בר מים מומלץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/3/2020 09:23 ● ערב ערב 2960
מים מכילים 70% ממשקל גופנו, ומאפשרים לנו לתפקד באופן תקין. מרבית האנשים לא שותים את כמות המים הנדרשת (לפחות שני ליטר ביום), מה שגורם למגוון של תופעות בריאותיות – החל מעייפות וכאבי ראש ועד למקרים שונים של דלקות. על פי מחקרים, אנשים שמחזיקים בביתם בר מים ביתי שותים יותר מים, ובהתאם לכך מרגישים טוב יותר במהלך היום. אם גם אתם הגעתם לנקודה בה אתם מבינים שבר מים הוא פתרון מושלם עבורכם – המדריך הבא יעזור לכם להחליט איזה בר מים מתאים לכם.
בר מים מומלץ

 

 

איך תחליטו איזה בר מים מומלץ לכם?

 

בשוק קיימים סוגים שונים של ברי מים, והמבחר ללא ספק עלול לבלבל. ההחלטה על בר מים מומלץ ומתאים עבורכם, צריכה לבוא אחרי שבחנתם את הצרכים שלכם ולקחתם בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים – החל ממחיר בר המים או המתקן ועד לבטיחות ואיכות המים.

  1. הטעם – הטעם של המים בברי המים המינרליים נמצא באיזון המדויק שבין מים מתוקים למים בטעם ניטרלי. על פי רוב, הטעם של המים היוצאים מבר מים מינרליים נחשב לטוב ביותר.
  2. הבריאות – ישנם סוגים שונים של ברי מים, ובהתאם לכך גם מנגנוני הפעולה שלהם. אמנם בר מים מסוננים מרגיש לנו בריא יותר כי הוא מסנן את המים, אך חשוב לזכור שבברי מים מסוננים, ישנה הסכנה שבהכנסת חיידקים לגוף כתוצאה מצבירת חיידקים על הסנן, שלעיתים אף הופך לסנן מלא בעובש. בברי מים מינרלים, כדוגמת בר המים של נביעות, אין סנן ולכן אין סיכון בשתיית מים מלוכלכים – המים תמיד נקיים, צלולים ובריאים.
  3. המחיר – בברי מים מינרליים אין הוצאות כספיות נוספות ולא צפויות, וזאת בהשוואה לברי מים מסוננים שיש צורך להחליף בהם את הסנן מעת לעת בעלות גבוהה. עוד חשוב לזכור, שברי מים מסוננים זוללים את החשמל ולכן תורמים בעקיפין לתשלום גבוה יותר עבור כל שימוש והרתחה של המים.
  4. עיצוב – בר מים יכול בקלות להפוך לאלמנט עיצובי לכל דבר ועניין. בחלק מהמותגים, תוכלו לבחור את עיצוב בר המים שלכם על פי טעמכם וכן לבחור מבין מגוון צבעים, בצורה שתשתלב בסגנון הכולל של הבית/המשרד שלכם.
  5. הגודל –  אחד הפרמטרים החשובים כשבוחרים בר מים מומלץ, הוא הגודל שלו. לא לכולם יש חלל פנוי בבית או במשרד שמאפשר הצבת מיני בר גדול. לכן, כדאי לשקול לרכוש מיני בר קומפקטי כדי לפתור את הבעיה.
  6. פונקציות המכשיר – ברי מים מגיעים עם מספר פונקציות שעבור חלק מהאנשים עשויות להיות ממש מהותיות. בין הפונקציות הקיימות: כפתור לנעילת יציאת מים רותחים כדי למנוע כוויות ילדים, כפתור הרתחה של אקסטרה מים רותחים, צג דיגיטלי המראה את טמפרטורת המים ועוד.

 

ההמלצה שלנו

 

מים הם מקור חיים, ואת זה כולנו יודעים. אך האם כדאי לרכוש בר מים מינרליים או מתקן מים מסוננים? יש לנו תשובה! לאחר שעשינו שכלול של מחיר, טעם ובריאות, בטיחות ופונקציות המשפיעות על חוויית השימוש – בשאלה איזה בר מים הוא הטוב ביותר, נמצא שבר מים מינרליים מומלץ על מתקן מים מסוננים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש