חוויית האטרקציות באילת וסביבותיה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/4/2020 17:59 ● ערב ערב 2961
עיר הנופש הדרומית אילת מציעה מגוון של אטרקציות לכל המשפחה, שמתאימות לכל סוגי המטיילים והנופשים. הנה כמה מהאטרקציות הכי שוות בעיר:
חוויית האטרקציות באילת וסביבותיה

 

המצפה התת ימי ושמורת חוף האלמוגים

 

פארק המצפה התת ימי מאפשר הצצה נדירה לליבה של אחת משוניות האלמוגים המיוחדות בעולם, יחד עם אטרקציות נוספות כגון עולם הכרישים (אקווריום כרישים מרשים), תצפית מרהיבה מראש המגדל, שיט בסירת זכוכית, ועוד. מתחם המצפה נמצא בצדה הדרומי של שמורת חוף האלמוגים, שמורת טבע ייחודית ובה שונית האלמוגים הצפונית בעולם, והיחידה בישראל.

 

ריף הדולפינים

 

חוף ואתר מיוחד המאפשר למבקרים לצפות בדולפינים בסביבתם הטבעית, לשחות איתם ואפילו לצלול עם מדריך ולקבל תיעוד בוידאו (בתשלום נוסף כמובן). מדובר באחת מהאטרקציות הייחודיות לעיר אילת ולסביבתה, והאהובות ביותר על המבקרים בעיר.

 

פארק תמנע

 

מדובר באחד מהפארקים המיוחדים והיפים בעולם! פארק תמנע, הממוקם 20 ק״מ צפונית לאילת, מציע מגוון של נופים דרמטיים וצורות שפוסלו על ידי הטבע ממשך אלפי שנים. הפארק רחב הידיים כולל בין השאר את עמודי שלמה המרשימים, ״הפטרייה״, הקשתות, ואת אתר הפקת הנחושת העתיק בעולם.

 

הפארק האתגרי טופ 94

 

אחת מהאטרקציות המרשימות באילת במיוחד היא מתחם ממוזג שהוא בעצם פארק הרפתקאות, חוויות ואתגרים לכל המשפחה. במתחם מגוון גדול של פעילויות – צוק טיפוס, קירות טיפוס ברמות שונות, פארק חבלים, מסלול קארטינג הגדול והמתקדם מסוגו בישראל, זירת חץ וקשת, מתחם פיינטבול, מטווח מקצועי (לגיל 18 ומעלה), מוזיאון לוחמי הנגב ובו אוסף כלי נשק ייחודי, ועוד. ממוקם כשבע דקות נסיעה מאזור המלונות.

 

המזרקה המוזיקלית

 

מדובר במזרקה הגדולה בישראל, שכוללת 350 מתזי מים שמגיעים לגובה של עד 30 מטרים, בשילוב של צבע, תאורה מרהיבה ומוזיקה. המזרקה עובדת בעיקר אחרי רדת החשיכה ומציעה מופע אורקולי מרהיב, בדומה לזה שאפשר לחוות בערים כמו ברצלונה ולאס וגאס.

 

קניון ה-Ice Mall ומשטח ההחלקה

 

במרכזו של קניון ה-Ice Mall באילת ממוקם משטח החלקה ענקי (1,800 מ״ר) ומקצועי בגודל אולימפי, המאפשר לכם ולחבריכם/בני משפחותיכם להתנסות בהחלקה על הקרח, גם אם אתם רק מתחילים (ניתן לקבל הדרכה בתשלום) או מקצוענים. קניון האייס-מול של אילן כשלעצמו מהווה מוקד משיכה לתושבי העיר ותיירים, שכן מדובר באחד מהקניונים הייחודיים בעולם מבחינת העיצוב והאטרקציה שבמרכזו, ובו כ-150 חנויות מכל הסוגים, ממותגי יוקרה ועד מסעדות ובתי קפה.

 

חוות הגמלים

 

חוות הגמלים, הממוקמת בנחל שלמה, מציעה אירוח מדברי אותנטי, לצד טיולי גמלים, פארק חבלים גדול, כרכרות חמורים, ימי כיף למשפחות ועובדים, והכל ברוח מדברית ובאווירה קסומה ומיוחדת.

 

 

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש