אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 26/5/2020 21:18 ● ערב ערב 2968
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב עדיין נמצא במזל שלכם הכוכב וונוס שאחראי על כספים וגם יחסים בין אישיים ויגרום לכם לבחון נושא זה מחדש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מארס בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן חשוב מאוד שתבינו שגם אם אתם מזל מאוד מוחצן, הרי שבתקופה הזו יהיה לכם יותר קשה להתנהל בגלל העובדה שהכוחות הפיזיים שלכם אינם כתמול שלשום וכמובן שגם קשה לכם להתנהל בצורה ספונטנית כפי שאתם אוהבים. חכו עוד חודש והכול יירגע.  

שור

הכוכב שלכם וונוס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם ובנסיגה מה שמחדד עבורכם את העובדה שאינכם יכולים לפעול כפי שבאמת הייתם רוצים ולכן אתם סובלים מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגורמת לכם לטלטלות במצב הרוח שלכם. רק בחלוף הנסיגה בעוד כחודש תוכלו להרגיש רווחה. ובינתיים, מומלץ לכם לשנות מההתנהגות הרגילה על מנת להתקדם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת וייתכן שאתם חווים תקופה שבה יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם. אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים והעובדה היא שכוכב וונוס שאמור להביא לכם תחושה של פינוק ונועם גורם לכם לחוסר יציבות בגלל הקשיים של וונוס . ייתכן והכי נוח לכם בשלב הזה הוא להיות בתוך עצמכם עד אשר תבינו יותר את המצב וגם הנסיבות ישתנו.

סרטן

הפעולות העיקריות שלכן הינן כאלה שאתם חייבים לפעול מאחורי הקלעים על מנת לדחוף את עצמכם למטרות שאתם מעוניינים בהם ונראה שעובדה זו פחות נוחה לכם. זוהי תקופה מאוד עמוסה ואף ניתן לומר שמאוד קשה עבורכם, כיוון שאתם מעמיסים על עצמכם הרבה מטרות של עשייה בבת אחת ולא תמיד אתם עומדים בציפיות ובעיקר של עצמכם. הרשו לעצמכם להאט את הקצב.

אריה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה מאוד כיוון שאתם יכולים להכיר אנשים חדשים וגם כאלה שבהמשך תוכלו ליצור איתם שיתופי פעולה בנושאים שונים. אל תצפו שהאנשים שאתם מכירים עכשיו יהיו גם כאלה שתוכלו בשלב מאוחר יותר להגדיר כחברים. אבל... כרגע הם טובים לכם עבור המטרות העכשוויות שלכם לקידום עצמכם מבחינה אישית ומקצועית.

בתולה

זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שאתם דוחפים קדימה במלוא הכוח למרות שאתם עושים כל דבר תחת לחץ ורוצים להתקדם הרבה יותר מהר ממה שהחיים מאפשרים לכם. אתם רגישים לכל מה שאומרים עליכם ואף מתרגזים מהר מדי ביחס למה שאתם מכירים את עצמכם עד עכשיו. הרשו לעצמכם לטפוח על השכם כיוון שלמרות הקשיים, בכל זאת המזל שפר עליכם.  

מאזניים

אתם עובדים קשה מאוד על מנת להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם עומדים בכל הציפיות. העניין הוא שבדרך כלל אלה הציפיות שאתם מצפים מעצמכם ולא בהכרח הציפיות של האחרים מכם ולכן עובדה זו עלולה להלחיץ אתכם יותר מכפי שאתם מוכנים להודות. מזלכם שאתם עטופים בחיק המשפחה האוהבת וכולכם מתפקדים ביחד כיחידה אחת שלמה, מול כל מטרה.

עקרב

בית המשפחה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שהכוכב המוכר בשמו סטורן נכנס אליכם לבית המשפחה וגורם לכם לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתחום זה. כספים שאתם מצפים לקבל מאחרים לא מגיעים ולכן אתם מתוסכלים יותר מהרגיל. מומלץ לכם לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יישאו בהפסדים שלכם.

קשת

זוהי תקופה עמוסה עבורכם ונראה שגם מבחינה בריאותית אתם חווים שינויים מהותיים שגורמים לכם להאט את הקצב. לעיתים נדמה שהמחשבות שלכם מהירות מהעשייה שלכם ולכן המנוחה שנכפית עליכם, נועדה על מנת לסנכרן בין שני הדברים. מערכות יחסים יעמדו מחדש למבחן בתקופה זו בגלל נסיגת כוכב שיתופי הפעולה בבית המקושר עם זוגיות ויחד בכל צורה שהיא.

גדי

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל נראה שעברתם תקופה מאוד מאוד קשה בשנים האחרונות והנה עכשיו אתם יכולים להתחיל לנשום לרווחה. אתם דואגים מאוד לאחרים אבל כדאי שתשקיעו בעצמכם עכשיו אחרי שהגל הקשה עבר. אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל, עדיין עומדים בפניכם שינויים משמעותיים ובכל מקרה מומלץ להיות זהירים בנושאי כספים.

דלי

ילידי השליש הראשון של המזל מתחילים להרגיש את השפעתו של הכוכב סטורן ונקראים למחויבות ושינויים שאולי לא תמיד מרגיש לכם שזה נכון לעשות אותה. ואולם חשוב שתזרמו עם הנסיבות כי למעשה אין לכם כל ברירה אחרת. נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בתקופה הקרובה בגלל העובדה שנראה שתרצו לעשות שינויים, אך עדיין מומלץ לחכות עד שתבינו מה כוכב סטורן רוצה לשנות בהם.

דגים

כוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של צורך בעשייה לגבי דברים שכבר מזמן חשבתם לעשות אותם והנה הפעם אתם לוקחים את השליטה לידיים שלכם ומבצעים את הפרויקטים עליהם דיברתם מזמן. שימו לב שבבית כולם עובדים יחד איתכם בתאום ואתם לא פועלים רק על דעת עצמכם וזאת, כדי לוודא שתקבלו את כל תשומת הלב הראויה.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש