תחזיות בצל הקורונה - רחל ארז

מאת: רחל ארז ● 18/3/2020 13:36 ● ערב ערב 2959
כמה? למה? עד מתי ומה יהיה הלאה? פנינו לאנשי המקצוע שיחזו לנו - הקורונה לאן?
תחזיות בצל הקורונה - רחל ארז

 

קיפאון מתמשך


מי? רחל ארז מונבלט, מומחית טארוט, מנחה בשיטת ימימה.

מה צופים לנו הקלפים? 
"אכזבת החגים. פורים וגם פסח. התכנסות, התבודדות והמון חשש וחרדת חיים, אלו הדברים הבולטים ביותר בקלפים".

מה על הקורונה?
"נושא הקורונה, התחלואה והבריאות הכלל עולמית, מוצגים על ידי קלפים תקועים ופסימיים לפחות לחודשיים הקרובים. עוד אוסיף שלפנינו צפוי מקבץ דיסהרמוני במיוחד. צפוי קיפאון מתמשך. בארץ יתכנו לפחות 5 הרוגים, למרות כל ההשתדלות והמאמץ. תוך כשלושה שבועות ימצאו תרופה פשוטה יחסית אך אפקטיבית במיוחד".

איך הכלכלה תחזיק מעמד?
"המצב סופר דרמתי שאינו קשור למצב הביטחוני. הרבה מתח שורר מתחת לפני השטח. למרות שעסקים יסגרו, לא נראית קריסה כלכלית למדינה. המשק הישראלי יעמוד במשבר. ינקטו צעדים אגרסיביים יותר למניעת התקהלות. לא צפויה קטסטרופה או בהלה חברתית של פגיעה איש ברעהו. מובטח כי בחודש יוני המשבר יהיה מאחורינו. צפויה התרופפות במשמעת שנכפתה עלינו, כך שכל אחד לעצמו ילקק את פצעיו. פגיעה משמעותית תתכן אצל מי שמכר או קנה נכס בחודש פברואר מרס גם אם תובטח הקלה מדינית עבור אותם אלה. יתכן כאוס בערכאה המשפטית. חייבים לא יעמדו בהסדרי התשלום. ברמה האוניברסלית פועלים למען הסרת הלוט סביב האמת. לא אופתע באם המקור שכה עורפל ייתן את הדין במשפט עולמי.
מצב עדין זה הוא זמן נדיר. גם אם מבוהלים, חשוב לקחת את הזמן שיש לנו. זהו מצב שנכפה עלינו ללא ספק וראוי שניקח זאת לתועלת. בתקופת חיים זו בני אדם מתרוצצים מבוקר עד ערב. עבודה, לימודים, ספורט ומה לא, וגם כשאנחנו כבר נפגשים עם המשפחה אנו מיד שולפים את הנייד ושוקעים במידע הבלתי נדלה שעומד לרשותנו בכדי שנשלוט בעניינים, נחכים, שלא ישעמם וכו'. בזמן זה ראוי שננצל את הבידוד ונכיר קצת יותר טוב את סביבת החיים שלנו באמת".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש