איך מבצעים חיטוי במבנים בהם התגלו מקרי קורונה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2020 07:55 ● ערב ערב 2958
בין אם אתם מתגוררים באילת או בכל מקום אחר בארץ ובעולם, אתם חשופים לנגיף הקורונה. אין ספק, שנת 2020 לא התחילה באופן בו דמיינו ואנחנו מתמודדים עם בהלה בצורה של מגפה כלל עולמית. אז מה נעשה כדי להיות כמה שיותר רגועים? חיטוי קורונה.
איך מבצעים חיטוי במבנים בהם התגלו מקרי קורונה?

מחפשים אחר שירותיהן של חברות חיטוי נגד קורונה? אין ספק, אסור יהיה להזמין כל חברת ניקוי בה אתם נתקלים באינטרנט. אם אתם מחפשים אחר חיטוי קורונה, אתם חייבים להסתייע במקצועני חיטוי בלבד, לא משנה אם אתם "רק" חושדים, או בטוחים שסביבת מגוריכם נחשפה למישהו אשר נושא את הנגיף. מה חשוב לדעת על קורונה, נכון לחודש מרץ 2020?

 

כיצד מבצעים בפועל חיטוי נגד קורונה? 

 

כשאתם מחפשים אחר חברת חיטוי, חשוב לוודא כי החברה משתמשת בכלל אמצעי הבטיחות הנדרשים. שימו לב, אתם חייבים לוודא את זה, לא בגלל שאתם דואגים לשלומם של מקצועני החיטוי. אתם צריכים לוודא זאת אך ורק בגלל שחשוב לכם שלומכם האישי.

ניתן דוגמה קצרה:

מה יקרה אם אנשי הניקיון יגיעו אליכם לאחר שהם חיטאו אזור אחר אשר נגוע בנגיף? לא יקרה כלום, אם הם מצוידים וממוגנים. אבל אם אנשי הניקוי לא ממוגנים? הם יעבירו גם אליכם את הנגיף. אז, כלל ראשון הוא ווידוא מקצועיותה של חברת החיטוי. חיטוי קורונה על ידי מדביר מוסמך בלבד, אל תתפשרו על פחות מזאת.

 

חיטוי נגד קורונה חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מנוסים

 

בזמן שהם משתמשים בחומרי חיטוי נגד וירוסים, מקצועני ההדברה יעברו על כל סנטימטר בביתכם ובמבנה. חומרי החיטוי הם חומרים כימיים חזקים, שאין להימצא בסביבתם ללא מסכות הגנה וציוד מגן. בכל מקרה בו אתם חושדים כי נחשפתם לנגיף הקורונה, שימו לב שיהיה את הצורך להזמין חיטוי כמה שיותר מהר.

כידוע לנו, הווירוס עשוי "לחיות" על משטחים שונים במשך שעות, לפעמים גם במשך ימים. חושדים כי נחשפתם לנגיף? אין להמתין. הזמינו עוד היום חברת הדברה מומלצת לחיטוי נגד קורונה. ככל שתמתינו ותתעכבו, כך תהיו חשופים לסכנה נרחבת יותר. בסופו של דבר, כולנו צריכים לדאוג לאוכלוסיה המבוגרת בקהילתנו.

 

האם וירוס הקורונה פוגע אך ורק במבוגרים?

 

נכון לתאריך 15 במרץ, 2020, אנחנו לא יודעים מהו הנזק האמיתי שנגיף הקורונה גורם לאנשים. רק אתמול דווח לנו בערוצי החדשות כי צילומי הריאות של מחלימי הקורונה נראים שונה מתצלומי ריאות של אדם רגיל. אם כך, אנחנו לא באמת יודעים מה הן ההשלכות ארוכות הטווח של הנגיף.

הדרך הכי טובה להתמודד מול נגיף הקורונה היא באמצעות היגיינה מוגברת, ניקיון וגם חיטוי קורונה על ידי מדביר מוסמך ומקצועי במקרה ובו היה חולה קורונה בשטח שבו אתם נוהגים להימצא. חושדים כי נחשפתם לנגיף? אל תסכנו את עצמכם, ובטח שלא את המבוגרים סביבכם. הזמינו חיטוי קורונה עוד היום.

ושיהיו ימים שקטים יותר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש