רשלנות רפואית - בניית תיק מנצח

מאת: או-מד מדיקל ● 6/5/2020 19:12 ● ערב ערב 2965
כאשר קורה הגרוע מכול והצוות הרפואי שטיפל בנו עושה זאת ברשלנות הכאב שלנו הוא והמצוקה שלנו גדולים מאוד. במקרה בו אנחנו חושדים שהייתה רשלנות רפואית בלידה של התינוק שלנו אסור לנו להסס ועלינו לבדוק בעזרת חוות דעת רפואיות אחרות האם באמת הייתה רשלנות או לא ככל שיש חוות דעת רפואית מהימנה ניתן להגביר את הסיכויים לנצח את התיק
רשלנות רפואית - בניית תיק מנצח

במקרה שחוות הדעת הרפואית תראה שאכן הייתה רשלנות אנחנו נצטרך להחליט האם אנחנו רוצים לתבוע תביעת רשלנות את הצוות הרפואי או לא. מבחינה משפטית אנחנו יכולים לבחור לתבוע את הצוות הרפואי בתביעה אזרחית ואנחנו יכולים להגיש נגדו תלונה במשרד הבריאות.
רשלנות רפואית בלידה – והתמודדות עם נכות של התינוק
רשלנות רפואית בלידה יכולה להיות דבר קשה מאוד בגלל התוצאות שלה שיכולות להיות נכות תמידית אצל התינוק. כאשר לתינוק שלנו נגרמת נכות בשל רשלנות רפואית אנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה בכלל. עורך דין רשלנות רפואית יוכל לסייע לנו לתבוע את הצוות הרפואי ולקבל את הפיצוי הכספי שאנחנו צריכים על מנת לתת לתינוק שלנו את כל התנאים לאיכות חיים טובה ואיכותית.
התמודדות עם נכות של תינוק יכולה להיות דבר שנצטרך להתמודד אתו כל החיים גם כאשר התינוק שלנו יגדל ויהפוך לילד ולנער. לעיתים רק לאחר מספר חודשים או שנים ניתן לקבוע עד כמה חמורה הנכות ובאיזה חלקים תפקודיים בגוף היא פגעה. בעת רשלנות רפואית בלידה יכולות להיגרם נכויות רבות כמו למשל מצב בו לא מגיע מספיק חמצן למוח של התינוק ואז הוא סובל ממחלת סי.פי – שיתוק מוחין. גם כאשר נגרמת לתינוק שלנו נכות חשוב שלא נאבד אמון ברופאים ונסמוך עליהם שיסייעו לתינוק שלנו להחלים ולהגיע לרמת תפקוד גבוה.

עו”ד רועי סגל
רשלנות רפואית ונזקי גוף
050-4388258


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש