אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/5/2020 21:20 ● ערב ערב 2967
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב יבקר במזל שלכם הכוכב וונוס אך לצערנו הוא נמצא בנסיגה ולכן צפויה לכם תקופה מאתגרת בנושאי יחסים בין אישיים בחודשיים הקרובים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

בשבוע הקרוב ייכנס כוכב העשייה המוכר בשמו מארס לבית תת המודע שלכם ויקצין אצלכם מצבים של חוסר וודאות ואפילו פחדים בנושאים שאינכם יכולים להצביע עליהם בוודאות מה מטריד אתכם. זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל ולהיות בקשר טוב יותר עם הסביבה הקרובה שלכם ולפעול למען מטרות משותפות. מאחר והכוכב המשפיע על יחסים יהיה בנסיגה, חשוב מאוד שתעבדו על טיב היחסים שלכם.

 

שור

 

כוכבים רבים נמצאים השבוע בבית הכספים שלכם ומה שמטריד יותר בשלב זה הוא שהכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס נמצא בנסיגה למשך החודשיים הקרובים. עובדה זו מלמדת על כך שנושאים חברתיים ואישיים כמו גם נושאים של כסף יהיו מאוד רגישים בפרק זמן מהיום למשך החודשיים הקרובים ולכן חשוב שתשמרו על היד שלכם קפוצה בנוגע לכסף, ושהלב שלכם יישאר פתוח לטיפוח יחסים.

 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם הכוכב שלכם מרקורי שנמצא במזל שלכם וגם עם הכוכב וונוס שמבקר אצלכם במשך החודשיים הקרובים ויגרום לכך שנושאים כמו כספים ומערכות יחסים תהיינה רגישות יותר . ייתכן ומערכות יחסים שיתחילו עכשיו יהיו עדינים יותר ובעייתיים ואתם תרגישו כתגובה שיש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם.

 

סרטן

 

למרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים בעבודה אינטנסיבית שגורמת לכם להיות עסוקים ומוטרדים ללא הרף. בתוקף הנסיבות אין לכם אפשרות להתנגד. אתם עובדים קשה מאוד ולעיתים אף מעבר לכוחותיכם. חשוב מאוד שתאפשרו לעצמכם מנוחה פיזית .

 

אריה

 

אתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם במקום העבודה שלכם יש לכם הצלחות שבעבר לא היו לכם. מומלץ לא להיכנס לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם מעבר למקובל בעיתות מריבה. מאחר וצפויים השבוע גם אירועים נחמדים , שווה לכם להתאפק בכל פעם שתגיעו למצבים של קושי .

 

בתולה

 

זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם במשך כל החודשים האחרונים. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית הקריירה ולכן ייתכן ותהיו רגישים למה אומרים עליכם ברמה האישית והמקצועית יותר מהרגיל ותהיו נוחים להתרגז בשל כך.

 

מאזניים

 

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית העבודה ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בתוך עצמכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. כדי להעסיק את עצמכם חשוב מאוד שתהיו מעורבים בחיי הסביבה הצעירה והקרובה שלכם, כדי ליצור עם כולם שעות איכות.

 

עקרב

 

בית הכספים שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את הכספים שאתם שואפים לקבל אותם. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יישאו בהפסדים שלכם. כל עוד הכוכב סטורן שמביא איתו צורך בצמצום, מבקר בבית המשפחה שלכם, נראה שתרגישו מחויבות כלפי אלה שעוזרים לכם ויקשה עליכם לקחת אחריות.

 

קשת

 

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות העסקיות והרגשיות, אך בנסיגה. לכן כל מערכת יחסים או שותפות שתתחיל בפרק זמן זה תעמוד למבחן בסיום הנסיגה. בהחלט תקופה מאתגרת עבורכם. חשוב מאוד שבמשך כל התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך להגיב.  

 

גדי

 

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים מבחינה כלכלית לאנשים קרובים אליכם וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית העבודה שלכם, אין ספק שיחסים מקצועיים יהיו רגישים במיוחד לאור העובדה שאתם נוטים לקחת אותם ברצינות יתר.

 

דלי

 

נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם והוא התחום היצירתי של חייכם אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם אם רק היו מקשיבים לכם. אתם צריכים להבין שכל אחד לומד ומבשיל בזמן המתאים עבורו.

 

דגים

 

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים שבמשך החיים היו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. כוכב העשייה בשם מארס נותן לכם יכולת להצליח וכוח להפעיל את האנרגיות שלכם במקום שאתם מעוניינים להשקיע. ייתכן ותקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם. קחו בחשבון שזה הזמן להשקיע במשפחה ואתם יכולים להתמודד עם כל תחום.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת   

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש