הכנה נכונה לצו ראשון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/4/2020 05:57 ● ערב ערב 2962
לא מעט בני נוער שואלים את עצמם האם הם צריכים להתכונן לצו הראשון? התשובה היא חד משמעית כן! בצו הראשון עצמו המועמדים מוצאים את עצמם עוברים תחנות רבות, כאשר לכל תחנה יש חשיבות משמעותית. ההכנה המשמעותית ביותר מבחינתכם צריכה להיות ההכנה למבחנים הפסיכוטכניים שהם אלה שיקבעו את ציון הדפ"ר שילוו אתכם לכל אורך השירות. ציון הדפ"ר הוא זה שיקבע האם אתם תוכלו לצאת לקצונה או האם תוכלו להתמיין לתפקידים מסווגים.
הכנה נכונה לצו ראשון

הכנה נכונה לצו ראשון היא לא דבר של מה בכך, ולכן חשוב מאוד שתדעו כיצד לעשות זאת על מנת שתצאו בסופו של יום עם ידכם על העליונה – וכמובן תגיעו מוכנים לצו הראשון.

 

הכנה נכונה לצו ראשון מתחילה בתכנון מקדים

 

 

לפני שאתם מתחילים לחשוב כיצד אתם מבצעים הכנה נכונה לצו ראשון, אתם צריכים לעשות לעצמכם לוחות זמנים מסודרים. כך לא תמצאו את עצמכם מבצעים את ההכנה כאשר עומד לרשותכם זמן מוקצב. ההכנה המקדימה היא הדרך שלכם להגיע מוכנים לצו הראשון.

אנו ממליצים לכם להתחיל להתכונן לצו הראשון עצמו כחודשיים או אפילו כשלושה חודשים לפני המועד שבו אתם אמורים להתייצב בצו הראשון עצמו. כך תוכלו מצד אחד להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם, אך מצד שני להכין את עצמכם לצו הראשון כמו שצריך.

 

הכנה נכונה לצו ראשון בדגש על המבחנים הפסיכוטכניים

 

אז כמו שאמרנו המבחנים הפסיכוטכניים הם החשובים ביותר מבחינתכם, ולכן אתם צריכים להיות מוכנים לקראתם. הבעיה המרכזית היא שמרבית המלשבים אינם יודעים למה לצפות כאשר מדובר על המבחנים הפסיכוטכניים, ואי הידיעה עשויה להיות בעוכריהם.

מהסיבה הזאת מוטב שתרכשו מנוי הכנה למבחנים הפסיכוטכניים שבו תוכלו להיחשף לשאלות שאותן אתם צפויים לפגוש גם בצו הראשון עצמו. כך תוכלו לשפשף את הידע שלכם בנושאים שונים, ובו זמנית לדעת בדיוק אילו סוגי שאלות מצפות לכם בצו הראשון עצמו.

 

שינה טובה יום לפני היא הכרחית להצלחה

 

אומנם אתם בוודאי תתרגשו מאוד לפני שתצאו לצו הראשון, אך חשוב מאוד שתיתנו לעצמכם מספיק זמן על מנת לישון. אל תקבעו תוכניות בערב שלפני הצו הראשון, ותשתדלו לעלות למיטה מוקדם על מנת שתגיעו עם כוחות ועם אנרגיות לקראת הצו הראשון עצמו.

מדובר על יום עמוס מאוד, לכן אין מקום מבחינתכם להגיע עייפים. העייפות שלכם עשויה להביא אתכם למצב שבו תהיו פחות מרוכזים – וזה יהיה מאוד חבל מבחינתכם ובחלק מהמקרים אפילו פספוס רציני.

המאמר נכתב על ידי MyArmy, שמציעים מגוון מדריכים והכנות לצבא בחינם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש