אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 11/3/2020 20:18 ● ערב ערב 2958
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תרגישו שאתם רגישים מהרגיל בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי מבצע את נסיגתו והתיישרותו בבית תת המודע ויגרום לכם לחפש תשובות מעמיקות בעל כורחכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

בשבוע הקרוב מבקרת השמש בשמים בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן יהיה זה זמן בו תרגישו שאתם צריכים לקבל תשובות יותר עמוקות מהאני הפנימי שלכם. פחדים ישנים ישובו לקנן בליבכם ורק ייעוץ ושיחה עם אדם אמין ומקצועי יעזרו לכם להיחלץ מהפלונטר שבו אתם שרויים. לעומת זאת, הכוכב וונוס שאחראי על כספים ומערכות יחסים נמצא בבית הכספים שלכם ויאפשר לכם לתכנן תוכניות.  

 

שור

במהלך כל התקופה הקרובה תהיו עסוקים במחשבה כיצד אתם דוחפים את עצמכם מבחינה חברתית לאור ההישגים שלכם בתקופה האחרונה. אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה תהיה לכם היכולת לקדם את עצמכם למקומות חדשים. לאחר התיישרות כוכב התקשורת מרקורי בבית הקריירה שלכם, תרגישו שהנושא מתייצב אצלכם ותוכלו להמשיך לתכנן את העתיד.

 

תאומים

מרבית הכוכבים נמצאים בתקופה הזו במקום המקושר עם נושאי כספים שאתם מצפים לקבל מאחרים, השקעות פיננסיות , יחסים ורצון להתחלות חדשות בחייכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להשקיע את מקסימום היכולת שלכם בעריכת תוכניות אישיות בנפרד וגם עם השותפים לכם לחיים ולוודא שאתם מתואמים ביניכם. חשוב מאוד שכל התוכניות שלכם יבואו ממקום אמיתי.

 

סרטן

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת להיות מקודמים בתוכניותיכם דרך יחסים שיש לכם עם אנשים שגרים במקום המרוחק מכם, אך קרובים אליכם רגשית. זה הזמן לחדש ולחזק קשרים עם האנשים הללו כיון שדרכם צפויה לכם התקרבות למקומות חדשים ואף ייתכן שידברו אתכם על נסיעה עתידית למקומות שבהם תוכלו לנוח ולהירגע. את הצורך שלכם במשפחתיות הרוו דרך חיזוק מערכות קיימות.

 

אריה

אתם נמצאים בשלב קריטי בחייכם ובמיוחד בכל הקשור לבניית דרככם המקצועית. אתם יודעים שהגיע הזמן  לקחת אחריות על סגנון ודרך חייכם. נראה שבתוך עצמכם אתם מתלבטים רבות מהי הדרך הנכונה עבורכם ופחות משתפים את הקרובים לכם בחייכם, אולי כדי לא להדאיג אותם. מומלץ לכם לקחת לעצמכם פסק זמן ולבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם להתנהל בהמשך.

 

בתולה

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא גם מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אתם מרגישים שאתם בשלים לשינויים משמעותיים, אך חווים תקופה של בלבול. בדקו אם אתם אתם נדרשים לפעול באנרגיות המנוגדות לתפיסת העולם הבסיסית שלכם. הכוכב שלכם מרקורי מבצע נסיגה בבית העבודה שלכם ויתיישר שם בשבוע הקרוב. רק בעוד שבועיים חזרו לתכנן מחדש.

 

מאזניים

המשפחה הגרעינית שלכם דורשת מכם את מלוא תשומת הלב ולא נראה שיש לכם סבלנות לכך ולכן אתם נוטים להיות חסרי סבלנות גם לאנשים שבדרך כלל אתם מאוד מכילים אותם וזאת בגלל העובדה שאתם זקוקים לפינה הפרטית שלכם ומאחר והפרטיות מאוד חשובה לכם ייתכן ולא תשמחו לחלוק דברים אישיים עם אנשים שמחשיבים עצמם כקרובים לכם.  

 

עקרב

הכוכב וונוס שהוא כוכב מאוד חביב עבורכם כיוון שהוא מסמל מערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית השותפויות. נראה שאתם קרובים ליישור הדורים בנושאים כאובים עם אנשים קרובים ואלה מכם שמחפשים קשר יכולים להיות יותר קשובים למי שמחפש את קרבתכם. ייתכן שהם האנשים המתאימים לכם. היכולת שלכם לקחת אחריות תהייה במיטבה ומומלץ לכם לא לפחד ממנה.

 

קשת

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם כל המתרחש בנושאי כספים. נראה שאירועים חדשים גורמים לכם להתרכז בכל הקשור לפתירת בעיות כלכליות ולכן אין לכם עדיין רצון לשתף אחרים בתוכניותיכם. מומלץ לכם לעשות הכל לבד ורק כשתהיו בטוחים במה שאתם רוצים, יהיה זה הזמן הנכון לשתף את האחרים. אל תוותרו על עצמכם בכל המערך הזה.

 

גדי

נראה שלמרות ההצלחות המקצועיות הרבות שלכם, הרי שפעמים רבות בסוף היום אתם חשים לבד ולא תמיד בטוחים שאכן פעלתם נכון. חשוב מאוד לגבש לעצמכם חיי משפחה מלאים שיתאימו לתחושות אלה. בסוף החודש יעזוב אתכם סוף סוף לאחר כשנתיים ומחצה הכוכב סטורן ותתחילו להרגיש רווחה.

 

דלי

נראה שהנסיבות בחייכם מכריחות אתכם להתעמת עם הפן הכלכלי והתת הכרתי של חייכם. מה דעתכם לאסוף את כל הנתונים וללכת לאיש מקצוע על מנת שיעזור לכם להתנהל נכון.? נראה שאתם לא יכולים לראות את כל התמונה המלאה בגלל העובדה שאתם משוחדים וקשה לכם לוותר על חלקים מסגנון חייכם הנוכחי. החששות מהעתיד הוא הדבר הדומיננטי כרגע בחייכם.

 

דגים

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת שהיא לא קלה עבורכם ובכל זאת נראה שמזדמנות עבורכם התחלות חדשות לחייכם. זוהי תקופה מעולה לחזק את היחסים שלכם מבחינה אישית וחברתית. השבוע מצפים לכם ימים טובים שבהם תרגישו שאתם נמצאים במרכז העניינים ואכן מגיע לכם לחוש כך, כיוון שבדרך כלל אתם נותנים מעצמכם לאחרים ופחות לוקחים לעצמכם מקום ותשומת לב.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש