תכשיטים לגבר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/5/2020 20:14 ● ערב ערב 2965
גברים כיום כבר לא נחשבים למין שלא אכפת לו מאסטתיקה, לבוש או תכשיטים. כיום יש קולקציות שלמות אשר מתאימות עבור גברים. כמו שיש קולקציות תכשיטים לנשים, כך רשתות האופנה והתכשיטים שמים את הגברים במרכז ומייצרים גם עבורם. במאמר זה אנו נדבר על תכשיטים לגבר אשר גברים אוהבים כיום.
תכשיטים לגבר

 

שרשראות עור

 

העור בגוון הכהה שלו נכנס חזק מאוד לעולם תכשיטי הגברים. העור הוא חומר גלם אשר המראה שלו גברי מאוד, נקי מאוד והוא מתאים מאוד ליום יום וגם עבור אירוע ערב. שרשראות אשר עשויות מעור בגוון חום או שחור כהה משתלבות היטב עם תליוני כסף וכאשר הן מגיעות באורך בינוני אשר מגיע קצת אחרי הצוואר זהו למעשה תכשיט מושלם לגבר. לא רק שרשראות עשויות מעור רווחות כיום את ענף התכשיטים לגבר, בהחלט ניתן לראות כיום גם צמידים מעור וארנקים וזהו חומר גלם נהדר שגברים מאוד אוהבים.

 

תכשיטי כסף

 

הכסף אף הוא חומר גלם גברי במיוחד. יש בו חספוס מסוים שנוצר בעקבות הצבע הנהדר שלו שמקבל מעט השחרה ונראה עתיק ומיוחד לאורך זמן. מכסף מייצרים עבור גברים שרשראות, צמידים וארנקי כרטיסים והם נראים יפים מאוד כאשר גבר מתקשט בהם. תכשיטי הכסף מתאימים מאוד ליום יום וגם לערב. הם נחשבים לסגנון תכשיטים לגבר אשר אף פעם לא נעלם.

 

תכשיטי זהב עבור גברים

 

זהב הוא חומר גלם יוקרתי אשר לרוב מזוהה עם נשים בטבעות, שרשראות וצמידים. אך כיום, גבר שרוצה להתהדר עבור ערב בתכשיט יוקרתי ויפה, מספיק שיצטייד בגורמט יפה אשר תופס את העין. כאשר גברים מתקשטים בתכשיט זהב, הם לא צריכים הרבה, הם זקוקים סה"כ לתכשיט אחד בולט ויפה וההופעה שלהם תיראה מיליון דולר. זו יכולה להיות שרשרת, גורמט או שעון זהב מפואר. כל אלו בהחלט יעשו את העבודה.

 

איזה תכשיט כדאי לבחור?

 

ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור את התכשיטים לפי הטעם האישי שלכם. אם אתם אנשים שאוהבים מראה סולידי, לכו על תכשיטי עור או כסף. אם אתם מעוניינים במראה בולט, לכו על תכשיטי זהב.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש