למה טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים הפכו להיות כל כך פופולריים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/5/2020 10:57 ● ערב ערב 2967
למרות שהיא אינה עיר הבירה בפועל, איסטנבול הפכה מזמן להיות בירת התיירות של טורקיה, ומושכת אליה מיליוני תיירים מרחבי העולם מדי שנה. העיר שמחברת בין אירופה לאסיה, ומשתלבת באופן מדהים ארכיטקטורה עתיקה ומודרנית, הפכה לאחרונה ל"בירת השתלת שיער בטורקיה", בזכות התיירות הרפואית הפורחת.
למה טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים הפכו להיות כל כך פופולריים?

אתם בטח תוהים לעצמכם "למה טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים" הפכו להיות כל כך פופולריים? למה דווקא באיסטנבול? מה הופך את מנתחי השיער הטורקיים לטובים יותר מהרופאים במקומות אחרים בעולם? איך יתכן שכל כך הרבה אנשים סומכים על רמת הטיפולים בטורקיה ומציפים את איסטנבול מדי שנה?

קיימות סיבות רבות שהופכות את איסטנבול ליעד המועדף על מועמדים מרחבי העולם להגיע לעיר לקבלת טיפולי השתלות שיער. בואו נראה כמה מהסיבות החשובות שמניעות היום את התיירות הרפואית המשגשגת בעולם.

 

כמה עולה השתלת שיער באיסטנבול?

 

עלות טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים זמינה במחירים נמוכים באופן משמעותי מהמחירים המבוקשים בישראל או בכל מקום באירופה.

אז כן, כשמדברים על טיפולי השתלות שיער זולים יותר, אתם יכולים להיות בטוחים שהמחירים זולים באלפי שקלים.

 

אז איפה המלכוד? למה השתלת שיער באיסטנבול לגברים כל כך זולה?

 

האם איכות הטיפולים ירודה בהתאם למחירים? המיתוסים הנפוצים הסובבים את טיפולי השתלת השיער בטורקיה קובעים את ההנחה העתיקה אך השגויה בעולם: "אם אתם קונים בזול, אתם משלמים ביוקר", וזו אמרה שיכולה להיות נכונה בנסיבות מסוימות, אבל כשזה מגיע לטיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים, אין אמרה שגויה יותר.

הסיבה מאחורי העלויות הנמוכות בטורקיה בהשוואה לישראל או לאירופה אינה קשורה לאיכות הטיפול, אלא אך ורק לכמה גורמים סוציו-אקונומיים כמו שער החליפין הנמוך של לירה טורקית לפאונד, לאירו הבריטי או לשקל הישראלי, כוח עבודה זול ועלויות תפעול נמוכות.

אז כן. זה אולי נשמע ונראה טוב מכדי להיות אמיתי, אבל אתם יכולים לקבל טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים במחירים נוחים.

 

עד כמה הטיפולים איכותיים באמת?

 

כשבעלי מרפאות מדברים על איכות טיפולי השתלת שיער באיסטנבול לגברים, הם מתכוונים לאיכות אמיתית ברמה שעדיין לא הכרתם. למשל:

  • טיפולי השתלות השיער מבוצעים על ידי מנתחים מיומנים.
  • הטיפולים מתבצעים בטכנולוגיה מתקדמת.
  • השהות באיסטנבול מאורגנת על ידי חברות נסיעות רפואיות מוסמכות, וכוללת שהייה בבתי מלון סמוכים למרפאות, שירותי הסעות משדה התעופה אל המלון ואל המרפאה, טיפולי מעקב וקבלת תרופות או מוצרים להמשך טיפול.
  •  

בשורה התחתונה, אתם בידיים טובות

 

באיסטנבול יש שפע מרפאות טיפולי השתלת שיער, והשיקול העיקרי הוא לבחור נכון. מרפאת השתלת שיער באיסטנבול לגברים פועלת בהסמכת משרד הבריאות, ופירוש ההסמכה הזו היא שאתם בידיים בטוחות!

אז לפני שתקבלו החלטה, בחרו לעבור את הטיפול רק במרפאה שיש לה הסמכות רפואיות לביצוע הטיפולים, ושיש עליה ביקורות מצוינות ממטופלים קודמים.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש