כולם חוזרים ללימודים באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● 18/5/2020 13:57 ● ערב ערב 2966
עם החזרה לשגרה בצל מגפת הקורונה ותחת עומס חום כבד, חזרו השבוע ללימודים כל תלמידי מערכת החינוך כולל מעונות היום והצהרונים. לצד היערכות לקליטת כל התלמידים תוך התאמת מערכת השעות ומערך ההפסקות, הושם דגש על תקינות מערכות המיזוג בכיתות תוך הקפדה על סגירת דלתות ופתיחת חלון אחד. ממוצע הנוכחות בכיתות עומד על 75%. החל מיום ראשון האחרון, קלטו הצוותים החינוכיים בהתרגשות את התלמידים תוך מילוי ההנחיות למען שמירה על בריאותם ובכלל זאת החובה לעטות מסכת אף ופה ושמירה על ריחוק חברתי (2 מטר) בהפסקות ובשטחים הציבוריים. תלמידי כיתות ד׳ ומעלה יעטו מסכה גם במהלך השיעורים. לצד אלה, נערכת מערכת החינוך באילת להצהרת בריאות מקוונת אותה יציגו מידי יום התלמידים.
 כולם חוזרים ללימודים באילת

חוזרים ללימודים בצל הקורונה - ילדים עם מסכות - בית ספר יעלים

 

בהתאם להחלטת הממשלה ולפי מתווה מחוז דרום של משרד החינוך, חזרו ביום ראשון האחרון (17.5) ליום לימודים מלא: מעונות היום, גני הילדים שלמדו בחצאי שבוע, כיתות א׳-ג׳ שלמדו בלי ימי שישי, כיתות י׳ שלא למדו עד כה בבתי הספר, כיתות י״א-י״ב שלמדו עד כה באופן חלקי והחינוך המיוחד שלמד עד כה באופן מלא. כולם לומדים בהרכב מלא בכיתות אורגניות (ללא קפסולות), כמובן תוך שמירה על ההנחיות. ביום שני (18.5) חזרו ללימודים כיתות ד׳, ה׳, ו׳, גם הם ליום לימודים מלא. עוד ביום שני (18.5) חזרו לפעול הצהרונים בגנים ובבתי הספר בהפעלת רשת המתנ״סים, גם הם באופן מלא. כך גם תלמידי חטיבות הביניים, כיתות ז׳, ח׳, ט׳ שחזרו במדורג בימים שני ושלישי. לטובת היערכות מהירה ויעילה של כל מוסדות החינוך פעל אגף החינוך במינהל שח"ק מול כל מנהלי בתי הספר וסגלי החינוך ובעבודה משותפת ומאומצת, החזירו את שיגרת הלימודים ללא תקלות ובהתרגשות משותפת של המורים והתלמידים.

 

 

כידוע כל מוסדות החינוך עברו ניקיון יסודי כולל חיטוי. בכל מסדון הוצבה עמדת חיטוי הכוללת אלכוג'ל ומגבוני חיטוי. בנוסף, במהלך היום מתבצע מספר פעמים, ניקיון שירותים כולל חיטוי ידיות ודלתות ובסוף כל יום מתבצע ניקיון יסודי. לצד החובה לעטות מסכה בהפסקות ובשטחים הציבוריים ומכיתה ד' ומעלה גם במהלך השיעורים, חלה חובה על כל התלמידים להצטייד בבקבוקי מים אישיים כיוון שלא תותר שתיה מהברזיות.

 

בכל בית ספר נפתחים כל השערים על מנת לאפשר כניסה מבוקרת של הילדים. כניסת הורים לא מותרת בשלב זה לבתי הספר ולגנים. כאמור כחלק מההיערכות לחזרה ללימודים ולאחר תשעה שבועות של למידה מרחוק, שקדו מנהלות בתי הספר והצוותים החינוכיים על מערכי שיעור מותאמים כולל למידה ממוקדת לבגרויות בבתי ספר התיכוניים.


חדשות אילת והסביבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש