ולא נוחה? אין סיבה לכך. אחד היתרונות הבולטים של טיולי 'רייזרים בחווה' הוא בכך שבטיולים אלה משתמשים אך ורק ברייזרים של POLARIS היצרנית הבלעדית של המותג ולא בחיקויים הרבים שיש לו בשוק. הרייזר הוא רכב שטח מעולה שבו ארבעה מקומות ישיבה, ולמרות היותו רכב שטח, הרייזר של POLARIS  הוא נוח, בטיחותי , יש לו בלמים ומתלים מהשורה הראשונה, הוא נוסע בשטח בצורה מושלמת  והנוסעים בו מרגישים כמו בנסיעה ברכב פרטי. 

 

מי נוהג? והאם יש מדריך לכל טיול?
כל אדם מעל גיל 18 יכול לנהוג ברכב בכפוף להצגת רישיון נהיגה בתוקף. בכל רכב יושבים ארבעה נוסעים ואילו המדריך נוסע ברכב נפרד. המדריכים כולם בעלי ניסיון רב בתחום ומכירים היטב את השטח. מדי פעם עוצרים את הסיור לצורך קבלת הסברים ולמטרת תצפיות, נהנים מהנוף ופוגשים את בעלי החיים שבשטח  -  יעלים, שועלים, נחשים, תנים ועוד.  אפשר להזמין טיול החל משעה, משעתיים ועד ארבע שעות.
מסלול הטיולים עובר בתוך שמורות טבע, תוך הקפדה שלא לפגוע בשמורה. האפשרויות לטיולים הן אין סופיות, וב'רייזרים בחווה' יתאימו ויארגנו עבורכם כל סוג טיול שתבחרו. יש טיולי יום הולדת לכל הגילאים החל מגיל חמש, יש טיולים רומנטיים לזוגות, יש טיולים לקבוצות, טיולי מנהלים, טיולי גיבוש וטיולים בהם מתארגנות תחרויות שונות כגון תחרות בנוסח המרוץ למיליון.

 

 

אז למה אתם מחכים? הזמינו טיול, נעלו נעלים סגורות, הצטיידו במשקפי שמש ובכובע, צאו לטיול עם 'רייזרים בחווה' והתחילו ליהנות.

ליצירת קשר עם 'רייזרים בחווה', טלפון - 0532233063. 
שעות הפעילות - שני עד שישי: 09:00-19:00. 
בימי ראשון - בתיאום מראש בלבד.

 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש