בעקבות המאבק בקורונה: ממחר ייסגרו כל סניפי הרישוי בארץ. פעולות דחופות יבוצעו באמצעים המקוונים.

מאת: או-מד מדיקל ● 18/3/2020 01:28 ● ערב ערב 2958
בהתאם להחלטת הממשלה ובמסגרת המעבר למתכונת חירום, החל ממחר (יום רביעי) 18 במרץ 2020, ייסגרו כל סניפי הרישוי ברחבי הארץ לקבלת קהל. מי שהזמין תור למשרד הרישוי, באמצעות מערכת זימון תורים, יקבל בשעות הקרובות הודעה על ביטול התור.
בעקבות המאבק בקורונה: ממחר ייסגרו כל סניפי הרישוי בארץ. פעולות דחופות יבוצעו באמצעים המקוונים.
משרד הרישוי אילת - צילום גוגל סטריט וויו

מתוך כוונה לאפשר רציפות תפקודית של השירותים החיוניים, למי שנדרש לבצע פעולות רישוי דחופות, מעמיד משרד התחבורה מגוון רחב של אמצעים מקוונים באמצעותם ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי, באינטרנט, בעמדות השירות האוטומטיות (רשיומט), בדואר ישראל, ובמוקד בטלפוני של משרד התחבורה.

באינטרנט ניתן לבצע את הפעולות הבאות: תשלום עבור רישיון נהיגה ורכב, החלפת מספר רכב למי שמחזיק בתג חנייה לנכה, הצהרה על סיום ליווי לנהג חדש, הגשת בקשה חדשה לתג נכה או חידוש בקשה קיימת.

בסניפי דואר ישראל בכל רחבי הארץ ניתן לבצע את הפעולות הבאות: תשלום אגרה בעד חידוש רישיון נהיגה או רכב והדפסתם. העברת בעלות על רכב ותשלום הפרשי אגרה בעת העברת בעלות מרכב נכה.

בעמדות השירות האוטומטיות (רשיומט), המוצבות בסניפי הסופר-פארם ברחבי הארץ, ניתן לבצע את הפעולות הבאות: תשלום אגרה בעד חידוש רישיון נהיגה או רכב (באמצעות כל כרטיס אשראי), הנפקת רישיון נהיגה או רכב, קבלת תדפיס של נקודות חובה.

במוקד הטלפוני של משרד התחבורה, 5678* ניתן לבצע תשלום אגרה בעד חידוש רישיון נהיגה או רכב, לקבל מידע אודות סטטוס טיפול בתג נכה וכן לקבל מידע אודות קריאה חוזרת לכלי רכב (RECALL).

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ציין: אזרחי ישראל, ימים לא פשוטים עבור כולנו. אנחנו במשרד התחבורה עושים הכל כדי לשמור על בריאותכם. אנחנו נקל על אזרחי ישראל בכל התחומים הקשורים במשרד. את תחומי הרישוי אותם אתם צריכים לבצע יש לעשות באמצעים מקוונים וניתנת דחייה עבור טסטים ורשיונות.

אזרחי ישראל, אנחנו מגוייסים יחד איתכם לשמירה על בריאות הציבור. יחד נעבור את התקופה ובע"ה נצליח לנצח את המגיפה עם מינימום פגיעות בנפש. הוסיף השר סמוטריץ'.

במהלך השבועות הקרובים, צוות מצומצם של עובדי רשות הרישוי ייתן מענה מקצועי לכל הגופים הממשיכים במתן השרות לציבור האזרחים וכן למוקד הטלפוני של המשרד שיידרש לטפל במקרים דחופים, נוכח ביטול קבלת הקהל במשרדי הרישוי.

נהגים שרישיונם הותלה בשל אי ביצוע קורס בשיטת הניקוד, החל מ-16 במרץ 2020 ועד ל- 15 ביוני 2020, ההתליה תחשב כבטלה עד ל-15 בספטמבר 2020.

נהגים הנדרשים לחדש את רישיון הרכב שברשותם ולבצע בחינת כשירות שנתית לרכב (טסט), החל מיום 16 למרץ 2020 ועד ליום 16 לאפריל 2020, יקבלו אורכה אוטומטית של 30 ימים לביצוע הטסט, באמצעות הוראת שעה שפורסמה מטעם משרד התחבורה.

נהגים שתוקף רישיון הנהיגה שברשותם פג ב- 16 במרץ 2020, רישיונם יוארך באופן אוטומטי בשלושה חודשים, באמצעות הוראת שעה שפורסמה מטעם משרד התחבורה. הנפקת רישיונות נהיגה קבועים (מפלסטיק) ממשיכה כסדרה.

מיום ראשון (15 במרץ 2020) ועד להודעה חדשה לא יתקיימו מבחני הנהיגה המעשיים (טסטים) לרכב פרטי. רשות הרישוי תמשיך לבצע בחינות מעשיות לטרקטורים, מכונה ניידת, מלגזות, אמבולנסים, רכבי ביטחון ואוטובוסים כדי לאפשר רציפות תפקודית וחוסן ראוי לענפי החקלאות, התעשיה, שירותי החרום ותשתיות הכרחיות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש