אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 13/5/2020 20:07 ● ערב ערב 2966
טיפ לילידי השבוע - למרות הבשורות הטובות במובן הכלכלי , הרי שעליכם להיות מאוד זהירים לגביהם, כיוון שהכוכב שלכם וונוס נמצא בנסיגה ובדיוק בבית הכספים שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

בשבוע הקרוב ולמשך כל התקופה הקרובה יהיה הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים בבית המסמל את הסביבה הטבעית שלכם ולכן עובדה זו יכולה להיות רגישה עבורכם כיוון שהיא יכולה ללמד על מערכת יחסים לא טובה עם אנשים קרובים לכם במיוחד שאתם יכולים להצטער אחר כך על כל מילה שנאמרה שלא במקום. המצב הכספי שלכם ממשיך להיות לא יציב וזה המקום שבו עליכם לשים שם את הדגש.

 

שור

הכוכב שלכם שנכנס לנסיגה למשך החודשיים הקרובים מלמד על כך שאתם עשויים להיות בקצר עם הקרובים לכם גם במישור האישי וגם במישור הכלכלי. זו עלולה להיות תקופה טעונה עבורכם וכל דבר שתרצו לעשות או לפתח תרגישו שבאים כנגדכם אם במילה או אם במעשה. הנושא הכספי יטריד אתכם במיוחד ולכן חשוב מאוד שתחשבו כיצד אתם משדרגים את מעמדכם האישי.

 

תאומים

הכוכב מרקורי מקושר עם המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הדיבור הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו זמנית כמה דברים יחד, כרגע הוא נמצא במזל שלכם באופן שהוא מגביר את היכולת האישית שלכם לפתור בעיות. גם הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים חמות וטובות נמצא במזל שלכם, אך בנסיגה ולכן זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להשקיע, על מנת לשפר בכל מקום בו אתם רוצים להצליח.

 

סרטן

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים, נכנס אצלכם למקום המקושר עם תת מודע ולכן נראה שאתם נוחים לשמור על סודיות בנושאים אלה ולא משתפים אנשים קרובים אחרים על  מנת שתוכלו להצליח בתחומים החשובים לכם. גם כוכב התקשורת נמצא במקום זה ולכן נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם.

 

אריה

אתם נמצאים בתקופה שהיא מלאת שינויים מפתיעים מבחינה מקצועית ואתם יודעים שכדי להרוויח כסף אתם צריכים לייצר עבודה ולכן הגיע הזמן להחלטה אישית  באיזה דרך ללכת. עובדה זו מגיעה בעקבות הידע הפנימי שלכם , שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכל נראה כרגיל. המחירים שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם, הינה יקרה למדי והגיע הזמן לעשות מה שאתם באמת רוצים.

 

בתולה

הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא אצלכם בבית הקריירה וגם כוכב וונוס שאחראי על נושאי יחסים נמצא אצלכם בבית זה , אך בנסיגה. עובדה זו מעידה על תקופה מאוד עדינה בנושאים המקצועיים שלכם. לא בטוח שהדברים מתנהלים כפי שאתם רוצים ומבינים ולכן אתם מאוד מתוסכלים מכך. ברור לכם שתקופה זו תהייה עדינה וארוכה ותצטרכו את מלוא הסבלנות על מנת לעבור אותה.

 

מאזניים

הכוכב וונוס האחראי על מע' יחסים שהוא גם הכוכב שלכם, נמצא במקום בו אתם לומדים איך להתנהל מבחינה אישית עם אנשים וגם בכל הקשור לנושאי שיתופי פעולה. זוהי תקופה מצויינת למחשבה מעמיקה על החיים ולנסות ללמוד באופן עצמאי כל דבר שיכול לחזק את מעמדכם המקצועי שכל כך חשוב לכם. הכוכב שלכם בנסיגה לחודשיים הקרובים ולא בטוח שתצליחו לממש את כל תוכניותיכם.

 

עקרב

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ושני נושאים אלה אכן נבחנים כרגע בחיים. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל עוד יכולים עד סוף השנה ליהנות מהאנרגיה של כוכב השפע יופיטר שנמצא אצלכם במקום המקושר עם אנשים הקשורים איתכם בחיי היום יום ובסביבה הקרובה. שאר ילידי המזל מתעמתים עכשיו עם האנרגיה של כוכב סטורן המעכב ומלמד שמעמת אתכם עם המושג משפחתיות.

 

קשת

הכוכב יופיטר שהוא הכוכב שלכם נמצא בבית הכספים שלכם ולכן אלה מכם שנולדו בסוף המזל יכולים ליהנות מהאנרגיה הטובה והזורמת שלו עד לסוף השנה ואולם מחודש זה ועד לחודש אוקטובר יכנס הכוכב לנסיגה ונראה שתוציאו כספים רבים שלא לצורך. חשבו לעומק לפני כל הוצאה, האם אתם באמת חייבים אותה או שאתם מעמיסים כרגע הוצאות על עצמכם. עדיף שתחסכו , כיוון שיש לכם נטייה טבעית לבזבזנות.

 

גדי

הכוכב שלכם סטורן המביא איתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, לקחת אחריות ולהציב לכם אתגרים שונים , נמצא הפעם בבית הכספים שלכם ויהיה שם גם במשך כל השנתיים וחצי הקרובים. זה בדיוק הזמן לנסות להיות מדויקים יותר בתוכניות ובכוונות שלכם. רק התנהלות כזו תביא אתכם להצלחה אליה אתם מכוונים את עצמכם. זה גם הזמן להבין שיש תוכנית על לכל דבר, וכל דבר מגיע בזמן הנכון.   

 

דלי

השמש שהיא המאור הגדול נמצאת בבית המשפחה שלכם ולכן אתם עסוקים יותר מתמיד עם הצורך שלכם ב"יחד" ובחיזוקים מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם בהתמודדות בתחום זה. השתדלו לא להגיע להחלטות בנוגע לצעירים מכם במשפחה בכל התקופה הקרובה, כיוון שהכוכב שמשפיע על כספים ומערכות יחסים נמצא בנסיגה ואתם רוצים לשמור את האנשים הקרובים לכם, צמוד אליכם.   

 

דגים

הכוכב וונוס המזוהה עם בשורות טובות ונעימות נמצא בבית המשפחה שלכם כך שנושאים שונים על רקע משפחתי צפים ועולים ואתם מתלבטים כיצד לנהוג . כוכב זה יעלה את כל הקשור ליחסים בין אישיים טובים וגם אלה שלא בחייכם ויגרום לכם להתעמת עם עצמכם ולחשוב האם נכון לשמר את זכרונות הכעס שלכם ולהתנהל בהתאם, או ללמוד לשחרר ולא להיות תקועים במקומות רגשיים קשים .  

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש