מחליפים רהיטים, שלוש נקודות לריהוט נכון של הסלון.

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/5/2020 10:55 ● ערב ערב 2967
התקופה האחרונה בה כולנו יושבים בבית לא משאירה מקום לספק, הריהוט הביתי מיושן, משעמם והגיע הזמן להחליף אותו. אם זו הספה שבילינו עליה עם הילדים במשך שעות מול המסך וכרגע מרגישה דביקה ולחה. אולי זה המזנון שכבר אי אפשר להסתכל על הצבע שלו יותר, אתם מבינים, נכון? התחושות האלו אנושיות ומלוות את כולנו במהלך הזמן האחרון.
מחליפים רהיטים, שלוש נקודות לריהוט נכון של הסלון.

 

כשמגיע האביב מחליפים רהיטים בבית.


התקופה האחרונה בה כולנו יושבים בבית לא משאירה מקום לספק, הריהוט הביתי מיושן, משעמם והגיע הזמן להחליף אותו. אם זו הספה שבילינו עליה עם הילדים במשך שעות מול המסך וכרגע מרגישה דביקה ולחה. אולי זה המזנון שכבר אי אפשר להסתכל על הצבע שלו יותר, אתם מבינים, נכון? התחושות האלו אנושיות ומלוות את כולנו במהלך הזמן האחרון. עם בוא האביב ושוך מגפת הקורונה, החלפה של רהיטי הבית תעביר הרגשה של התחלה חדשה, צמיחה ושינוי בכיוון חיובי. כשבאים להחליף את ריהוט הסלון ישנן שלושה נקודות שכדאי להקפיד עליהן ליצירת קו עיצובי אחיד ובעל משמעות. בואו נצלול יחדיו אל החדר הכי חשוב בבית.

 

בסלון הביתי שלושה רהיטים או פרטים עיקריים. הראשון הוא מערכת הישיבה המורכבת בדרך כלל מספה ארוכה, ספה קצרה וכורסה מסוג מסויים. מערכת הישיבה היא בעלת החשיבות הרבה ביותר ונקדיש לה פסקה שלמה בהמשך. הרהיט השני הוא מזנון לסלון שעליו מוצבת בדרך כלל הטלויזיה ובתוכו אלבומי התמונות והזכרונות המשפחתיים. הרהיט או הפריט השלישי הוא כמובן השטיח, בדומה לבס במוסיקה, השטיח מדביק את הקו העיצובי בין מערכת הישיבה והמזנון. הקפדה על זרימה בין שלושת הרהיטים האלו הוא הטיפ הראשון כשבאים לעצב מחדש את המרחב המשפחתי.


מערכת ישיבה נכונה עושה את כל ההבדל.

 

כשאתם כבר מחליפים רהיטים בסלון תתחילו תמיד ממערכת הישיבה. ההבדלים בין המערכות השונות הם רבים מאוד. ישנן מערכות ישיבה פשוטות מאוד הכוללות ספה אחת בלבד וכאלו עמוסות בשלל טכנולוגיות ופטנטים המסוגלות להכיל כמות יושבים רבה. הטיפ השני הוא מחשבה תחילה. התאימו את מערכת הישיבה שתרצו לרכוש למרחב אותו אתם אמורים למלא. אל תתביישו, קחו סרט מדידה מארגז הכלים ובדקו האם הספה שמצאה חן בעיניכם מתאימה באורכה לפינה המיועדת. לקוחות רבים מחזירים את מערכות הישיבה לחנויות מכיוון שלא בדקו את המרחב כיאות. אל תתנו לזה לקרות לכם, הקפידו על מדידה נכונה. הבחירה המומלצת לרכישה היא ספה שאתם נכנסים בה בשכיבה ועוד אחת בעלת מושב אחד פחות.

 

מחליפים רהיטים ומוסרים את הישנים.

 

הטיפ השלישי ואולי בעצם הוא החשוב מכולם הוא זכות הנתינה המצוייה בארגז הכלים של כל אחד ואחת מכם. את הריהוט החדש נכניס לביתנו ונוכל להנות ממנו שנים רבות. אך מה נעשה עם הריהוט הישן? המעשה הנכון יהיה לתרום את הריהוט הישן, אם הוא לא בלוי ממש, למשפחה שאיננה יכולה להשיג ריהוט כזה. לא חייבים לתרום ישירות, בארץ קיימים מרכזים רבים לאיסוף ריהוט ישן שאליהם ניתן להביא את הריהוט ואפילו לקבל סכום סימלי תמורתו. למי שיש בעיה להוביל את הריהוט הישן ישמח לדעת שרוב המרכזים מגיעים עד בית הלקוח במידה ומדובר בריהוט גדול כמו ארון בגדים או תנור בישול. תרמו לאחר והרגישו טוב.   


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש