אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/4/2020 17:52 ● ערב ערב 2962
טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי השבוע ממשיכים להיות מודאגים בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במקום המחובר לנושאי תת המודע ומעלה על פני השטח פחדים ומחשבות מדאיגות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


 

טלה

 

בימים אלה יצא הכוכב שעיכב ושינה את עשייתכם המקצועית מבית הקריירה שלכם וייתכן שלאט לאט תרגישו שהקשיים מתפוגגים לכם. כוכב השפע ושמו יופיטר עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם וייתכן לכם דחיפה להמשיך את כל תוכניותיכם שייתכן והתעכבו עד עכשיו. מבחינה חברתית אתם נכנסים לעידן חדש והחודש הוא זמן מתאים לחיזוק קשרים אישיים.

 

שור

 

הכוכב מארס שהינו כוכב של עשייה נכנס אליכם לבית הקריירה ומביא לכם צורך בעשייה אינטנסיבית ואכן כוכב זה ייתן לכם את הכוח הפיזי הנדרש לביצוע משימות ואילו כוכב סטורן שיודע להפיק לקחים וגם הוא נכנס לבית הקריירה שלכם ייתן לכם את האפשרויות וההבנה הנכונה לעשייה נבונה. ייתכן ויצוצו קשיים, בדרך אך אין ספק שתוכלו להתגבר על כך.

 

תאומים

 

הכוכב וונוס עומד להיכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לחדש מערכות יחסים שכבר מזמן חשבתם עליהם, אך איכשהו עד היום הדברים התמסמסו מחוסר תשומת לב או מחוסר יכולת לממש את הכוונות שלכם. הפעם נסו להפעיל קשרים מאחורי הקלעים, על מנת שתהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון ותוכניותיכם אכן תתקבלנה בברכה.

 

סרטן

 

אתם עדיין עוברים שינויים בכל הנוגע לעבודה שבהחלט גם משפיעה על הקריירה שלכם. לעיתים קרובות מדי אתם מרגישים שבמידה מסוימת מיציתם את דרככם במקום הנוכחי ויש בכם רצון להתחלות חדשות. ייתכן ואנשים שכלל לא ציפיתם מהם על רקע חברתי, יעזרו לכם לרכוש קשרים חדשים שדרכם תוכלו בהמשך להגיע למימוש תוכניותיכם.

 

אריה

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא עכשיו במקום המקושר עם כל יחסי השותפויות בחייכם, האישיים וגם המקצועיים. עובדה זו מלמדת על התנהלות אינטנסיבית בנושאים אלה וגם על כך שייתכן ותהיו נוחים לכעוס מהר מדי והצד שכנגד לא בהכרח יבין על מה יצא זעמכם. זה הזמן להבין, שלכל דבר יש את קצב ההתנהלות המתאים לו ביקום.

 

בתולה

 

השבוע השתחרר ויצא לאחר תקופה ארוכה הכוכב סטורן מבית היחסים האישיים שלכם עם אחרים במשפחה שהם לא תמיד מדרגה ראשונה, אך עדיין היו זקוקים לכם. מעכשיו ולמשך תקופה של שנתיים וחצי ישהה הכוכב בבית העבודה שלכם, הוא המקום החשוב לכם ביותר ולכן ייתכן שיוצרו קשיים חדשים שחשוב מאוד שתיקחו אותם באופן מידתי ולא תיכנסו ללחץ.

 

מאזניים

 

הצפיפות אותה אנו חשים בימים אלה משפיעה עליכם ונותנת בכם את אותותיה בנוסף לעובדה שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד. ייתכן שהציפיות של האחרים מכם גדולות וגבוהות עליכם. אין לכם כרגע , את היכולת להיות בסדר עם כולם כמו שבאמת הייתם רוצים ועובדה זו מכניסה אתכם לסטרס.

 

עקרב

 

אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג. המצב הנוכחי אינו מאפשר לכם לזרום בחופשיות עם הרצונות שלכם. תאלצו לחכות עד לסוף החודש הבא כשהמצב יירגע . בשבוע הזה אתם מרגישים מחויבים למשפחה הגרעינית שלכם למרות שמדי פעם אתם מרגישים תסכול וחוסר אונים בעקבות המצב.  כרגע הדבר הנכון הוא להשלים עם הנסיבות.

 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה עבורכם, כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי תחומים שלא חשבתם על הרצינות שלהם ברגע שהסכמתם לקחת אותם על עצמכם מלכתחילה. אתם הם אלה שבמשפחה הקרובה צריכים לאחד ולגבש את המשפחה הגרעינית על כל הבעייתיות המורכבת בזמן זה. נראה שתעשו זאת בהצלחה כיוון שהכוכבים לטובתכם.

 

גדי

 

לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה הייתם בתקופה אינטנסיבית , מהחודש תוכלו להתחיל לנשום לרווחה. הכוכב שהביא איתו אנרגיות לוחצות והמוכר בשמו מארס יצא מהמזל שלכם והכוכב שגרם לכם לקחת אחריות בשם סטורן גם הוא יצא סוף סוף מהמזל שלכם לאחר תקופה ארוכה שבה הסב לכם קשיים. זה הזמן לקחת פסק זמן ולעשות חישוב מסלול מחדש.

 

דלי

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית המשפחה הוא גם המעגל הראשון והקרוב לכם ביותר ולכן נראה שאתם מאוד מופעלים בנושאים אלה ובעיקר בתקופה רגישה זו שבה המשפחה היא ערך עליון, אך לא בהכרח יש לכם יכולת להיות מחוברים איתה כפי שהייתם רוצים. נושאים כספיים יהיו דומיננטיים במיוחד בחודש זה ולכן כדאי שתהיו זהירים במיוחד.

 

דגים

 

הכוכב וונוס שמביא שמחה והקלה במערכות יחסים עומד להיכנס בפסח הזה אל בית המשפחה שלכם ויביא איתו שינויים לטובה במערכות יחסים. אתם משקיעים הרבה מאוד במשפחה הקרובה בתקווה לגבש אותה, אך עדיין לא מרגישים שאתם יכולים להגיד לעצמכם שהנה הגעתם למטרה שהושגה. זה הזמן להגיד בדיוק את מה שאתם חושבים ולא ללכת סחור סחור.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש