בניית חדרי קירור מתקדמים - למי כדאי לפנות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/3/2020 09:11 ● ערב ערב 2958
המהפכה של החיים המודרניים לא הייתה אפשרית ללא פיתוחים טכנולוגים קטנים אך בעלי חשיבות עצומה, שבשעתו ספק אם הייתה ידועה. האפשרות לייצר חדרי קירור היא דוגמא נהדרת לכך. ללא קירור, קצב ההתכלות של מוצרים אורגניים גדל בצורה משמעותית
בניית חדרי קירור מתקדמים - למי כדאי לפנות?

קצב הריבוי של חיידקים מואץ בתנאים של חום, ומאחר והם מתרבים בקצב לוגריתמי, הקירור מאריך את חיי המדף של המוצר באופן משמעותי. שוק פריזר מאפשר להגדיל את האפקט המעכב, בגלל ששינוי הטמפרטורה המהיר לא מאפשר לחיידקים להסתגל לכך. הקירור מאפשר לנו לחיות חיים בריאים יותר, לצרוך מזון ולאגור אותו לתקופות ארוכות, והוא מאפשר לנו לחיות חיי שפע.

 

אילו עסקים זקוקים לחדרי קירור מתקדמים ומדוע?

 

אחד היתרונות הגדולים של האפשרות לקרר לטמפרטורה נמוכה, הוא הצמיחה של תעשיות רבות התלויות בכך. יש מגוון עצום של עסקים הדורשים לשם פעולתם השגרתית בניית חדרי קירור ייעודיים. עסקים אלו כוללים בין השאר את הבאים:

 

חקלאות

 

עבודה בחקלאות היא עבודה נגד הזמן. לאחר הגידול של הצמח, דישונו ועיצובו, מגיע סוף סוף רגע הקטיף. כל הכסף שהושקע בתהליך, תלוי מענפי העצים, ועל בעל העסק לקטוף אותו משם במהירות האפשרית. ללא בתי קירור, החקלאות המודרנית הייתה נראית אחרת. חדרי הקירור מאפשרים גידול חד זני יעיל ומניב יותר, מאחר והם נותנים למפיצים את האפשרות להביא את הפרות אל השוק בצורה מדורגת. יחידת קירור פירות פעמים רבות כוללת גם מערכת לשינוי הרכבו של האוויר, לעיכוב נוסף של תהליכי הריקבון.

 

בתי מרקחת

 

חום הוא למעשה אנרגיה, וכאשר הוא פוגש בחומרים כימיים, הוא גורם להאצה משמעותית של התגובות הכימיות בין המולקולות המרכיבות אותם. כאשר מדובר בתרופות, כל שינוי בהרכב הכימי של המוצר הוא מסוכן, ולכן תרופות רבות דורשות אחסון במקום קר.

 

יינות

 

יינות דורשים תהליך יישון ארוך לפני שיהיו מוכנים לשיווק. תהליך היישון מתבצע בחביות בחדרי קירור ענקיים, או לאחר הביקבוק (הכנסת נוזל לבקבוק, לרוב לצורך הפצה ומכירה) בחנויות או בבית הלקוח. סטייה קלה אפילו מהטמפרטורה הרצויה, עלולה להוביל באחת להחמצה של היין, ולפגיעה כלכלית אדירה ביינן. מאחר ותהליך ייצור היין הוא תהליך מורכב, אשר כל שינוי בו משפיע מהותית על הטעם, יש צורך בפתרונות קירור אמינים, אשר יוכלו לשמור על אותה טמפרטורה במשך שנים בשביל היקב.

 

מסעדות

 

חלק מהמסעדות וחדרי האוכל זקוקים לפתרונות קירור ייחודיים, כדי שיוכלו לייצר ולמכור מאכלים עם קצב התכלות מהיר יחסית. חומוס למשל, דורש שור פריזר שיוכל להוריד את הטמפרטורה שלו במהירות רבה. חומוס הוא מוצר אשר קצב ריבוי החיידקים בו הוא גבוה במיוחד, ומאחר והוא מיוצר חם בתהליך ארוך, בית העסק חייב למצוא פתרון שיאפשר מכירה שלו יותר מיום אחד.

 

פנו לחברת אגריקור לפתרונות הקירור הטובים ביותר

 

תיקון מקררים מסחריים, או בניית חדרי קירור, חייבים להיעשות רק על ידי חברה עלייה ניתן לסמוך במאה אחוז, מאחר וכל העסק תלוי בתפקוד תקין שלהם. לכן, כדאי לפנות לבעלי מקצוע מובילים בתחום. חברת אגריקור היא חברה עם ותק של עשרות שנים בתחום  הקירור. הניסיון ארוך השנים של החברה מאפשר לה לבנות עבור לקוחותיה פתרונות קירור אולטימטיביים, תוך שכלול הצרכים של העסק הספציפי, ועבודה עם מיטב הטכנולוגיה הקיימת בשוק. במידה ויש לאחד הלקוחות בעיות עם תשלום מידי על השירות, החברה אפילו מעניקה פתרונות אשראי מעולים לעסקים, כולל עד 3 שנים ללא צורך בתשלום של ריבית!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש